3,7L V6 - blokada?
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 29
- Rejestracja: 2018-02-20, 13:05
- Model: VI
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: White
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
3,7L V6 - blokada?
Szanowni forumowiecze
W poprzednim poście nikt nie podpowiedział, więc opierając się na emocjach mustang zakupiony
Mam pytanie odnośnie v-max, mianowicie poprzednie modele jak wyczytałem były blokowane do ok 190km/h że względu na wał. Czy taka blokada również występuje w VI Generacji? Jeden że sprzedawców twierdził że to już zupełnie inne Auto, ale chciałbym to potwierdzić;)
W poprzednim poście nikt nie podpowiedział, więc opierając się na emocjach mustang zakupiony
Mam pytanie odnośnie v-max, mianowicie poprzednie modele jak wyczytałem były blokowane do ok 190km/h że względu na wał. Czy taka blokada również występuje w VI Generacji? Jeden że sprzedawców twierdził że to już zupełnie inne Auto, ale chciałbym to potwierdzić;)
-
- Forumowicz
- Posty: 277
- Rejestracja: 2016-11-01, 15:58
- Model: 2016
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: 3,7L V6 - blokada?
Istnieje - 200, chociaż tutaj wał nie jest przyczyna. Ecoboost tez do 200, eco boost z performance pack do 220, GT do 250.
Można zdjąć, nie ma przeciwwskazań do wyz#zej prędkości.
Można zdjąć, nie ma przeciwwskazań do wyz#zej prędkości.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 29
- Rejestracja: 2018-02-20, 13:05
- Model: VI
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: White
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: 3,7L V6 - blokada?
Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź.
Mamy kogoś kto ściąga takie blokady? I jaki jest koszt?
Czy ew. Wystarczy odpowiedni kabel i sam sobie poradzę?
Mamy kogoś kto ściąga takie blokady? I jaki jest koszt?
Czy ew. Wystarczy odpowiedni kabel i sam sobie poradzę?
-
- Forumowicz
- Posty: 277
- Rejestracja: 2016-11-01, 15:58
- Model: 2016
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: 3,7L V6 - blokada?
Tu nie pomogę niestety - uznałem, że ograniczenie to w sumie dla mnie dobrze robi....
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 12
- Rejestracja: 2018-01-02, 20:32
- Model: Itp...
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Niebieski
Re: 3,7L V6 - blokada?
No właśnie. Ja swojego dopiero wczoraj poważnie testowałem i i co .... jest to v6 idzie ogniem na 3 biegu przy 180km odcina go wrzuca 6 bieg i zamienia się w spacerówkę. Nie wiem czy to kwestia kluczyka my key czy ten sprzęt jest poprostu zablokowany.
Karma wraca! Ile dasz tyle dostaniesz, a jak już to zrozumiesz to będzie się żyło lepiej...
- walczykkk
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 2016-01-06, 15:37
- Model: 2013 V6 CONVERTIBLE
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: PERFORMANCE WHITE
- Lokalizacja:: WIELICZKA
Re: 3,7L V6 - blokada?
Ja mam 2013 V6 i też miałem tą blokade.Przy zmianie softu mozną to powyłanczać.
Mnie to wkurzało baaardzo.Najgożej jak Cie ktos podpusci na autostradzie...
Mnie to wkurzało baaardzo.Najgożej jak Cie ktos podpusci na autostradzie...
- Damjan
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 28
- Rejestracja: 2011-03-05, 09:14
- Model: 2014
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czarny
Re: 3,7L V6 - blokada?
