Mustang 3.7 VI zakłamania napięcia akumulatora na zegarach
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 38
- Rejestracja: 2024-06-14, 23:30
- Model: Boss
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Pomaranczowy
- Lokalizacja:: Kielce
Mustang 3.7 VI zakłamania napięcia akumulatora na zegarach
Witam . Chciałbym zapytać czym może być spowodowane zakłamanie napięcia Aku na zegarach ? Na zapalonym zapłonie czasem pokazuje mi dobrze ( tj 12.2 v tyle ile pokazuje milimetr podłączony do Aku ) a czasem 11.5 v ( podczas gdy multimetr tak jak wyżej 12.2) Aku raczej dobry trzyma 12.6 v. ( Na zapłonie 12.2 v) Podczas rozruchu spada napięcie do 9-10 v . Mam losowe podbijanie obrotów na parę sekund na zimnym . Czy czasem to nie jest powiązane ze ECU dostaje błędne info o niskim poziomie volt na Aku i w ten sposób próbuje go szybciej podładować po odpaleniu ? W konikach ponoć inteligentne ładowanie Aku . Poradzi ktoś coś ?
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2447
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 38
- Rejestracja: 2024-06-14, 23:30
- Model: Boss
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Pomaranczowy
- Lokalizacja:: Kielce
Re: Mustang 3.7 VI zakłamania napięcia akumulatora na zegarach
A co mi da sprawdzenie altka? Ładowanie jest napewno ok i akumulator też bo na słupkach jest dobre ładowanie jak i trzymanie napięcia ... Chodzi o to że komputer zaniża .... Masy posprawdzalem... Jutro dorwę forscana i zobaczymy czy widzi to samo co ja na zegarach ... Zrobiłem dzis kasowanie bms pojeżdżę trochę niech się nauczy od nowa akumulatora .... Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś sugestie ? A Wy jak odpalanie spoje konie w manualu ? Przycisk załadowanie zapłonu potem sprzęgło i drugi raz przycisk ? Czy odrazu sprzęgło i przycisk raz ?
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 30
- Rejestracja: 2023-03-12, 11:54
- Model: VI
- Silnik: V6 3.7
- Lokalizacja:: Leżajsk
Re: Mustang 3.7 VI zakłamania napięcia akumulatora na zegarach
Od razu hamulec i przycisk zapłonu (automat).
Wartości które podałeś u mnie są podobne: na zapalonym silniku 13,8 V, na zgaszonym silniku i włączonym zapłonie 11,5 V, na zgaszonym i wyłączonym prostownik pokazuje 12,4 V.
Wartości które podałeś u mnie są podobne: na zapalonym silniku 13,8 V, na zgaszonym silniku i włączonym zapłonie 11,5 V, na zgaszonym i wyłączonym prostownik pokazuje 12,4 V.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 38
- Rejestracja: 2024-06-14, 23:30
- Model: Boss
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Pomaranczowy
- Lokalizacja:: Kielce
Re: Mustang 3.7 VI zakłamania napięcia akumulatora na zegarach
Dzięki za odp . A powiedz jak się zachowuje ładowanie podczas jazdy ? Bo mi skacze od 12.5 do 14.5 v
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 38
- Rejestracja: 2024-06-14, 23:30
- Model: Boss
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Pomaranczowy
- Lokalizacja:: Kielce
Re: Mustang 3.7 VI zakłamania napięcia akumulatora na zegarach
Shin wydaje się trochę za dużo 14.7 jak poprawnie ECU pokazuje .... W końcu jest w mustangach inteligentne ładowanie nie powinien non stop ładować tak do oporu ... Mi po odpaleniu daje 14.4 potem spada i zależy od jazdy od 12.8 ostatnio do 13 i trochę .... Może ktoś zwróci u siebie jak ma i piwem ? Bardzo bym prosił ? A i jeszcze powie ktoś jaka ma temperaturę głowic na dodatkowych wskazaniach na zegarach podczas normalnej jazdy? Bardzo bym prosił