3,7L V6 - blokada?

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

damiand3
Młodszy Forumowicz
Posty: 29
Rejestracja: 2018-02-20, 13:05
Model: VI
Silnik: V6 3.7
Kolor: White
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

3,7L V6 - blokada?

Post autor: damiand3 » 2018-03-04, 23:08

Szanowni forumowiecze :)
W poprzednim poście nikt nie podpowiedział, więc opierając się na emocjach mustang zakupiony :)

Mam pytanie odnośnie v-max, mianowicie poprzednie modele jak wyczytałem były blokowane do ok 190km/h że względu na wał. Czy taka blokada również występuje w VI Generacji? Jeden że sprzedawców twierdził że to już zupełnie inne Auto, ale chciałbym to potwierdzić;)



mjaza
Forumowicz
Posty: 277
Rejestracja: 2016-11-01, 15:58
Model: 2016
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Warszawa

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: mjaza » 2018-03-04, 23:13

Istnieje - 200, chociaż tutaj wał nie jest przyczyna. Ecoboost tez do 200, eco boost z performance pack do 220, GT do 250.

Można zdjąć, nie ma przeciwwskazań do wyz#zej prędkości.



damiand3
Młodszy Forumowicz
Posty: 29
Rejestracja: 2018-02-20, 13:05
Model: VI
Silnik: V6 3.7
Kolor: White
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: damiand3 » 2018-03-05, 00:10

Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź. :)
Mamy kogoś kto ściąga takie blokady? I jaki jest koszt?
Czy ew. Wystarczy odpowiedni kabel i sam sobie poradzę? ;)



mjaza
Forumowicz
Posty: 277
Rejestracja: 2016-11-01, 15:58
Model: 2016
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Warszawa

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: mjaza » 2018-03-05, 10:49

Tu nie pomogę niestety - uznałem, że ograniczenie to w sumie dla mnie dobrze robi....



Kruszon
Młodszy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 2018-01-02, 20:32
Model: Itp...
Silnik: V6 3.7
Kolor: Niebieski

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Kruszon » 2018-03-05, 17:46

No właśnie. Ja swojego dopiero wczoraj poważnie testowałem i i co .... jest to v6 idzie ogniem na 3 biegu przy 180km odcina go :rozpacz: wrzuca 6 bieg i zamienia się w spacerówkę. Nie wiem czy to kwestia kluczyka my key czy ten sprzęt jest poprostu zablokowany.


Karma wraca! Ile dasz tyle dostaniesz, a jak już to zrozumiesz to będzie się żyło lepiej...

Awatar użytkownika
walczykkk
Młodszy Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 2016-01-06, 15:37
Model: 2013 V6 CONVERTIBLE
Silnik: V6 3.7
Kolor: PERFORMANCE WHITE
Lokalizacja:: WIELICZKA

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: walczykkk » 2018-03-05, 18:56

Ja mam 2013 V6 i też miałem tą blokade.Przy zmianie softu mozną to powyłanczać.
Mnie to wkurzało baaardzo.Najgożej jak Cie ktos podpusci na autostradzie... :wstyd:



Awatar użytkownika
Damjan
Młodszy Forumowicz
Posty: 28
Rejestracja: 2011-03-05, 09:14
Model: 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Damjan » 2018-03-05, 18:58

Kruszon pisze:No właśnie. Ja swojego dopiero wczoraj poważnie testowałem i i co .... jest to v6 idzie ogniem na 3 biegu przy 180km odcina go :rozpacz: wrzuca 6 bieg i zamienia się w spacerówkę. Nie wiem czy to kwestia kluczyka my key czy ten sprzęt jest poprostu zablokowany.
My key to blokuje już przy 130. Ty niestety tak jak ja masz kaganiec przy 180 ze względu na wał który mamy w naszych V6. Poszukaj na forum informacji na ten temat bo jest tego bardzo dużo, jedni mówią że zdejmowali blokadę i jeżdżą a inni że ktoś to mądrzejszy od nas to wymyślił i bezpieczniej jest tego nie zdejmować.
Zostaje jeszcze opcja wymiany wału za jedyne 3300 zł (około) i będzie po dylemacie :D



house_1
Młodszy Forumowicz
Posty: 73
Rejestracja: 2017-04-16, 15:07
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Lightning Blue

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: house_1 » 2018-03-05, 20:39

mjaza pisze:Istnieje - 200, chociaż tutaj wał nie jest przyczyna. Ecoboost tez do 200, eco boost z performance pack do 220, GT do 250.

Można zdjąć, nie ma przeciwwskazań do wyz#zej prędkości.

O tym, że GT jeździ 250km/h to wiem, choć w moim to chyba tylko przymknięcie przepustnicy i dalej idzie jakby K2 zimą zdobywał....ale szafę zamyka :hyhy: .
Ale 200km/h ? :szok: :szok: :szok: :szok: :szok:


Toż byle TDI go objedzie.... na niemieckiej autostradzie oczywiście ;) .



