CZARNUCH

Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans

Awatar użytkownika
amcross
Młodszy Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2016-11-22, 10:40
Model: GT 5.0 MY2017 AT EU
Silnik: V8 5.0
Kolor: Mica Shadow Black

CZARNUCH

Post autor: amcross » 2017-06-19, 21:21

Witam wszystkich, mam nadzieję równie pozytywnie zakręconych (jak moja żona żartuje chorych) jak ja!

Przyszedł w końcu czas, aby się pochwalić moim czarnuchem ;)

Długo zwlekałem z racji braku czasu i serii modów, jakie wykonywałem w tym właśnie czasie :D , ale o tym później.

To mój pierwszy Mustang – marzenie od lat - oczywiście V8, automat, czerń + wnętrze czerwień. Wziąłem wszystko co się wziąć dało a załapałem się już na PP 2 i Sync 3.

Co do odczuć nie wychylę się ode reszty – trochę niedociągnięć – ale banan na gębie nie schodzi od ponad pół roku i to zarówno od samego patrzenia jak i jazdy :hurra: :hurra: :hurra:

Zamówiony końcem maja 2016, długo oczekiwany i w końcu odebrany początkiem listopada 2016. Dealer Bemo Warszawa, którego nawet polecam.

Mody tak po kolei powstawania:
- boczne emblematy 5.0 czarne, czarne ramki tablic rejestracyjnych
- oświetlenie LED wnętrza, schowka i bagażnika, dodatkowo w bagażniku żelowa taśma LED po całej szerokości – więc jest jasno :cwaniak:
- nakładka spocznika lewej nogi identyczna z aluminiowymi nakładkami hamulca i gazu
- mrugający 3x (w początkowej fazie hamowania) górny trzeci stop
- CB radio (dyskretnie schowane za fotelem pasażera) President Harry II + antena President Virginia - tak na wszelki słuczaj gdybym przeszedł w cwał :rotfl:
- lampy przód i tył full wersja by caniggia:
przód tribar: postój, DLR, sekwencja; tył: sekwencja (zarówno przy stopie jak i tylko bez stopu) – wszystko na włącznikach, więc pod kontrolą :cwaniak:
- przednie dolne postoje LED, przednie dolne kierunki dualne (postój + kierunek) LED, lampa cofania i tylne przeciwmgielne LED
- przód przeciwmgielne OSRAM LED DRIVING (DLR, FOG, doświetlanie pobocza przy zakrętach), DLR na włączniku, więc pod kontrolą, generalnie wyłączony – świecą tribary
- dywaniki gumowe na zimę kpl 4 szt. + bagażnik, na lato przód welurowe – wszystkie z logo Mustang – wydębione od dealera :super:
- aluminiowe ramki głośników średnio i wysokotonowych, oraz trzech okrągłych nawiewów centralnych
- aluminiowa rączka otwierania maski, aluminiowa czerwona osłona OBDE (DO NOT FLASH!!!), włącznik zapłonu czerwony GT350
- chromowane nakładki na włączniki oświetlenia do czytania mapy
- nakładka maski przedniej i spoiler tylnej klapy MMD by Foose w kolorze nadwozia (na maskę USA z wlotami nie starczyło cierpliwości a była na liście) :(
- tylne boczne obrysówki świecące na czerwono paskiem LED, przyciemnione (na włącznikach) :cwaniak:
- przyciemnione pozostałe lampy/odblaski (tylne lampy główne, tylne markery, tylna cofania/przeciwmgielne, zaklejone boczne odblaskowe, pomarańczowe trójkąty lamp przednich) – by caniggia
- koła letnie: felgi HRE FF15 Liquid Black, czarne śruby, zabezpieczenia i wentyle:
przód: 20x10” ET40, Continental SportContact 6 285x30R20 99Y XL ZR; tył: 20x11” ET55, Continental SportContact 6 305x30R20 103Y XL ZR
- koła zimowe: czarne felgi standardowe dziesięcioramienne, czarne śruby, zabezpieczenia i wentyle:
przód: 19x9,0” ET45,0, Pirelli SottoZero Serie 3 255x40R19 100 V XL; tył: 19x9,5” ET52,5, Pirelli SottoZero Serie 3 275x40R19 101 W XL
- dolny przedni grill wersja USA, przetwornice i żarniki lamp przednich D3S 35W wersja USA
- aluminiowe ozdobne korki: wlewu oleju, płynu do spryskiwaczy, płynu hamulcowego, płynu chłodniczego, miarka poziomu oleju z logo Mustang
