Bullitt 2019, pare pytan

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

ODPOWIEDZ
SuperSnake
Posty: 4
Rejestracja: 2020-06-02, 17:48
Model: Bullit VI (in spe)
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Gdynia

Bullitt 2019, pare pytan

Post autor: SuperSnake » 2020-06-02, 20:30

Witam

Jako nowy użytkownik mam nadzieję, że temat zakładam w odpowiednim dziale.

Ponieważ od momentu pojawienia się VI generacji choruję na w/w, nadszedł czas realizacji planów.
Jeszcze w zeszłym roku zamówienie wersji Bullitt graniczyło z cudem. Teraz prawdopodobnie dzięki nieszczęsnemu covid-19 (anulowane zamowienia, etc.), nastąpił wysyp ofert.
Na samym otomoto jest obecnie 15szt. fabrycznie nowych edycji limitowanych o standardowych nawet nie wspomne.

Mam pare pytan:

- czy jest szansa na uzyskanie info online, wszystkich dostępnych w salonach egzemplarzy wersji Bullitt i porównanie cen?
(wiem, troche to naiwne ale na otomoto może wszystkiego nie byc a dzwonienie do każdego salonu potrwa wieki )

- jakie są wrażenia jazdy manualną skrzynią (czytałem, że twardość sprzęgła była dla niektórych osob uciążliwa np. w korku)

- czy fotele Recaro są warte swojej ceny i zmieści się na nich osoba 190cm/ 105kg :D

pozdrawiam
Marcin



Kaszu
Posty: 5
Rejestracja: 2020-06-05, 16:36
Model: Bullitt MY2020
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Szczecin

Re: Bullitt 2019, pare pytan

Post autor: Kaszu » 2020-06-05, 17:00

Po weekendzie odbieram swojego Bullitta

Dorzucę swoje 3 grosze...

Auta zafakturowane po 31 grudnia 2019 są o ponad 26000zł droższe (pokrycie kosztów emisji CO2).
Realna cena za jaką można kupić Bullitta MY2020 (produkcja koniec 2019) bez Recaro (alarm, zawieszenie MR) to około 229000 (dotyczy aut "zafakturowanych" jeszcze w 2019r.)
MY2020 ma numer plakietki zaczynający się od litery Lxxxx, MY2019 Kxxx
Najprawdopodobniej po chwilowym "szale" po wprowadzeniu samochodu do sprzedaży, importer przeliczył się i zamówił za dużo aut.
Na dniach ma przyjść transport nowych auta z USA (po nowej droższej cenie) a na placach dealerów są niesprzedane modele z MY2019 !.
Niektórzy dealerzy proponowali mi transport pod dom gratis byle kupić od nich
Generalnie opinie o Recaro są skrajnie różne, ale nie zmienia to faktu, że większość mustangów jakie były sprzedawane ich nie miał



Awatar użytkownika
Xwili
Stowarzyszenie MKP
Posty: 645
Rejestracja: 2016-01-17, 02:12
Model: ecoboost '16
Kolor: race red
Lokalizacja:: Dębica
Stajnia: Stajnia Podkarpacka

Re: Bullitt 2019, pare pytan

Post autor: Xwili » 2020-06-05, 17:24

Najlepszy salon samochodowy do kupienia mustanga to BCH Chwaliński w Opolu, dzwoń i pytaj o Pana Krzysztofa Stoleckiego.
Jesteś z Gdyni więc masz kawałek drogi, ale to może być zaleta - będziesz miał piękną pierwszą trasę po odebraniu samochodu :)
Niewątpliwą zaletą tego miejsca jest to, że jeszcze przed odbiorem możesz zamówić sobie u nich wprowadzenia zmian i wizualnych
i mechanicznych, współpracują z specjalistami w tych dziedzinach.

Kwestia skrzyni biegów to sprawa indywidualna, jedni preferują automatyczną inni manualną, nikt Ci tutaj nie doradzi,
musisz zdecydować sam. I to samo dotyczy foteli czy też każdego innego elementu. Są osoby które uwielbiają recaro,
są też takie które zmieniały recaro na zwykłe. Do tego dochodzi jeszcze cała gama innych sportowych foteli, które można sobie
do mustanga wsadzić w cenie nie przekraczającej wysokości dopłaty za oryginalne recaro.
Chyba najlepsze rozwiązanie to wsadzić swoje 4 litery do jednego i drugiego fotela i samemu ocenić - na pewno blisko twojej
lokalizacji jest kilka osób z klubu, które chętnie Ci pomogą.

