94 5.0 Jaki olej na dolewki

silnik i okolice

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor, Przemek64

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2393
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: 94 5.0 Jaki olej na dolewki

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2014-10-13, 05:26

do tego silnika lej 10w40 , syntetyk jak wlejesz jest za rzadki i powoduje klepanie zaworów



Awatar użytkownika
Midnite Tom
Forumowicz
Posty: 207
Rejestracja: 2014-08-17, 21:53
Model: 94 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: 94 5.0 Jaki olej na dolewki

Post autor: Midnite Tom » 2014-10-13, 21:24

Ok dzięki



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 482
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Re: 94 5.0 Jaki olej na dolewki

Post autor: smerf » 2014-10-22, 12:20

Tak jest 10w40-półsyntetyk najlepszy do takiego staruszka,a filtr oleju Filtron OP 549 :D ,,,,,,,,na bagnecie jest 1L--pozdr.


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Midnite Tom
Forumowicz
Posty: 207
Rejestracja: 2014-08-17, 21:53
Model: 94 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: 94 5.0 Jaki olej na dolewki

Post autor: Midnite Tom » 2014-10-23, 21:12

smerf pisze:Tak jest 10w40-półsyntetyk najlepszy do takiego staruszka,a filtr oleju Filtron OP 549 :D ,,,,,,,,na bagnecie jest 1L--pozdr.
Oki, dzięki



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Re: 94 5.0 Jaki olej na dolewki

Post autor: Alexander25 » 2014-11-04, 00:28

kupiłeś tego czarnego z Warszawy?


302 HOooooo

Awatar użytkownika
Midnite Tom
Forumowicz
Posty: 207
Rejestracja: 2014-08-17, 21:53
Model: 94 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: 94 5.0 Jaki olej na dolewki

Post autor: Midnite Tom » 2014-11-06, 21:56

Nie, mój nie jeździł po stolicy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1 silnik”