- przyciemniona szyba tylna i małe boczne 15%, duże boczne 50%, folia Armorlite Ice by VIKER Auto Styling
- kokpit główny (aluminiowy) i ramki wokół klamek wewnątrz oklejone folią MacTac Carbon 3D
- blenda tylnej maski z logo Mustang (konik) wersja USA EcoBoost
- siłowniki gazowe maski przedniej Steeda (kij został jako akcesorium antynapadowe) :kijemgo:
- anti wheel hop Steeda (Subframe Aligment Kit, Subframe Bushing Support System, Billet Aluminium Vertival Links)
- tapicerka skórzana na całym dolnym kokpicie środkowycm, dolnej części boczków drzwi oraz nowe mieszki (zm. biegów i ręcznego) z czerwonym przeszyciem
- tylny dyfuzor Roush (akceptujący tylne czujniki parkowania) pod wydech quad
- kompletny wydech MG MotorSport: cut back z elementami H-pipe, sterowanie klapami z pilota, rury 2,75”, ścięte końcówki 4x100 mm chrom, + autorski pomysł tj. w trybie „S” klapy otwierają się automatycznie, po przejściu na „D” (i inne) automatycznie zamykają się, realizacja za pomocą sterownika elektronicznego oraz krańcówki od alarmu, pilot nadal jako sterowanie nadrzędne :ok: , dzwięku niestety dokładnie nie opiszę....trzeba posłuchać....z grubsza przy zamkniętych głośno ale akceptowalnie, przy otwartych emeryci na chodnikach klękają lub szukają schronu przeciwatomowego :szok: . Co ciekawe, córka podczas podwózki pod szkołę zawsze mnie prosi o otwarcie klap :hyhy:
- obniżenie zawieszenia o ok. 1” sprężynami Eibach Pro Kit
- wycieraczki BOSCH AeroTwin
- regulacja elementów zewnętrznych i szpar oraz kompletny detailing na zewnątrz, wewnątrz i w komorze silnika z powłokami ceramicznymi, hudrofoborowymi itd. zależnie od podłoża by Kanar Customs
- czarne osłony rygli i ograniczników drzwi przednich
- czarne osłony tylnych zacisków hamulcowych z grawerowanym konikiem, przód pozostały oryginały Brembo
- usztywnione zawieszenie Steeda (Strut Tower Brace, Rear IRS Subframe Braces, K-Member Brace)
- tylny dyferencjał wavetrac differential by caniggia
- kolektor i przepustnica GT350, dolot JLT, Flash
518 KM / 594 Nm (szczegóły w dalszej części) by caniggia
- kompletne zabezpieczenie antykorozyjne podwozia preparatami firmy Perma by caniggia
- osłona zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego
- osłony kielichów amortyzatorów przód z logo Mustang
- czerwona kulka jako dźwignia zmiany biegów
- indywidualna tabliczka na wewnętrznym kokpicie z nr VIN i aktualną mocą - czarne tło, czerwona grafika
- moduły sterujące domykaniem szyb oraz składaniem i rozkładaniem lusterek podczas zamykania i otwierania auta by caniggia
- dojazdówka mieszcząca się we wnęce bagażnika i pasująca na obie osie bez dystansów + podnośnik, klucz ect.
- update SYNC 3 do wersji 3.0 oraz map do wersji F8
- zmiana motywu SYNC 3 na motyw od Ford GT
- kierownica GT 350R by HD-Customs
- chromowane wykończenia wł. świateł i regulacji foteli
- siłowniki gazowe tylnej klapy, automatycznie otwierające do samej góry klapę bagażnika.


A niebawem dojdzie….

- kamera przednia i być może boczne spięte poprzez specjalny moduł i wywoływane na klawiszach kierownicy.
- zapewne kilka nowych "ulepszeń", zależnie od postępów w chorobie i zastosowanej (przez małżonkę) terapii :D

Ufff…zmęczyłem się bardziej opisaniem tego wszystkiego iż samymi modami :znudzony:

Wstawiam kilka zdjęć wykonanych przez dostawcę felg, firmę PREMIUM FELGI, którą gorąco pozdrawiam i polecam wszystkim.

Pozdrawiam wszystkich, którym choć po części chciało się czytać o mojej chorobie… :padam: jak widać ciężki przypadek!

