Witam,
czy ktoś to ćwiczył? W instrukcji jest procedura, ale niestety nie zadziałało niestety. Zapewne bardzo dużo zależy od modelu siłownika bramy itd.
nauka pilotów w osłonie przeciwsłonecznej
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 20
- Rejestracja: 2020-01-21, 10:25
- Model: gt
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 18
- Rejestracja: 2019-11-18, 23:47
- Model: S550GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Śląsk
Re: nauka pilotów w osłonie przeciwsłonecznej
Cześć. Niestety pilot w osłonie przeciwsłonecznej nie zadziała w Europie ponieważ mamy inną częstotliwość, też próbowałem. Jak znajdę trochę czasu to ożenię uniwersalnego pilota EU z tymi klawiszami w osłonie.
- Ślimak
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 564
- Rejestracja: 2015-03-19, 14:18
- Model: Charger 6.4 V8
- Silnik: inny V8
- Kolor: Silver
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: nauka pilotów w osłonie przeciwsłonecznej
Hej, jestem zainteresowany tym tematem.
Czytałem, że aby to sparować, trzeba grzebać przy odbiorniku od bramy. Co niestety skreśla możliwość korzystania z bram wspólnych - np. garażu pod blokiem.
Ktoś ma na to jakiś pomysł?
Czytałem, że aby to sparować, trzeba grzebać przy odbiorniku od bramy. Co niestety skreśla możliwość korzystania z bram wspólnych - np. garażu pod blokiem.
Ktoś ma na to jakiś pomysł?