Leje się olej....

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

ODPOWIEDZ
house_1
Młodszy Forumowicz
Posty: 73
Rejestracja: 2017-04-16, 15:07
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Lightning Blue

Leje się olej....

Post autor: house_1 » 2018-09-19, 17:22

I stało się.... mam pierwszą awarię (nie mylić z pierwszą usterką :P ) w Mustangu.
Tym razem Coyote po przebiegu niecałych 38000km postanowił zacząć wylewać z siebie olej :szok: .
Kapie z uszczelki pokrywy zaworów po prawej stronie, tak pomiędzy tylnym cylindrami na kolektor wydechowy.
Przerabiał ktoś już coś?

Wspomnę jeszcze, że Ford nie ma w magazynie centralnym na Polskę i cena ponad 700zł za samą ramkę zewnętrzną nieco zbija z nóg....
Także może temat nietypowy?



kkk
Forumowicz
Posty: 290
Rejestracja: 2015-02-10, 13:18
Model: 2015 Fastback
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Leje się olej....

Post autor: kkk » 2018-09-20, 08:25

Tak. Przy przebiegu 50 kkm, wymieniona 2 tyg temu na gwarancji, od strony pasazera.
Nie bylo problemu z dostepnoscia.

Najwiekszy objaw to smrod przypalonego oleju w kabinie, szczegolnie przy zatrzymaniu samochodu.

To czesta usterka w tym silniku. Zestaw naprawczy w usa kosztuje cos kolo 25 dolarow.
U mnie jeszcze czekam na zaciski hamulcowe juz 3 miesiace, bo nie ma w europie :)



house_1
Młodszy Forumowicz
Posty: 73
Rejestracja: 2017-04-16, 15:07
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Lightning Blue

Re: Leje się olej....

Post autor: house_1 » 2018-09-21, 06:50

Dzięki za info.



house_1
Młodszy Forumowicz
Posty: 73
Rejestracja: 2017-04-16, 15:07
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Lightning Blue

Re: Leje się olej....

Post autor: house_1 » 2018-09-21, 19:56

Mała aktualizacja. Kobyła naprawiona.
Temat ogarnięty za pomocą "uszczelki w tubce".

Podczas demontażu pokrywy zaworów stwierdziłem niedokręconą śrubę z tyłu po stronie kolektora wydechowego i całkiem odkręconą tylną od strony kolektora ssącego.
Brawo Ford.

Uszczelka w stanie idealnym. Mięciutka i bez śladów uszkodzeń/odgnieceń itd.
Dla pewności przykleiłem na Dirko.

50 km jazdy próbnej i nic się nie dzieje.


Po niedokręconej nakrętce centralnej w piaście (lewy tył) to kolejne niedokręcone śruby w moim Mustangu. Zaczynam się zastanawiać się co jeszcze jest niedokręcone przez fabrykę? :mur:


PS. Dwa dni spędzone w Focusie RS i przejażdżka Mustangiem po "naprawie" uświadomiły mi jak bardzo jestem uzależniony od Kobyły :hyhy: ....



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”