Przyszedł w końcu czas, aby się pochwalić moim czarnuchem

Długo zwlekałem z racji braku czasu i serii modów, jakie wykonywałem w tym właśnie czasie

To mój pierwszy Mustang – marzenie od lat - oczywiście V8, automat, czerń + wnętrze czerwień. Wziąłem wszystko co się wziąć dało a załapałem się już na PP 2 i Sync 3.
Co do odczuć nie wychylę się ode reszty – trochę niedociągnięć – ale banan na gębie nie schodzi od ponad pół roku i to zarówno od samego patrzenia jak i jazdy



Zamówiony końcem maja 2016, długo oczekiwany i w końcu odebrany początkiem listopada 2016. Dealer Bemo Warszawa, którego nawet polecam.
Mody tak po kolei powstawania:
- boczne emblematy 5.0 czarne, czarne ramki tablic rejestracyjnych
- oświetlenie LED wnętrza, schowka i bagażnika, dodatkowo w bagażniku żelowa taśma LED po całej szerokości – więc jest jasno

- nakładka spocznika lewej nogi identyczna z aluminiowymi nakładkami hamulca i gazu
- mrugający 3x (w początkowej fazie hamowania) górny trzeci stop
- CB radio (dyskretnie schowane za fotelem pasażera) President Harry II + antena President Virginia - tak na wszelki słuczaj gdybym przeszedł w cwał

- lampy przód i tył full wersja by caniggia:
przód tribar: postój, DLR, sekwencja; tył: sekwencja (zarówno przy stopie jak i tylko bez stopu) – wszystko na włącznikach, więc pod kontrolą

- przednie dolne postoje LED, przednie dolne kierunki dualne (postój + kierunek) LED, lampa cofania i tylne przeciwmgielne LED
- przód przeciwmgielne OSRAM LED DRIVING (DLR, FOG, doświetlanie pobocza przy zakrętach), DLR na włączniku, więc pod kontrolą, generalnie wyłączony – świecą tribary
- dywaniki gumowe na zimę kpl 4 szt. + bagażnik, na lato przód welurowe – wszystkie z logo Mustang – wydębione od dealera

- aluminiowe ramki głośników średnio i wysokotonowych, oraz trzech okrągłych nawiewów centralnych
- aluminiowa rączka otwierania maski, aluminiowa czerwona osłona OBDE (DO NOT FLASH!!!), włącznik zapłonu czerwony GT350
- chromowane nakładki na włączniki oświetlenia do czytania mapy
- nakładka maski przedniej i spoiler tylnej klapy MMD by Foose w kolorze nadwozia (na maskę USA z wlotami nie starczyło cierpliwości a była na liście)

- tylne boczne obrysówki świecące na czerwono paskiem LED, przyciemnione (na włącznikach)

- przyciemnione pozostałe lampy/odblaski (tylne lampy główne, tylne markery, tylna cofania/przeciwmgielne, zaklejone boczne odblaskowe, pomarańczowe trójkąty lamp przednich) – by caniggia
- koła letnie: felgi HRE FF15 Liquid Black, czarne śruby, zabezpieczenia i wentyle:
przód: 20x10” ET40, Continental SportContact 6 285x30R20 99Y XL ZR; tył: 20x11” ET55, Continental SportContact 6 305x30R20 103Y XL ZR
- koła zimowe: czarne felgi standardowe dziesięcioramienne, czarne śruby, zabezpieczenia i wentyle:
przód: 19x9,0” ET45,0, Pirelli SottoZero Serie 3 255x40R19 100 V XL; tył: 19x9,5” ET52,5, Pirelli SottoZero Serie 3 275x40R19 101 W XL
- dolny przedni grill wersja USA, przetwornice i żarniki lamp przednich D3S 35W wersja USA
- aluminiowe ozdobne korki: wlewu oleju, płynu do spryskiwaczy, płynu hamulcowego, płynu chłodniczego, miarka poziomu oleju z logo Mustang
- przyciemniona szyba tylna i małe boczne 15%, duże boczne 50%, folia Armorlite Ice by VIKER Auto Styling
- kokpit główny (aluminiowy) i ramki wokół klamek wewnątrz oklejone folią MacTac Carbon 3D
- blenda tylnej maski z logo Mustang (konik) wersja USA EcoBoost
- siłowniki gazowe maski przedniej Steeda (kij został jako akcesorium antynapadowe)

