Witam
Jako nowy użytkownik mam nadzieję, że temat zakładam w odpowiednim dziale.
Ponieważ od momentu pojawienia się VI generacji choruję na w/w, nadszedł czas realizacji planów.
Jeszcze w zeszłym roku zamówienie wersji Bullitt graniczyło z cudem. Teraz prawdopodobnie dzięki nieszczęsnemu covid-19 (anulowane zamowienia, etc.), nastąpił wysyp ofert.
Na samym otomoto jest obecnie 15szt. fabrycznie nowych edycji limitowanych o standardowych nawet nie wspomne.
Mam pare pytan:
- czy jest szansa na uzyskanie info online, wszystkich dostępnych w salonach egzemplarzy wersji Bullitt i porównanie cen?
(wiem, troche to naiwne ale na otomoto może wszystkiego nie byc a dzwonienie do każdego salonu potrwa wieki )
- jakie są wrażenia jazdy manualną skrzynią (czytałem, że twardość sprzęgła była dla niektórych osob uciążliwa np. w korku)
- czy fotele Recaro są warte swojej ceny i zmieści się na nich osoba 190cm/ 105kg
pozdrawiam
Marcin
Bullitt 2019, pare pytan
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2020-06-02, 17:48
- Model: Bullit VI (in spe)
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Gdynia
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 2020-06-05, 16:36
- Model: Bullitt MY2020
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Szczecin
Re: Bullitt 2019, pare pytan
Po weekendzie odbieram swojego Bullitta
Dorzucę swoje 3 grosze...
Auta zafakturowane po 31 grudnia 2019 są o ponad 26000zł droższe (pokrycie kosztów emisji CO2).
Realna cena za jaką można kupić Bullitta MY2020 (produkcja koniec 2019) bez Recaro (alarm, zawieszenie MR) to około 229000 (dotyczy aut "zafakturowanych" jeszcze w 2019r.)
MY2020 ma numer plakietki zaczynający się od litery Lxxxx, MY2019 Kxxx
Najprawdopodobniej po chwilowym "szale" po wprowadzeniu samochodu do sprzedaży, importer przeliczył się i zamówił za dużo aut.
Na dniach ma przyjść transport nowych auta z USA (po nowej droższej cenie) a na placach dealerów są niesprzedane modele z MY2019 !.
Niektórzy dealerzy proponowali mi transport pod dom gratis byle kupić od nich
Generalnie opinie o Recaro są skrajnie różne, ale nie zmienia to faktu, że większość mustangów jakie były sprzedawane ich nie miał
Dorzucę swoje 3 grosze...
Auta zafakturowane po 31 grudnia 2019 są o ponad 26000zł droższe (pokrycie kosztów emisji CO2).
Realna cena za jaką można kupić Bullitta MY2020 (produkcja koniec 2019) bez Recaro (alarm, zawieszenie MR) to około 229000 (dotyczy aut "zafakturowanych" jeszcze w 2019r.)
MY2020 ma numer plakietki zaczynający się od litery Lxxxx, MY2019 Kxxx
Najprawdopodobniej po chwilowym "szale" po wprowadzeniu samochodu do sprzedaży, importer przeliczył się i zamówił za dużo aut.
Na dniach ma przyjść transport nowych auta z USA (po nowej droższej cenie) a na placach dealerów są niesprzedane modele z MY2019 !.
Niektórzy dealerzy proponowali mi transport pod dom gratis byle kupić od nich
Generalnie opinie o Recaro są skrajnie różne, ale nie zmienia to faktu, że większość mustangów jakie były sprzedawane ich nie miał
- Xwili
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 645
- Rejestracja: 2016-01-17, 02:12
- Model: ecoboost '16
- Kolor: race red
- Lokalizacja:: Dębica
- Stajnia: Stajnia Podkarpacka
Re: Bullitt 2019, pare pytan
Najlepszy salon samochodowy do kupienia mustanga to BCH Chwaliński w Opolu, dzwoń i pytaj o Pana Krzysztofa Stoleckiego.
Jesteś z Gdyni więc masz kawałek drogi, ale to może być zaleta - będziesz miał piękną pierwszą trasę po odebraniu samochodu
Niewątpliwą zaletą tego miejsca jest to, że jeszcze przed odbiorem możesz zamówić sobie u nich wprowadzenia zmian i wizualnych
i mechanicznych, współpracują z specjalistami w tych dziedzinach.
Kwestia skrzyni biegów to sprawa indywidualna, jedni preferują automatyczną inni manualną, nikt Ci tutaj nie doradzi,
musisz zdecydować sam. I to samo dotyczy foteli czy też każdego innego elementu. Są osoby które uwielbiają recaro,
są też takie które zmieniały recaro na zwykłe. Do tego dochodzi jeszcze cała gama innych sportowych foteli, które można sobie
do mustanga wsadzić w cenie nie przekraczającej wysokości dopłaty za oryginalne recaro.
Chyba najlepsze rozwiązanie to wsadzić swoje 4 litery do jednego i drugiego fotela i samemu ocenić - na pewno blisko twojej
lokalizacji jest kilka osób z klubu, które chętnie Ci pomogą.
Szybkiej realizacji planów i do zobaczenia na drodze
Jesteś z Gdyni więc masz kawałek drogi, ale to może być zaleta - będziesz miał piękną pierwszą trasę po odebraniu samochodu
Niewątpliwą zaletą tego miejsca jest to, że jeszcze przed odbiorem możesz zamówić sobie u nich wprowadzenia zmian i wizualnych
i mechanicznych, współpracują z specjalistami w tych dziedzinach.