Książka skarg i wniosków znajduje się poniżej, nie wahajcie się mnie hejtować i nawracać……dobre słowo również mile widziane ;)

Do zobaczenia na zlotach! Zrobimy pewnie nie jedno :piwo:
Załączniki
DSC_0877.jpg
10
DSC_0868.jpg
9
DSC_0844.jpg
8
DSC_0795.jpg
7
DSC_0771.jpg
6
DSC_0757.jpg
5
DSC_0725.jpg
4
DSC_0667.jpg
3
DSC_0634.jpg
2
DSC_0631.jpg
1
Ostatnio zmieniony 2019-02-11, 00:43 przez amcross, łącznie zmieniany 20 razy.



Awatar użytkownika
amcross
Młodszy Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2016-11-22, 10:40
Model: GT 5.0 MY2017 AT EU
Silnik: V8 5.0
Kolor: Mica Shadow Black

Re: CZARNUCH

Post autor: amcross » 2017-06-19, 21:23

kolejne fotki
Załączniki
DSC_0949.jpg
15
DSC_0929.jpg
14
DSC_0913.jpg
13
DSC_0892.jpg
12
DSC_0879.jpg
11



Awatar użytkownika
Marti
Młodszy Forumowicz
Posty: 71
Rejestracja: 2016-09-15, 15:09
Model: coupe 1967
Silnik: V8 4.6
Kolor: biały

Re: CZARNUCH

Post autor: Marti » 2017-06-19, 21:48

No to żeś chłopie pojechał po całości. Piękny ten Twój czarnych. Posłuchać by się chciało :super: :hurra: . A i zrobić co nieco :piwo:



Awatar użytkownika
Janosik
Stowarzyszenie MKP
Posty: 147
Rejestracja: 2017-03-18, 00:56
Model: Mustang V manual
Silnik: V6 3.7
Kolor: czarny diament
Lokalizacja:: Kielce
Stajnia: Stajnia Świętokrzyska

Re: CZARNUCH

Post autor: Janosik » 2017-06-20, 00:36

Gratuluję ... piękna sztuka ...też lubie czarne :D
Co prawda ma jeden spory minus ale nie zmienia to faktu że wygląda genialnie ... nawet jak na VI gen ;)


Czarny Diament V6 2012 manual http://forum.mustangklub.pl/forum/viewt ... 85&t=13404" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: CZARNUCH

Post autor: veeefour » 2017-06-20, 06:40

:ok: :ok: :ok:

Moja taka mala rada - zrob wiekszy odstep koncowek wydechu od dyfuzora - wiem, ze tak ladniej ale przy bardzo
mocnych startach bedzie stukac i tez bedzie to wychodzic na czujnikach spalania stukowego ktore ci beda kradly moc.
Spedzilem ostatnio sporo czasu nad szukaniem stukow - nawet sobie ludzie nie zdaja sprawy jakie to jest wredne zajecie.
Moge sie zalozyc, ze 70% ludzi z aftermarketowym wydechem ma stuki na czujnikach.

Jaka to zapasowke dorwales?

Jak rozwiazales sprawe sygnalu trybu S do wydechu - chyba jakis czas temu sie mnie o to pytales jak dobrze pamietam?



Awatar użytkownika
Bullit
Forumowicz
Posty: 128
Rejestracja: 2012-07-13, 17:55

Re: CZARNUCH

Post autor: Bullit » 2017-06-20, 07:59

Piękny. Jakbyś mógł kiedyś w wolnej chwili zrobić zdjęcia detali wnętrza to byłbym wdzięczny.


17' Mustang EcoBoost A/T + 94' Firebird TransAm V8 M/T = 12 cylinders of pure fun

Awatar użytkownika
amcross
Młodszy Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2016-11-22, 10:40
Model: GT 5.0 MY2017 AT EU
Silnik: V8 5.0
Kolor: Mica Shadow Black

Re: CZARNUCH

Post autor: amcross » 2017-06-20, 09:54

ad Marti
Dzięki za miłe słowa!

ad Janosik
O jakim minusie mówisz?

