Z racji konieczności wymiany przedniego zderzaka i maski a także z uwagi, że auto wizualnie przypomina wersję GT z 2015 roku, zastanawiam się czy zakładać zderzak i pomrywę silnika od GT. Może warto kontynuować to co było zaczęte?
Zmiany jakie zaszły względem fabrycznej wersji to:
- Pakiet stylistyczny GT USA - zderzak, gril, lotka
- sprężyny obniżające Eibach Prokit
- Felgi Japan Racing JR28 w rozmiarze 19 cali
- zimny dolot custom
- wycięte tylne tłumiki
- obudowa lusterek obłożona tkaniną carbonową
- tylne lampy przerobione w HD custom
Krótka video histora złożona ze zdjęć i filmów jakie otrzymywałem w miarę postępów prac
Cała naprawa udokumentowana na kanale FastHogGarage.
Jestem ogromnie wdzięczny, że zajeli się autem. Zrobione jest lepiej niż sobie wyobrażałem.
mógłbyś podać parametry tej felgi? Mam taką samą w kolorze hyper black w piwnicy o parametrach 19x8,5 ET 32 i zastanawiam się czy podejdzie. Ponadto, jaki pierścień centrujący zastosowałeś oraz jakie letnie opony masz do tego? Miałem problem z doborem pierścienia do Infiniti Q60s, bo nie stykały się z piastą idealnie, stąd jest to dla mnie dość ważne pytanie