Jest jedynie napięcie, które umożliwia w oryginalnym radiu wyjęcie/włożenie płyty, wyświetlenie zegara itp (pin 1). Jednak po przekręceniu kluczyka powinno pojawić się dodatkowe napięcie na pin 2, zaś po uruchomieniu silnika jeszcze na pin 3 i tych nie ma. Ma ktoś jakiś pomysł?
Bezpieczniki są ok, od radia jest cały. Może gdzieś jescze siedzi jakieś zabezpiecznie, które poleciało?

[ Dodano: 2009-04-13, 02:29 ]
Piotrze, zapewne nie masz też możliwości rozłożenia dachu, ani opuszczenia/podniesienia szyb.
Winowajcą całego zamieszania jest z pewnością bezpiecznik numer 6 (accessory delay feeds) w puszce z bezpiecznikami znajdujących się po stronie pasażera, o której zapewne nie wiedziałeś. Następnym razem przeczytaj instrukcję obsługi zanim zaczniesz zaśmiecać forum.