Szybkiej realizacji planów i do zobaczenia na drodze :)


Dziecko od mężczyzny odróżnia wyłącznie cena jego zabawek.

SuperSnake
Posty: 4
Rejestracja: 2020-06-02, 17:48
Model: Bullit VI (in spe)
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Gdynia

Re: Bullitt 2019, pare pytan

Post autor: SuperSnake » 2020-06-07, 14:09

Dzieki za odpowiedzi.

Chetnie sprawdze ten salon w Opolu o ile maja jeszcze jakies Bullitty na stanie. Sprobuje przetestowac roznice w fotelach w ktoryms z trojmiejskich salonow.

Jeszcze jedno mnie zastanawia, czy to prawda ze ta wersja ma inne przelozenie tylnego mostu i dlatego poszczegolne biegi sa takie dlugie?



Awatar użytkownika
Kratos
Młodszy Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 2018-10-28, 22:27
Model: GT Fastback
Silnik: V8 5.0
Kolor: Kolorowy
Lokalizacja:: Za wójtem w prawo

Re: Bullitt 2019, pare pytan

Post autor: Kratos » 2020-06-07, 20:55

Zadzwoń też do Auto Nobile (Warszawa Płowiecka) - mieli na stanie oba warianty kolorystyczne (zielony i czarny). Zielony oglądałem i jest z recaro. Generalnie kto co lubi, dla mnie lepszy jest fotel "standard" z wentylacją/grzaniem i też bardzo dobrze trzyma w łukach. Co do skrzyni no to cóż - nie oczekuj od manuala z transita (tak, z transita), że będzie pykać biegi jak jakiś dedykowany manual z eMki, AMG czy RS'a :D Zgodnie z informacją, co do europejskiego konfigu https://media.ford.com/content/dam/ford ... pec_EU.pdf, standardowy GT z manualem ma 3,55:1. Natomiast z info z FORD dla RPA https://www.ford.co.za/cars/mustang-019 ... -0-v8-6mt/ wychodzi, że Bullit też ma 3,55. Krótszy dyfer występuje w opcji PP2 (w PL nie ma w ogóle opcji PP1 i PP2) i jak trafisz na ogarniętego handlowca to pewnie za dopłatą może Ci to wstawić.



SuperSnake
Posty: 4
Rejestracja: 2020-06-02, 17:48
Model: Bullit VI (in spe)
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Gdynia

Re: Bullitt 2019, pare pytan

Post autor: SuperSnake » 2020-06-08, 14:14

Wydaje mi sie, ze skrzynia z Transita byla montowana do wersji z przed liftingu. Teraz zakladaja inna z aluminiowym korpusem, ktora dziala troche lzej i podobno jest mniej trwala.

Jesli chodzi o fotele, obejrzalem ciekawe porownanie na youtube blogera Saturdaycarfever. Wg testow fotele standardowe w wersji poliftowej sa mocowane duzo wyzej i siedzi sie mniej komfortowo niz na Recaro w przypadku wysokich osob.
Takze raczej nie mam wyboru i pozostaja mi Recaro. Ew. pozniej zmienie sobie na jeszcze inne.



Awatar użytkownika
Torsen
Forumowicz
Posty: 338
Rejestracja: 2018-04-02, 22:10
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: ...

Re: Bullitt 2019, pare pytan

Post autor: Torsen » 2020-06-08, 19:53

To nie do końca ta sama skrzynia z Transita. Owszem tam też była MT82 ale inne bebechy, ona max przenosiła 370Nm momentu. Dodatkowo od 18+ w Mustangu jest MT82 D4, czyli 5 i 6 bieg już są nadbiegowe. Zastosowali inne sprzęgło i zęby trybów o innej geometrii. Zasadniczo w Bullicie można zamknąć szafę na 4 biegu.



Kaszu
Posty: 5
Rejestracja: 2020-06-05, 16:36
Model: Bullitt MY2020
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Szczecin

Re: Bullitt 2019, pare pytan

Post autor: Kaszu » 2020-06-08, 20:40

Dziś autko odebrane.
Bullitt ma przełożenie 3.73 czyli to krótsze.
Ja mam 193cm i na zwykłych fotelach jest dobrze.



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”