Co jest grane ?

silnik i okolice

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

ODPOWIEDZ
greg13
Młodszy Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 2009-05-08, 13:10
Model: 2001
Silnik: V6 3.7
Kolor: zielony

Co jest grane ?

Post autor: greg13 » 2009-05-13, 15:08

Na wolnych obrotach gdy go przegazuje przerywa przy 4 tysiacach obr.
W czasie jazdy jeszcze do takich nie doszedlem :P
Ostatnio zmieniony 2009-06-17, 11:01 przez greg13, łącznie zmieniany 1 raz.



kuczko
Forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
Model: V6 2005
Silnik: V6 4.0
Kolor: Srebrny
Kontakt:

Post autor: kuczko » 2009-05-13, 15:13

To na wolnych czy na 4000? :P Rozumiem, że na luzie? Nie wiem jak w Twojej generacji ale u mnie jest tak, że automat nie pozwala na luzie wyciągać powyżej 4000 obr.



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2134
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2009-05-13, 15:17

Wolno dochodzisz... Sprawdź w czasie jazdy, masz automat, czy manual ?


Obrazek

greg13
Młodszy Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 2009-05-08, 13:10
Model: 2001
Silnik: V6 3.7
Kolor: zielony

Post autor: greg13 » 2009-05-13, 15:17

Sorki moje roztargnienie na luzie w automacie tylko moge do 4000 tys inaczej odcina - sadze, ze to zabezp. ale nie jestem pewien

To fakt :D ale wole dlugie dystansy niz sprint :P i nie tylko z finkami z zurawina
Ostatnio zmieniony 2009-05-13, 15:19 przez greg13, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-05-13, 15:19

U mnie też tak jest, to jest zabezpieczenie. Tak na wszelki wypadek, żeby młodzi amerykanie nie popsuli w ten sposób silników. Ogólnie nie zaleca się mocno kręcić silnika na luzie.


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Ronin
Forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2009-04-04, 00:25
Model: s 197
Silnik: V6 4.0
Kolor: black

Post autor: Ronin » 2009-05-13, 18:51

Wszystkie V6 mają odcięcie ustawione dokładnie na 3900, bez znaczenia czy manual czy automat. Dziwne bo V8 ma odcięcie wyżej :zdziwko: Trochę denerwuje jak chce się posłuchać silnika na postoju :/ Czy szkodzi silnikowi? Katowanie go tak przez godzinę napewno , ale machnięcie wskazówką do czerwonego pola raz na kiedyś nic nie zepsuje ;) oczywiście na ciepłym silniku a nie przy rozruchu :)


mustang... just a dream ...

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-05-13, 20:52

ronincg pisze:Wszystkie V6 mają odcięcie ustawione dokładnie na 3900, bez znaczenia czy manual czy automat. Dziwne bo V8 ma odcięcie wyżej :zdziwko: Trochę denerwuje jak chce się posłuchać silnika na postoju :/ Czy szkodzi silnikowi? Katowanie go tak przez godzinę napewno , ale machnięcie wskazówką do czerwonego pola raz na kiedyś nic nie zepsuje ;) oczywiście na ciepłym silniku a nie przy rozruchu :)
W V8 nie ma żadnej odcinki na luzie poza tą na końcu obrotomierza ;)


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Little Pony
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
Model: yhm.... :)
Silnik: inny V6

Post autor: Little Pony » 2009-05-14, 03:24

ronincg pisze:Wszystkie V6 mają odcięcie ustawione dokładnie na 3900, bez znaczenia czy manual czy automat. Dziwne bo V8 ma odcięcie wyżej :zdziwko: Trochę denerwuje jak chce się posłuchać silnika na postoju :/ Czy szkodzi silnikowi? Katowanie go tak przez godzinę napewno , ale machnięcie wskazówką do czerwonego pola raz na kiedyś nic nie zepsuje ;) oczywiście na ciepłym silniku a nie przy rozruchu :)
A czy przypadkiem naciśnięcie sprzęgła lub dodatkowo wrzucenie biegu nie pomaga?



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-05-14, 08:39

Little Pony pisze:
ronincg pisze:Wszystkie V6 mają odcięcie ustawione dokładnie na 3900, bez znaczenia czy manual czy automat. Dziwne bo V8 ma odcięcie wyżej :zdziwko: Trochę denerwuje jak chce się posłuchać silnika na postoju :/ Czy szkodzi silnikowi? Katowanie go tak przez godzinę napewno , ale machnięcie wskazówką do czerwonego pola raz na kiedyś nic nie zepsuje ;) oczywiście na ciepłym silniku a nie przy rozruchu :)
A czy przypadkiem naciśnięcie sprzęgła lub dodatkowo wrzucenie biegu nie pomaga?
W automacie średnio. :) Chyba, że jedziesz. :P :rotfl:


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Ronin
Forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2009-04-04, 00:25
Model: s 197
Silnik: V6 4.0
Kolor: black

Post autor: Ronin » 2009-05-19, 11:39

Little Pony pisze: A czy przypadkiem naciśnięcie sprzęgła lub dodatkowo wrzucenie biegu nie pomaga?
Niestety nie :zdegustowany: Dopiero kiedy auto sie toczy z zadana minimalna predkoscia odciecie jest na wyzszych obrotach. Nie udalo mi sie jeszcze dojsc do tego jaka to predkosc :| [/stream]


mustang... just a dream ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „1 silnik”