Kwestia skrzyni biegów to sprawa indywidualna, jedni preferują automatyczną inni manualną, nikt Ci tutaj nie doradzi,
musisz zdecydować sam. I to samo dotyczy foteli czy też każdego innego elementu. Są osoby które uwielbiają recaro,
są też takie które zmieniały recaro na zwykłe. Do tego dochodzi jeszcze cała gama innych sportowych foteli, które można sobie
do mustanga wsadzić w cenie nie przekraczającej wysokości dopłaty za oryginalne recaro.
Chyba najlepsze rozwiązanie to wsadzić swoje 4 litery do jednego i drugiego fotela i samemu ocenić - na pewno blisko twojej
lokalizacji jest kilka osób z klubu, które chętnie Ci pomogą.
Szybkiej realizacji planów i do zobaczenia na drodze
Dziecko od mężczyzny odróżnia wyłącznie cena jego zabawek.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2020-06-02, 17:48
- Model: Bullit VI (in spe)
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Gdynia
Re: Bullitt 2019, pare pytan
Dzieki za odpowiedzi.
Chetnie sprawdze ten salon w Opolu o ile maja jeszcze jakies Bullitty na stanie. Sprobuje przetestowac roznice w fotelach w ktoryms z trojmiejskich salonow.
Jeszcze jedno mnie zastanawia, czy to prawda ze ta wersja ma inne przelozenie tylnego mostu i dlatego poszczegolne biegi sa takie dlugie?
Chetnie sprawdze ten salon w Opolu o ile maja jeszcze jakies Bullitty na stanie. Sprobuje przetestowac roznice w fotelach w ktoryms z trojmiejskich salonow.
Jeszcze jedno mnie zastanawia, czy to prawda ze ta wersja ma inne przelozenie tylnego mostu i dlatego poszczegolne biegi sa takie dlugie?
- Kratos
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 69
- Rejestracja: 2018-10-28, 22:27
- Model: GT Fastback
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Kolorowy
- Lokalizacja:: Za wójtem w prawo
Re: Bullitt 2019, pare pytan
Zadzwoń też do Auto Nobile (Warszawa Płowiecka) - mieli na stanie oba warianty kolorystyczne (zielony i czarny). Zielony oglądałem i jest z recaro. Generalnie kto co lubi, dla mnie lepszy jest fotel "standard" z wentylacją/grzaniem i też bardzo dobrze trzyma w łukach. Co do skrzyni no to cóż - nie oczekuj od manuala z transita (tak, z transita), że będzie pykać biegi jak jakiś dedykowany manual z eMki, AMG czy RS'a Zgodnie z informacją, co do europejskiego konfigu https://media.ford.com/content/dam/ford ... pec_EU.pdf, standardowy GT z manualem ma 3,55:1. Natomiast z info z FORD dla RPA https://www.ford.co.za/cars/mustang-019 ... -0-v8-6mt/ wychodzi, że Bullit też ma 3,55. Krótszy dyfer występuje w opcji PP2 (w PL nie ma w ogóle opcji PP1 i PP2) i jak trafisz na ogarniętego handlowca to pewnie za dopłatą może Ci to wstawić.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2020-06-02, 17:48
- Model: Bullit VI (in spe)
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Gdynia
Re: Bullitt 2019, pare pytan
Wydaje mi sie, ze skrzynia z Transita byla montowana do wersji z przed liftingu. Teraz zakladaja inna z aluminiowym korpusem, ktora dziala troche lzej i podobno jest mniej trwala.
Jesli chodzi o fotele, obejrzalem ciekawe porownanie na youtube blogera Saturdaycarfever. Wg testow fotele standardowe w wersji poliftowej sa mocowane duzo wyzej i siedzi sie mniej komfortowo niz na Recaro w przypadku wysokich osob.
Takze raczej nie mam wyboru i pozostaja mi Recaro. Ew. pozniej zmienie sobie na jeszcze inne.
Jesli chodzi o fotele, obejrzalem ciekawe porownanie na youtube blogera Saturdaycarfever. Wg testow fotele standardowe w wersji poliftowej sa mocowane duzo wyzej i siedzi sie mniej komfortowo niz na Recaro w przypadku wysokich osob.
Takze raczej nie mam wyboru i pozostaja mi Recaro. Ew. pozniej zmienie sobie na jeszcze inne.
- Torsen
- Forumowicz
- Posty: 338
- Rejestracja: 2018-04-02, 22:10
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: ...
Re: Bullitt 2019, pare pytan
To nie do końca ta sama skrzynia z Transita. Owszem tam też była MT82 ale inne bebechy, ona max przenosiła 370Nm momentu. Dodatkowo od 18+ w Mustangu jest MT82 D4, czyli 5 i 6 bieg już są nadbiegowe. Zastosowali inne sprzęgło i zęby trybów o innej geometrii. Zasadniczo w Bullicie można zamknąć szafę na 4 biegu.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 2020-06-05, 16:36
- Model: Bullitt MY2020
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Szczecin
Re: Bullitt 2019, pare pytan
Dziś autko odebrane.
Bullitt ma przełożenie 3.73 czyli to krótsze.
Ja mam 193cm i na zwykłych fotelach jest dobrze.
Bullitt ma przełożenie 3.73 czyli to krótsze.
Ja mam 193cm i na zwykłych fotelach jest dobrze.