My key to blokuje już przy 130. Ty niestety tak jak ja masz kaganiec przy 180 ze względu na wał który mamy w naszych V6. Poszukaj na forum informacji na ten temat bo jest tego bardzo dużo, jedni mówią że zdejmowali blokadę i jeżdżą a inni że ktoś to mądrzejszy od nas to wymyślił i bezpieczniej jest tego nie zdejmować.Kruszon pisze:No właśnie. Ja swojego dopiero wczoraj poważnie testowałem i i co .... jest to v6 idzie ogniem na 3 biegu przy 180km odcina go wrzuca 6 bieg i zamienia się w spacerówkę. Nie wiem czy to kwestia kluczyka my key czy ten sprzęt jest poprostu zablokowany.
Zostaje jeszcze opcja wymiany wału za jedyne 3300 zł (około) i będzie po dylemacie
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 2017-04-16, 15:07
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Lightning Blue
Re: 3,7L V6 - blokada?
mjaza pisze:Istnieje - 200, chociaż tutaj wał nie jest przyczyna. Ecoboost tez do 200, eco boost z performance pack do 220, GT do 250.
Można zdjąć, nie ma przeciwwskazań do wyz#zej prędkości.
O tym, że GT jeździ 250km/h to wiem, choć w moim to chyba tylko przymknięcie przepustnicy i dalej idzie jakby K2 zimą zdobywał....ale szafę zamyka .
Ale 200km/h ?
Toż byle TDI go objedzie.... na niemieckiej autostradzie oczywiście .
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 12
- Rejestracja: 2018-01-02, 20:32
- Model: Itp...
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Niebieski
Re: 3,7L V6 - blokada?
Hmm... no to chudo. Rozumiem że wał może zrobić kabum... nie chciałbym tego testować ale złoty osiemdziesiąt to czasem mało. Pomyślimy wymyślimy
Karma wraca! Ile dasz tyle dostaniesz, a jak już to zrozumiesz to będzie się żyło lepiej...
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 29
- Rejestracja: 2018-02-20, 13:05
- Model: VI
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: White
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: 3,7L V6 - blokada?
Jest tutaj ktoś kto ściągał tą niedobrą rzecz z VI Generacji? :p
Raczej nie należę do osób które latają ponad 200 na wycieczkach do Berlina ale jak właśnie taki passat na autostradzie wyprzedzi to jakaś taka świadomość nie fajna
Raczej nie należę do osób które latają ponad 200 na wycieczkach do Berlina ale jak właśnie taki passat na autostradzie wyprzedzi to jakaś taka świadomość nie fajna
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 12
- Rejestracja: 2018-01-02, 20:32
- Model: Itp...
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Niebieski
Re: 3,7L V6 - blokada?
Rozwin myśl proszę na czym polega zmiana? Co jest zagrożeniem? Jest możliwe że się rozsypie rozumiem. I o co tu konkretnie cyka wymieniamy cały wał z innego modelu czy robimy tuning ? PozdrawiamDamjan pisze:Kruszon pisze:Hmm... no to chudo. Rozumiem że wał może zrobić kabum... nie chciałbym tego testować ale złoty osiemdziesiąt to czasem mało. Pomyślimy wymyślimy
Jak będziesz myślał o zakupie wału to daj znać bo mi też trudno się z tym pogodzić
Karma wraca! Ile dasz tyle dostaniesz, a jak już to zrozumiesz to będzie się żyło lepiej...
- Janosik
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 147
- Rejestracja: 2017-03-18, 00:56
- Model: Mustang V manual
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: czarny diament
- Lokalizacja:: Kielce
- Stajnia: Stajnia Świętokrzyska
Re: 3,7L V6 - blokada?