Kruszon
Młodszy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 2018-01-02, 20:32
Model: Itp...
Silnik: V6 3.7
Kolor: Niebieski

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Kruszon » 2018-03-05, 23:47

Hmm... no to chudo. Rozumiem że wał może zrobić kabum... nie chciałbym tego testować :hyhy: ale złoty osiemdziesiąt to czasem mało. Pomyślimy :super: wymyślimy


Karma wraca! Ile dasz tyle dostaniesz, a jak już to zrozumiesz to będzie się żyło lepiej...

damiand3
Młodszy Forumowicz
Posty: 29
Rejestracja: 2018-02-20, 13:05
Model: VI
Silnik: V6 3.7
Kolor: White
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: damiand3 » 2018-03-06, 10:49

Jest tutaj ktoś kto ściągał tą niedobrą rzecz z VI Generacji? :p

Raczej nie należę do osób które latają ponad 200 na wycieczkach do Berlina ;) ale jak właśnie taki passat na autostradzie wyprzedzi to jakaś taka świadomość nie fajna :D



Kruszon
Młodszy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 2018-01-02, 20:32
Model: Itp...
Silnik: V6 3.7
Kolor: Niebieski

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Kruszon » 2018-03-06, 14:21

Damjan pisze:
Kruszon pisze:Hmm... no to chudo. Rozumiem że wał może zrobić kabum... nie chciałbym tego testować :hyhy: ale złoty osiemdziesiąt to czasem mało. Pomyślimy :super: wymyślimy

Jak będziesz myślał o zakupie wału to daj znać bo mi też trudno :wstyd: się z tym pogodzić :mur:
Rozwin myśl proszę na czym polega zmiana? Co jest zagrożeniem? Jest możliwe że się rozsypie rozumiem. I o co tu konkretnie cyka wymieniamy cały wał z innego modelu czy robimy tuning ? Pozdrawiam :piwo:


Karma wraca! Ile dasz tyle dostaniesz, a jak już to zrozumiesz to będzie się żyło lepiej...

Awatar użytkownika
Janosik
Stowarzyszenie MKP
Posty: 147
Rejestracja: 2017-03-18, 00:56
Model: Mustang V manual
Silnik: V6 3.7
Kolor: czarny diament
Lokalizacja:: Kielce
Stajnia: Stajnia Świętokrzyska

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Janosik » 2018-03-06, 14:51

Tu masz też różne opinie na temat wału alu i Vmax 180:

viewtopic.php?f=176&t=13888" onclick="window.open(this.href);return false;

Wał alu trzeba ściągać ze Stanów, wymiana jest prosta kilka śrub ok 30 min roboty ... teoretycznie zagrożenie jest że wał może się urwać i wtedy jeżeli postawi się gdzieś w poprzek może być naprawdę nieciekawie :/
Są też opinie np Korala który miał do czynienia z wieloma Mustangami bez zmiany wału a ze zdjętą blokadą i twierdził że jest OK ... ale dla własnego spokojnego sumienia poleca się raczej wymianę wału jeżeli chce się czasem Mustangiem V6 latać więcej jak 200 km/h
Mój rekord prędkości z wałem alu to 240 km i czułem się bezpiecznie ... ale więcej nie chciał iść :D


Czarny Diament V6 2012 manual http://forum.mustangklub.pl/forum/viewt ... 85&t=13404" onclick="window.open(this.href);return false;

Kruszon
Młodszy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 2018-01-02, 20:32
Model: Itp...
Silnik: V6 3.7
Kolor: Niebieski

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Kruszon » 2018-03-06, 23:49

Janosik pisze:Tu masz też różne opinie na temat wału alu i Vmax 180:

viewtopic.php?f=176&t=13888" onclick="window.open(this.href);return false;

Wał alu trzeba ściągać ze Stanów, wymiana jest prosta kilka śrub ok 30 min roboty ... teoretycznie zagrożenie jest że wał może się urwać i wtedy jeżeli postawi się gdzieś w poprzek może być naprawdę nieciekawie :/
Są też opinie np Korala który miał do czynienia z wieloma Mustangami bez zmiany wału a ze zdjętą blokadą i twierdził że jest OK ... ale dla własnego spokojnego sumienia poleca się raczej wymianę wału jeżeli chce się czasem Mustangiem V6 latać więcej jak 200 km/h
Mój rekord prędkości z wałem alu to 240 km i czułem się bezpiecznie ... ale więcej nie chciał iść :D
Dziękuję jestem wyedukowany! Pozdrawiam


Karma wraca! Ile dasz tyle dostaniesz, a jak już to zrozumiesz to będzie się żyło lepiej...

Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Nix2 » 2018-10-10, 12:49

Odświeżę troszkę...
To ile wynosi dokładnie ta blokada dla VI gen z silnikiem 3,7L ? Wygląda na to, że prędkość
licznikowa to 200Km/h ale jest to 124mph = 199.516Km/h ?

A jak i gdzie można ściągnąć tę blokadę ?

Jeśli gen. V 3,7L ma odcięcie na poziomie 180Km/h a gen VI na poziomie 200Km/h to czy to
znaczy, że wał jest poprawiony ?

A z innej beczki - czy nie możnaby poprawić wyważenia fabrycznego wału ? Bo to o to chodzi w końcu, zbyt wysokie obroty
to zbyt wysokie wibracje. Czy też sprawa łożyskowania podpór wału ?

pzdr Nix



mjaza
Forumowicz
Posty: 277
Rejestracja: 2016-11-01, 15:58
Model: 2016
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Warszawa

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: mjaza » 2018-10-10, 15:04

W VI generacji jest juz zupelnie inny wal niz w V.



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”