Łożysko pompy wody!
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
-
- Forumowicz
- Posty: 205
- Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
- Model: mustang 1996
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: inny
Łożysko pompy wody!
czy ktoś ten problem przerabiał w 3.8? Coś mi się zdaje że huczy mi łożysko na pompie wody! Możecie coś podpowiedzieć w tej sprawie! pozdrawiam!
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2383
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2383
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
najczęściej piszczą łożyska napinacza i rolki prowadzącej pasek, a te bez problemu można wymienić, a nawet dostać je w PL.
Może też piskać blaszka od czujnika pozycji wałka.
Jak nie jesteś pewien spróbuj podczas, albo przed odpalenie silnika prysnąć WD40 na oba kółka to się okaże
Może też piskać blaszka od czujnika pozycji wałka.
Jak nie jesteś pewien spróbuj podczas, albo przed odpalenie silnika prysnąć WD40 na oba kółka to się okaże
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
-
- Forumowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Rolka napinacza paska ta bez rowkow piszczy najczesciej. ja zawsze mam 2-3 na zapas bo ida po zimie czesto(jak sie jezdzi zima) najlepiej zacznij od tego. Lozysko pompy wody powinno byc ok chyba ze masz wiecej niz 250tys mil przejechane. Ja przy 180tys mil mialem pompe ok a padly mi rolki napinajaca gladka i ta rowkowana.Piszczaly strasznie na jakis czas ucichla potem znowu zacynalakoncert.Wpadnij do Rembertowa to sie zobaczy.
Mam jeszcze takiegojednegomustanga tocossie zobaczy:)
Mam jeszcze takiegojednegomustanga tocossie zobaczy:)
302 HOooooo
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
≤
ps.malo jezdze ale z 500 km w zime robie
a przebieg mam 57 tys mil...
oki..jak sie nie uspokoi to podjade ...masz paski na stanie?Alexander25 pisze:Rolka napinacza paska ta bez rowkow piszczy najczesciej. ja zawsze mam 2-3 na zapas bo ida po zimie czesto(jak sie jezdzi zima) najlepiej zacznij od tego. Lozysko pompy wody powinno byc ok chyba ze masz wiecej niz 250tys mil przejechane. Ja przy 180tys mil mialem pompe ok a padly mi rolki napinajaca gladka i ta rowkowana.Piszczaly strasznie na jakis czas ucichla potem znowu zacynalakoncert.Wpadnij do Rembertowa to sie zobaczy.
Mam jeszcze takiegojednegomustanga tocossie zobaczy:)
ps.malo jezdze ale z 500 km w zime robie
a przebieg mam 57 tys mil...
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
jesli chodzi o piski pochadzace od rolek lub pasa napedowego to jajlepsza metoda to psiknać na pasek od strony rowków wodą jak ucichnie to na 100% jest uślizg paska ,daje odgłosy identyczne jak łozyska ,jak nie ucichnie to trzeba szukać dalej --pozdr......
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumowicz
- Posty: 205
- Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
- Model: mustang 1996
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: inny
też fajny patent ale na 90% to nie pasek to jakieś łożysko tylko jeszcze nie wiem które ale tak mnie korci zeby się dowiedzieć ze zaraz zejdę do garażu zobaczyć patent z WD40!smerf pisze:jesli chodzi o piski pochadzace od rolek lub pasa napedowego to jajlepsza metoda to psiknać na pasek od strony rowków wodą jak ucichnie to na 100% jest uślizg paska
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
z tym wd to raz wtopiłem popsikałem niby na lozysko rolki i wd poszło na trochę na pasek i ucichło ,wymieniłem rolkę a tu dalej piszczało okazało sie ze to pasek miał uślizg i popiskiwał jak alternator dawał opór przy bardziej rozładowanej bateri ślizgał sie lekko,tak ze najlepiej zaczas tanio od wody z kranu
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
rolka napinacza ma wprasowane łożysko, nie pamiętam już teraz czy calowe, lub metryczne, u siebie zwyczajnie stare wybiłem i kupiłem w składnicy maszyn rolniczych nowe za parę zeta
mogę jutro sprawdzić jaki to numer łożyska i wymiary to napiszę.
W silniku V6 jest czujnik położenia wałka rozrządu na kółku który też lubi piskać itp. tu masz filmik
jeszcze można zdjąć zupełnie pasek i odpalić silnik, w ten sposób potwierdzić można,że dzwięk wydobywa się z jednego z kół pasowych,czy z rozrządu, 1 minutowa praca silnika bez alternatora i pompy wody napewno nic nie zaszkodzi motorowni
mogę jutro sprawdzić jaki to numer łożyska i wymiary to napiszę.
W silniku V6 jest czujnik położenia wałka rozrządu na kółku który też lubi piskać itp. tu masz filmik
jeszcze można zdjąć zupełnie pasek i odpalić silnik, w ten sposób potwierdzić można,że dzwięk wydobywa się z jednego z kół pasowych,czy z rozrządu, 1 minutowa praca silnika bez alternatora i pompy wody napewno nic nie zaszkodzi motorowni
13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h
- smerf
- Forumowicz
- Posty: 482
- Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
- Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
metoda Michała dobra jak tak samo zrobiłłem z łożyskami alternatora,kupiłem w Rolniczym--heheh
Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;