Hej,
Czy może ktoś natknął się na regulowany zawias, ale taki na którym można ustawić fabryczną wysokość ? Bo te które znalazłem to zasadniczo minimum 1 cal w dół.
Ew. jakiś sprawdzony zestaw bez regulacji coś w rodzaju FP Track, ale jednak mniej niż o cały cal w dół. Coś w rodzaju minimum drop z BMR.
A
Zawias regulowany do S550
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
-
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-08-08, 18:52
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Oxford White
Zawias regulowany do S550
Borla Touring Catback, BC RS43 Forged Wheels, BMR Vertical Links - Spherical Bushings, SR Performance IRS Tie Down Kit, Steeda IRS Alignment Kit, C&L Street CAI, Ford Perf. GT350R Strut Tower Brace, Ford Perf. Oil Catch Can, DD LED Sidemarkers
- nomad
- Forumowicz
- Posty: 635
- Rejestracja: 2011-07-09, 18:34
- Model: Bullitt & 939
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Highland Green
Re: Zawias regulowany do S550
BMR minimum drop to chyba 7/8" także różnica niewielka w porównaniu do innych sprężyn np. Ford Performance.
Jeśli chcesz zostawić seryjną wysokość to może po prostu wymień tylko amortyzatory / stabilizatory nie ruszając obecnych sprężyn?
Przypuszczam, że nikt nie produkuje zawieszenia sportowego z seryjną wysokością - słabo by się sprzedawało...
Jeśli chcesz zostawić seryjną wysokość to może po prostu wymień tylko amortyzatory / stabilizatory nie ruszając obecnych sprężyn?
Przypuszczam, że nikt nie produkuje zawieszenia sportowego z seryjną wysokością - słabo by się sprzedawało...