ad veeefour
Przemku, dzięki za rady odnośnie wydechu, przy najbliższej okazji będąc na podnośniku rozglądnę się i może faktycznie przestawię co nieco.
Tak, pytałem Cię o wyciągnięcie sygnału trybu "S". Odpowiedziałeś mi, że to skomplikowane, wymaga programowania ect.
Zrobiłem to prościej (na tyle tylko się znam) tj. przykręciłem (za pomocą tzw. plastikowego komandorka meblowego) krańcówkę alarmową (taką np. od Poloneza) na górę blaszki (zapadki) która ślizga się po plastiku umocowanym do dźwigni zmiany biegów ustalając jej położenie w konkretnym trybie - ma 2 otwory więc obyło się bez modzenia. Jak dźwignia pójdzie w tryb "S" czyli do końca w tył wciska krańcówkę i rozłącza obwód. Cofniesz dźwignię (tryb inny niż "S") obwód krańcówki zamyka się. Do tego znajomy elektronik zrobił mi moduł elektroniczny który bada obwód krańcówki. Jak się zewrze (tryby inne niż "S") zwiera na 1 sek. dwa przewody podłączone do pilota klap i klawisza klapy zamknięte. Jeśli obwód krańcówki będzie rozwarty czyli wejdziesz na tryb "S" moduł zwiera na 1 sek. inne dwa przewody, podłączone do pilota i klawisza klapy otwarte. Pilot mimo sterowania z modułu nadal działa i można w każdej chwili na jego klawiszach zmienić tryb klap na jaki się chce. Moduł podłączony do obwodu dodatkowej zapalniczki i schowany pod tunelem środkowym, pilot przyklejony do ścianki bocznej schowka.

Odnośnie zapasówki, jeszcze nic nie zamówiłem, kolega genie z innymi forumowiczami obczajał temat. Zamówili, czekam jak im przyjdzie i upewnię się, że wszystko jest na pewno lux. Brali coś takiego: https://www.automotiveauthorityllc.com/ ... 5757212297" onclick="window.open(this.href);return false;

ad Bullit
Nie ma sprawy, w wolnej chwili dziabnę kilka fotek wnętrza.

pozdrawiam wszystkich!



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: CZARNUCH

Post autor: veeefour » 2017-06-20, 10:14

amcross pisze: Przemku, dzięki za rady odnośnie wydechu, przy najbliższej okazji będąc na podnośniku rozglądnę się i może faktycznie przestawię co nieco.
Tak, pytałem Cię o wyciągnięcie sygnału trybu "S". Odpowiedziałeś mi, że to skomplikowane, wymaga programowania ect.
Zrobiłem to prościej (na tyle tylko się znam) tj. przykręciłem (za pomocą tzw. plastikowego komandorka meblowego) krańcówkę alarmową (taką np. od Poloneza) na górę blaszki (zapadki) która ślizga się po plastiku umocowanym do dźwigni zmiany biegów ustalając jej położenie w konkretnym trybie - ma 2 otwory więc obyło się bez modzenia. Jak dźwignia pójdzie w tryb "S" czyli do końca w tył wciska krańcówkę i rozłącza obwód. Cofniesz dźwignię (tryb inny niż "S") obwód krańcówki zamyka się. Do tego znajomy elektronik zrobił mi moduł elektroniczny który bada obwód krańcówki. Jak się zewrze (tryby inne niż "S") zwiera na 1 sek. dwa przewody podłączone do pilota klap i klawisza klapy zamknięte. Jeśli obwód krańcówki będzie rozwarty czyli wejdziesz na tryb "S" moduł zwiera na 1 sek. inne dwa przewody, podłączone do pilota i klawisza klapy otwarte. Pilot mimo sterowania z modułu nadal działa i można w każdej chwili na jego klawiszach zmienić tryb klap na jaki się chce. Moduł podłączony do obwodu dodatkowej zapalniczki i schowany pod tunelem środkowym, pilot przyklejony do ścianki bocznej schowka.
No probs - mi tez sie podoba jak konckowki sa "ciasno" ale to nie dziala niestety :kwasny:

Co do dekodowania trybow po CAN - mam to juz ogarniete i dziala na stole - wymaga to mikrokontlorera i troche programowania. Nie mam czasu na zrobienie
tego porzadnie i po ostatnich przebojach z "wladza" wole miec to w tak oczywisty sposob jednak nie otwierane - pilocik rzecz dyskretna i ciezka do wykrycia ;)
Na pewno modul powstanie i bedzie w sprzedazy - pewnie dopiero pod koniec roku w porze zimowej.

Twoje rozwiazanie tez jest ciekawe - proste ale skuteczne :ok:



Awatar użytkownika
Behemoth
Młodszy Forumowicz
Posty: 62
Rejestracja: 2016-02-13, 17:59
Model: S550 GT EU
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: CZARNUCH

Post autor: Behemoth » 2017-06-20, 10:52

Bardzo ładny, gratuluję!


