Veeefour KUŃ
- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Veeefour KUŃ
Wow wolnossące 550HP to dopiero kusi ... wiele wskazuje na to, ze na wiosnę pokuszę się o te same mody
- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Veeefour KUŃ
W tym roku już nic nie zamawiam (chyba) czekam teraz na zamowiony Corsa extreme Quad a to trochę jednak kosztowało.
Longtuby chyba dosć znacznie hałasują, nie boisz sie że będzie za głośno?
Longtuby chyba dosć znacznie hałasują, nie boisz sie że będzie za głośno?
- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Veeefour KUŃ
Ja wyszedłem z założenia, że Mustangów S550 jeździ już tak dużo więc mój musi być inny niż wszystkie. Tak więc dyfuzor zmieniam pomimo, że wcale nie jest ładniejszy niż ten oryginalny.
- B0kiem
- Forumowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
- Model: S550 GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Białystok
- Kontakt:
Re: Veeefour KUŃ
już o tym wcześniej pisałam dla Varbon, teraz mi pisał że robi custom maskę z wlotem więc dokładka z powiększonym otworem to raczej nie problem dla nich
odnośnie testów i porównań, ostatnio chyba w 'moto salon' porównanie do 911, nie chciało mi się nawet tego czytać ale koniec końców test na korzyść mustanga
odnośnie testów i porównań, ostatnio chyba w 'moto salon' porównanie do 911, nie chciało mi się nawet tego czytać ale koniec końców test na korzyść mustanga
- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Veeefour KUŃ
Ja byłem dzisiaj w varbonie i widziałem ich dyfuzor, wg mnie nie wejdą tam dwie końcówki z Corsy czy Rousha. W tych modelach końcówki są skierowane do środka a nie do zewnątrz.
Natomiast jeśli ktoś będzie miał końcówki skierowane do zewnątrz lub centralnie to powinny się zmieścić. Niestety cena tego dyfuzora u nich to ponad 5 tys.
Natomiast jeśli ktoś będzie miał końcówki skierowane do zewnątrz lub centralnie to powinny się zmieścić. Niestety cena tego dyfuzora u nich to ponad 5 tys.
- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Veeefour KUŃ
No jest strasznie drogo, aczkolwiek trzeba przyznać, że jest to produkt premium. Ręczna robota, tam na prawdę się starają, byłem i widziałem proces produkcji jak i gotowe produkty. Niestety ceny faktycznie nie "mustangowe", oni wśród klientów mają Ferrari, Lambo itp a tam taki dyfuzorek za 5k to jakby tańszy się wydaje
Nawet jeśli już byś kupił taki dyfuzor w carbonie to zaraz do kompletu wypadało by dokupić lotkę pod zderzak i na progi żeby to się kupy trzymało, a to kolejne grube tysiące.
Tu znaleziony taki fajny dyfuzor na dwie koncowki, ten varbonu prawie identyczny
" onclick="window.open(this.href);return false;
Nawet jeśli już byś kupił taki dyfuzor w carbonie to zaraz do kompletu wypadało by dokupić lotkę pod zderzak i na progi żeby to się kupy trzymało, a to kolejne grube tysiące.
Tu znaleziony taki fajny dyfuzor na dwie koncowki, ten varbonu prawie identyczny
" onclick="window.open(this.href);return false;
- B0kiem
- Forumowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
- Model: S550 GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Białystok
- Kontakt:
Re: Veeefour KUŃ
Andersona, nie wiem tylko dlaczego tego carbonowego nie ma na stronie producenta a jest na velocitydeeboy pisze: Tu znaleziony taki fajny dyfuzor na dwie koncowki, ten varbonu prawie identyczny
" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.velocity-group.de/en/ford/m ... -/-valance" onclick="window.open(this.href);return false;
http://andersoncomposites.com/collectio ... er-valance" onclick="window.open(this.href);return false;
do chińskich produktów póki co nie mam porównania, jednego znajomemu tnt odesłało lotkę przez błędy w papierach, drugiemu chin spojler jeszcze idzie