Tu masz też różne opinie na temat wału alu i Vmax 180:
viewtopic.php?f=176&t=13888" onclick="window.open(this.href);return false;
Wał alu trzeba ściągać ze Stanów, wymiana jest prosta kilka śrub ok 30 min roboty ... teoretycznie zagrożenie jest że wał może się urwać i wtedy jeżeli postawi się gdzieś w poprzek może być naprawdę nieciekawie
Są też opinie np Korala który miał do czynienia z wieloma Mustangami bez zmiany wału a ze zdjętą blokadą i twierdził że jest OK ... ale dla własnego spokojnego sumienia poleca się raczej wymianę wału jeżeli chce się czasem Mustangiem V6 latać więcej jak 200 km/h
Mój rekord prędkości z wałem alu to 240 km i czułem się bezpiecznie ... ale więcej nie chciał iść
viewtopic.php?f=176&t=13888" onclick="window.open(this.href);return false;
Wał alu trzeba ściągać ze Stanów, wymiana jest prosta kilka śrub ok 30 min roboty ... teoretycznie zagrożenie jest że wał może się urwać i wtedy jeżeli postawi się gdzieś w poprzek może być naprawdę nieciekawie
Są też opinie np Korala który miał do czynienia z wieloma Mustangami bez zmiany wału a ze zdjętą blokadą i twierdził że jest OK ... ale dla własnego spokojnego sumienia poleca się raczej wymianę wału jeżeli chce się czasem Mustangiem V6 latać więcej jak 200 km/h
Mój rekord prędkości z wałem alu to 240 km i czułem się bezpiecznie ... ale więcej nie chciał iść
Czarny Diament V6 2012 manual http://forum.mustangklub.pl/forum/viewt ... 85&t=13404" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 12
- Rejestracja: 2018-01-02, 20:32
- Model: Itp...
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Niebieski
Re: 3,7L V6 - blokada?
Dziękuję jestem wyedukowany! PozdrawiamJanosik pisze:Tu masz też różne opinie na temat wału alu i Vmax 180:
viewtopic.php?f=176&t=13888" onclick="window.open(this.href);return false;
Wał alu trzeba ściągać ze Stanów, wymiana jest prosta kilka śrub ok 30 min roboty ... teoretycznie zagrożenie jest że wał może się urwać i wtedy jeżeli postawi się gdzieś w poprzek może być naprawdę nieciekawie
Są też opinie np Korala który miał do czynienia z wieloma Mustangami bez zmiany wału a ze zdjętą blokadą i twierdził że jest OK ... ale dla własnego spokojnego sumienia poleca się raczej wymianę wału jeżeli chce się czasem Mustangiem V6 latać więcej jak 200 km/h
Mój rekord prędkości z wałem alu to 240 km i czułem się bezpiecznie ... ale więcej nie chciał iść
Karma wraca! Ile dasz tyle dostaniesz, a jak już to zrozumiesz to będzie się żyło lepiej...
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: 3,7L V6 - blokada?
Odświeżę troszkę...
To ile wynosi dokładnie ta blokada dla VI gen z silnikiem 3,7L ? Wygląda na to, że prędkość
licznikowa to 200Km/h ale jest to 124mph = 199.516Km/h ?
A jak i gdzie można ściągnąć tę blokadę ?
Jeśli gen. V 3,7L ma odcięcie na poziomie 180Km/h a gen VI na poziomie 200Km/h to czy to
znaczy, że wał jest poprawiony ?
A z innej beczki - czy nie możnaby poprawić wyważenia fabrycznego wału ? Bo to o to chodzi w końcu, zbyt wysokie obroty
to zbyt wysokie wibracje. Czy też sprawa łożyskowania podpór wału ?
pzdr Nix
To ile wynosi dokładnie ta blokada dla VI gen z silnikiem 3,7L ? Wygląda na to, że prędkość
licznikowa to 200Km/h ale jest to 124mph = 199.516Km/h ?
A jak i gdzie można ściągnąć tę blokadę ?
Jeśli gen. V 3,7L ma odcięcie na poziomie 180Km/h a gen VI na poziomie 200Km/h to czy to
znaczy, że wał jest poprawiony ?
A z innej beczki - czy nie możnaby poprawić wyważenia fabrycznego wału ? Bo to o to chodzi w końcu, zbyt wysokie obroty
to zbyt wysokie wibracje. Czy też sprawa łożyskowania podpór wału ?
pzdr Nix