W czasie jazdy jeszcze do takich nie doszedlem

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
W V8 nie ma żadnej odcinki na luzie poza tą na końcu obrotomierzaronincg pisze:Wszystkie V6 mają odcięcie ustawione dokładnie na 3900, bez znaczenia czy manual czy automat. Dziwne bo V8 ma odcięcie wyżejTrochę denerwuje jak chce się posłuchać silnika na postoju
Czy szkodzi silnikowi? Katowanie go tak przez godzinę napewno , ale machnięcie wskazówką do czerwonego pola raz na kiedyś nic nie zepsuje
oczywiście na ciepłym silniku a nie przy rozruchu
A czy przypadkiem naciśnięcie sprzęgła lub dodatkowo wrzucenie biegu nie pomaga?ronincg pisze:Wszystkie V6 mają odcięcie ustawione dokładnie na 3900, bez znaczenia czy manual czy automat. Dziwne bo V8 ma odcięcie wyżejTrochę denerwuje jak chce się posłuchać silnika na postoju
Czy szkodzi silnikowi? Katowanie go tak przez godzinę napewno , ale machnięcie wskazówką do czerwonego pola raz na kiedyś nic nie zepsuje
oczywiście na ciepłym silniku a nie przy rozruchu
W automacie średnio.Little Pony pisze:A czy przypadkiem naciśnięcie sprzęgła lub dodatkowo wrzucenie biegu nie pomaga?ronincg pisze:Wszystkie V6 mają odcięcie ustawione dokładnie na 3900, bez znaczenia czy manual czy automat. Dziwne bo V8 ma odcięcie wyżejTrochę denerwuje jak chce się posłuchać silnika na postoju
Czy szkodzi silnikowi? Katowanie go tak przez godzinę napewno , ale machnięcie wskazówką do czerwonego pola raz na kiedyś nic nie zepsuje
oczywiście na ciepłym silniku a nie przy rozruchu
Niestety nieLittle Pony pisze: A czy przypadkiem naciśnięcie sprzęgła lub dodatkowo wrzucenie biegu nie pomaga?