Ładowanie inteligentne i zarządzanie ładowaniem

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

ODPOWIEDZ
Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Ładowanie inteligentne i zarządzanie ładowaniem

Post autor: Nix2 » 2018-07-06, 10:39

Czy w Mustangu moduł odpowiedzialny za ładowanie robi to w sposób hmmm... inteligentny i ekologiczny -tzn. zarządza pełne ładowanie
tylko wtedy gdy pobór energii jest odpowiednio wysoki i aku jest częściowo rozładowany ?

Bo wygląda to w praktyce tak:
-przed zapaleniem silnika napięcie to ok. 12,6-12,7V czyli ok, aku jest sprawny.
-po zapaleniu silnika napięcie na aku jest ok. 14,3V - czyli jest (pełne) ładowanie
- po ok. 30 sekundach napięcie spada w ciągu ok 2sekund do ok 12,9-13,1V - czyli ładowanie dalej jest, ale duuuużo mniejsze

Czy tak ma być ? Czy akumulatorem w sensie ładowania zarządzają moduły BCM i BMS (-Battery Minitor Sensor ) ?

Drugi pytanie- w niektórych autach z US jest czujnik temperatury akumulatora, czy jest on też w Mustangu 3,7L ?

pzdr! Nix



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”