- anti wheel hop Steeda (Subframe Aligment Kit, Subframe Bushing Support System, Billet Aluminium Vertival Links)
- tapicerka skórzana na całym dolnym kokpicie środkowycm, dolnej części boczków drzwi oraz nowe mieszki (zm. biegów i ręcznego) z czerwonym przeszyciem
- tylny dyfuzor Roush (akceptujący tylne czujniki parkowania) pod wydech quad
- kompletny wydech MG MotorSport: cut back z elementami H-pipe, sterowanie klapami z pilota, rury 2,75”, ścięte końcówki 4x100 mm chrom, + autorski pomysł tj. w trybie „S” klapy otwierają się automatycznie, po przejściu na „D” (i inne) automatycznie zamykają się, realizacja za pomocą sterownika elektronicznego oraz krańcówki od alarmu, pilot nadal jako sterowanie nadrzędne



- obniżenie zawieszenia o ok. 1” sprężynami Eibach Pro Kit
- wycieraczki BOSCH AeroTwin
- regulacja elementów zewnętrznych i szpar oraz kompletny detailing na zewnątrz, wewnątrz i w komorze silnika z powłokami ceramicznymi, hudrofoborowymi itd. zależnie od podłoża by Kanar Customs
- czarne osłony rygli i ograniczników drzwi przednich
- czarne osłony tylnych zacisków hamulcowych z grawerowanym konikiem, przód pozostały oryginały Brembo
- usztywnione zawieszenie Steeda (Strut Tower Brace, Rear IRS Subframe Braces, K-Member Brace)
- tylny dyferencjał wavetrac differential by caniggia
- kolektor i przepustnica GT350, dolot JLT, Flash
518 KM / 594 Nm (szczegóły w dalszej części) by caniggia
- kompletne zabezpieczenie antykorozyjne podwozia preparatami firmy Perma by caniggia
- osłona zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego
- osłony kielichów amortyzatorów przód z logo Mustang
- czerwona kulka jako dźwignia zmiany biegów
- indywidualna tabliczka na wewnętrznym kokpicie z nr VIN i aktualną mocą - czarne tło, czerwona grafika
- moduły sterujące domykaniem szyb oraz składaniem i rozkładaniem lusterek podczas zamykania i otwierania auta by caniggia
- dojazdówka mieszcząca się we wnęce bagażnika i pasująca na obie osie bez dystansów + podnośnik, klucz ect.
- update SYNC 3 do wersji 3.0 oraz map do wersji F8
- zmiana motywu SYNC 3 na motyw od Ford GT
- kierownica GT 350R by HD-Customs
- chromowane wykończenia wł. świateł i regulacji foteli
- siłowniki gazowe tylnej klapy, automatycznie otwierające do samej góry klapę bagażnika.
A niebawem dojdzie….
- kamera przednia i być może boczne spięte poprzez specjalny moduł i wywoływane na klawiszach kierownicy.
- zapewne kilka nowych "ulepszeń", zależnie od postępów w chorobie i zastosowanej (przez małżonkę) terapii

Ufff…zmęczyłem się bardziej opisaniem tego wszystkiego iż samymi modami

Wstawiam kilka zdjęć wykonanych przez dostawcę felg, firmę PREMIUM FELGI, którą gorąco pozdrawiam i polecam wszystkim.
Pozdrawiam wszystkich, którym choć po części chciało się czytać o mojej chorobie…

Książka skarg i wniosków znajduje się poniżej, nie wahajcie się mnie hejtować i nawracać……dobre słowo również mile widziane

Do zobaczenia na zlotach! Zrobimy pewnie nie jedno
