Jak jest typ tylnego dyferencjału w modelu EU 2019?

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

ODPOWIEDZ
Hooch180
Forumowicz
Posty: 137
Rejestracja: 2019-01-12, 14:44
Model: GT S550 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Orange Fury
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Jak jest typ tylnego dyferencjału w modelu EU 2019?

Post autor: Hooch180 » 2019-02-17, 15:23

Mam szybkie pytanie.
Co tam jest dokładnie za dyferencjał? Chodzi mi o to czy to jest torsen czy coś innego.



Awatar użytkownika
Kratos
Młodszy Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 2018-10-28, 22:27
Model: GT Fastback
Silnik: V8 5.0
Kolor: Kolorowy
Lokalizacja:: Za wójtem w prawo

Re: Jak jest typ tylnego dyferencjału w modelu EU 2019?

Post autor: Kratos » 2019-02-17, 23:19

Ech wylogowało mnie i usunęło mi komentarz, a więc na szybko - Torsena ma tylko PP1/2, a w PL ich nie kupisz. Ma go za to wersja Bullit. Natomiast "seryjne" 5.0 z A10 ma 3.15 LSD albo opcjonalnie 3.55 (też LSD). O ile dobrze kojarzę z jakiegoś artykułu to wersje na EU (w sensie 5.0 z A10) mają zawsze 3.55.



Hooch180
Forumowicz
Posty: 137
Rejestracja: 2019-01-12, 14:44
Model: GT S550 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Orange Fury
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Jak jest typ tylnego dyferencjału w modelu EU 2019?

Post autor: Hooch180 » 2019-02-18, 09:55

Też coś wyczytałem, że torsen jest w PP1. Wyczytałem też, auta na Europę są sprzedawane z "domyślnym PP1". Dostajemy lepsze hamulce, większe koła, większą chłodnicę..., Czyli wychodzi na to, że jednak nie taki pełny PP1.
Jak często trzeba wymieniać elementy zużywalne w tych dyferencjałach?



Awatar użytkownika
Kratos
Młodszy Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 2018-10-28, 22:27
Model: GT Fastback
Silnik: V8 5.0
Kolor: Kolorowy
Lokalizacja:: Za wójtem w prawo

Re: Jak jest typ tylnego dyferencjału w modelu EU 2019?

Post autor: Kratos » 2019-02-18, 10:34

Wymienia się olej i tyle. Zapytaj ASO jak często, ale strzelam, że pewnie zalecają raz na 100k km (oczywiście można częściej).



Hooch180
Forumowicz
Posty: 137
Rejestracja: 2019-01-12, 14:44
Model: GT S550 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Orange Fury
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Jak jest typ tylnego dyferencjału w modelu EU 2019?

Post autor: Hooch180 » 2019-02-18, 13:06

A jak z wytrzymałością płytek ciernych (Czy jak to się tam nazywa)?



Hooch180
Forumowicz
Posty: 137
Rejestracja: 2019-01-12, 14:44
Model: GT S550 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Orange Fury
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Jak jest typ tylnego dyferencjału w modelu EU 2019?

Post autor: Hooch180 » 2019-03-21, 14:43

Zadałem to pytanie na zagranicznym forum i dostałem jedną odpowiedź. Też ciężką do zweryfikowania.
According to Ford Taiwan, which imports the EU model, we have the Torsen diff in our GTs. The EcoBoost versions come equipped with the Traction-Lok (clutch pack) LSD.
.

Z tego wynika, że mamy torsena w GT.

Na prawdę nikt tutaj na forum tego nie?



Awatar użytkownika
Torsen
Forumowicz
Posty: 352
Rejestracja: 2018-04-02, 22:10
Model: GT Track Pack
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: ...

Re: Jak jest typ tylnego dyferencjału w modelu EU 2019?

Post autor: Torsen » 2019-03-21, 15:03

Torsen jest w Performance Pack, więc jeśli GT na Europę ma w standardzie PP to macie Torsena, zarówno z 3.55 auto jak i 3.73.



Hooch180
Forumowicz
Posty: 137
Rejestracja: 2019-01-12, 14:44
Model: GT S550 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Orange Fury
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Jak jest typ tylnego dyferencjału w modelu EU 2019?

Post autor: Hooch180 » 2020-02-09, 20:33

Hej,
Wiem, że to stary kotlet.
Ale czy ktoś już wie na 100%

Pisałem 3 razy maila do Ford Polska ale całkowicie zignorowali moje pytanie.



mjaza
Forumowicz
Posty: 277
Rejestracja: 2016-11-01, 15:58
Model: 2016
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Warszawa

Re: Jak jest typ tylnego dyferencjału w modelu EU 2019?

Post autor: mjaza » 2020-02-09, 21:00

Tak samo jak przed liftem - nie ma Torsena w europie, tak samo jak nie ma dodatkowych zegarów na konsoli środkowej, które są w PP w stanach.

PP w USA ma też zupełnie inne ustawienia geometrii.



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”