jeszcze masz MMR Road Runner oraz Edelbrock Victor ....
tylko jedno... to wszystko są już kolektory metalowe, pytanie czy nie pojawi się problem temperatury powietrza zasysanego, metal nagrzewa się dużo łatwiej od plastiku i łatwiej się chłodzi a to może powodować w codziennym staniu w korkach nieprzewidywalne zmiany temperatury powietrza i to już za czujnikiem mierzącym.
Też myślę, że one wszystkie podniosą trochę moc ale na górze, GT350 tak ładnie pracuje bo zmienia geometrię o ile dobrze pamiętam.
co ciekawe, w USA wychodzi im, że kolektor CJ daje większe możliwości niż ten z GT350..
https://www.svtperformance.com/2016/02/ ... take-test/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fordmuscle.com/tech-stories/ ... cobra-jet/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony 2017-02-14, 16:01 przez
lamina, łącznie zmieniany 3 razy.