Dzień Dobry !!!
Jestem posiadaczem mustanga schelby gt500 5.8 numer vin 1ZVBP8JZ8D5282815 kupiłem go jak miał 7 tyś km przejechane teraz ma 30 tyś zapaliła się kontrolka check ,czasami zgaśnie ale bardzo rzadko ,najczęściej pod obciążeniem jak go kręcę na 4 biegu do końca zaczyna ona migać po czym jak mu odpuszczam troszkę po miga i znowu tylko się pali ,po odpytaniu "sprawność katalizatora za mała (bank2) i drugi błąd wykryte nieregularne wypadanie zapłonów.
Wymieniłem świece zapłonowe.
Przełożyłem cewki zapłonowe z lewej na prawa głowicę błąd dalej bank2
wymieniłem filtr powietrza na nowy ciut dłużej było ok ale znowu się zapaliło i zapala się gdy jadę spokojnie jak daje mu ognia po wykasowaniu nie zapala się.
Mechanik nie bardzo chce stawiać na katalizator ze względu na mały przebieg co gorsza katalizator jest tu połączony lewy prawy nie chciałbym go wycinać i wspawywać coś innego.
Sondy tył zamieniłem lewą na prawą ,chcę jeszcze przełożyć sondy przed katalizatorem ze względu na kłopotliwy dostęp jeszcze tego nie zrobiłem.
Paliwo zmieniałem od 95 do 100 schel racing bez zmian
Czy ktoś by miał jakąś sensowną podpowiedź lub gdzie się udać na trafną diagnozę.
check schelby gt500 5.8
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
Re: check schelby gt500 5.8
Auto na podnośnik i walnij pięścią w (ostudzone!) katalizatory - jak będzie coś hałasować w środku, jakby tam były kamienie, to katalizator(y) są prawdopodobnie uszkodzone i drobinki walają się w środku. Nie jest to rzadkością w tym modelu.
Ale wypadanie zapłonów może sugerować co innego, np. przeskoczony rozrząd, i dlatego później skład spalin jest nie taki jak trzeba i sondy za katalizatorem to wykrywają.
Na diagnozę oczywiście do Opola (hd-customs), szczególnie że Paweł sam ma gt500 i pewnie zna go na wylot.
Ale wypadanie zapłonów może sugerować co innego, np. przeskoczony rozrząd, i dlatego później skład spalin jest nie taki jak trzeba i sondy za katalizatorem to wykrywają.
Na diagnozę oczywiście do Opola (hd-customs), szczególnie że Paweł sam ma gt500 i pewnie zna go na wylot.
- SebJaw
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2018-03-31, 23:17
- Model: 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Tripple Yellow
- Lokalizacja:: Florentynów
Re: check schelby gt500 5.8
Hej.
Miałem to samo.
Jeśli możesz to wykręć sondę i wsadź kamerę endoskopową i zobacz dokładnie wnętrze katalizatora.
Ja znalazłem małe pęknięcia we wkładzie, które obniżały skuteczność katalizatora.
(mogę pokazać to na zdjęciach z kamery)
Zrobiłem to co w linku poniżej i problem znikł
:
http://www.paladinmicro.com/MustangMILEliminator.htm
Pozdrawiam
Sebastian
Łódź
Miałem to samo.
Jeśli możesz to wykręć sondę i wsadź kamerę endoskopową i zobacz dokładnie wnętrze katalizatora.
Ja znalazłem małe pęknięcia we wkładzie, które obniżały skuteczność katalizatora.
(mogę pokazać to na zdjęciach z kamery)
Zrobiłem to co w linku poniżej i problem znikł

http://www.paladinmicro.com/MustangMILEliminator.htm
Pozdrawiam
Sebastian
Łódź