Jak w temacie.
Jako, że ten konik pa podwójny wtrysk (do kolektora jak i bezpośredni) to czy w tym przypadku warto montować to ustrojstwo? Skoro paliwo i tak "myje" zawory wlotowe.
Jeżlei tak, to czy jest jakiś produkt który polecacie?
Czy montować "Oil catch can"?
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Czy montować "Oil catch can"?
https://www.ebay.com/itm/2011-2014-Must ... XQlUNRVmQR
mam coś takiego założone na dwie strony i po jednej coś tam się zbiera , a po drugiej stronie jest suchy
mam coś takiego założone na dwie strony i po jednej coś tam się zbiera , a po drugiej stronie jest suchy
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2019-02-23, 21:16
- Model: GT 5.0
- Lokalizacja:: Lublin
- Stajnia: Stajnia Lubelska
Re: Czy montować "Oil catch can"?
Montuj. Znajomy ostatnio czyścił zawalony dolot w rs4, oczywiście bez oil catcha. Wykres z hamowni mówi wszystko, znajdziesz go na fanpage Sportmile Polska 

-
- Forumowicz
- Posty: 137
- Rejestracja: 2019-01-12, 14:44
- Model: GT S550 2019
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Orange Fury
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Czy montować "Oil catch can"?
@dominik.v8 - Napiszesz coś więcej. Druga sprawa, to, czy rs4 ma tak jak Mustang podwójny wtrysk paliwa? Bo jak nie, to to by tłumaczyło dlaczego jego dolot był aż tak brudny.