Pozdrawiam,
Krzysiek

MONTWA
Forumowicz
Posty: 394
Rejestracja: 2008-08-29, 19:15
Model: shelby GT 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: vista blue

Re: CZARNUCH

Post autor: MONTWA » 2017-06-20, 14:31

...czy ja Cię przypadkiem nie widziałem w sobotę na Francuskiej ???
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
amcross
Młodszy Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2016-11-22, 10:40
Model: GT 5.0 MY2017 AT EU
Silnik: V8 5.0
Kolor: Mica Shadow Black

Re: CZARNUCH

Post autor: amcross » 2017-06-20, 16:37

Hej,
nie na Francuskiej nie byłem w sobotę. Może sobowtór albo deja vu?
Zdrówka!



Awatar użytkownika
amcross
Młodszy Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2016-11-22, 10:40
Model: GT 5.0 MY2017 AT EU
Silnik: V8 5.0
Kolor: Mica Shadow Black

Re: CZARNUCH

Post autor: amcross » 2017-06-20, 19:55

Hej,
na prośbę kolegi Bullit
wstawiam kilka na szybko telefonem zrobionych fotek wnętrza...

ad veeefour
byłem na podnośniku i stukałem, pukałem oraz naciągałem wydech we wszystkich możliwych kierunkach ile pary w rękach.....
nic nigdzie nie dociera, nie puka ani nie dzwoni jak na jednym z filmów w twoim wątku w galerii "veeefour kuń",
także uspokoiłem się i nic na razie nie reguluję...

pozdrowionka
Załączniki
2017-06-20 18.07.46.jpg
9
2017-06-20 18.05.30.jpg
8
2017-06-20 18.05.06.jpg
7
2017-06-20 17.37.41.jpg
6
2017-06-20 17.37.25.jpg
5
2017-06-20 17.36.59.jpg
4
2017-06-20 17.36.03.jpg
3
2017-06-20 17.35.54.jpg
2
2017-06-20 17.35.00.jpg
1



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: CZARNUCH

Post autor: veeefour » 2017-06-21, 06:55

amcross pisze: ad veeefour
byłem na podnośniku i stukałem, pukałem oraz naciągałem wydech we wszystkich możliwych kierunkach ile pary w rękach.....
nic nigdzie nie dociera, nie puka ani nie dzwoni jak na jednym z filmów w twoim wątku w galerii "veeefour kuń",
także uspokoiłem się i nic na razie nie reguluję...

pozdrowionka
Zrobisz jak chcesz - to twoje auto ;)

Ale, silnik potrafi sie przekrecic ponad 10 stopni przy ostrych startach - u mni tez palec odstepu byl, wieszalem sie wyginalem i mysle
nie ma opcji zeby byl kontakt. Potem ostre starty i jednak slad na koncowce od dyfuzora i na LOG stuki - male ale byly.



Awatar użytkownika
amcross
Młodszy Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2016-11-22, 10:40
Model: GT 5.0 MY2017 AT EU
Silnik: V8 5.0
Kolor: Mica Shadow Black

Re: CZARNUCH

Post autor: amcross » 2017-06-21, 10:09

Hej,

Przemku, tego kurczę nie wziąłem pod uwagę..... :wstyd:

P.S. W związku z wymianą tego i owego, kilka niepotrzebnych gratów mam na zbyciu.
Wystawiłem je na forum w tym temacie: viewtopic.php?f=34&t=12156" onclick="window.open(this.href);return false;
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu.
Jest możliwość niewielkiego targu ;)

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2131
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: CZARNUCH

Post autor: stang232 » 2017-06-21, 10:40

amcross pisze:Hej,
na prośbę kolegi Bullit
wstawiam kilka na szybko telefonem zrobionych fotek wnętrza...

ad veeefour
byłem na podnośniku i stukałem, pukałem oraz naciągałem wydech we wszystkich możliwych kierunkach ile pary w rękach.....
nic nigdzie nie dociera, nie puka ani nie dzwoni jak na jednym z filmów w twoim wątku w galerii "veeefour kuń",
także uspokoiłem się i nic na razie nie reguluję...

pozdrowionka
Z wydechem jest jeszcze tak. Że jak wsiądą do auta dwie osoby to pod ciężarem auto się obniża i wtedy dopiero wychodzi że coś stuka. Ja bym wsadził kogoś jeszcze i sprawdzał na kanale.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”