Moj Mustang tez juz po zabiegu wiec nadszedl czas zebym sie wreszcie pochwalil.
Po raz kolejny zaufalem Michalowi i po raz kolejny jestem bardzo zadowolony. Uklad typu catback.
Zreszta ocencie sami: https://www.facebook.com/MGmotorsportpl ... 9355186035" onclick="window.open(this.href);return false;
Filmiki nie oddaja tego jaki jest na zywo. Przy otwartych klapach za samochodem robi sie pieklo a mi usmiech nie schodzi z twarzy. Drugi raz sie ciesze nowym autem.
Kaspergillus pisze:Moj Mustang tez juz po zabiegu wiec nadszedl czas zebym sie wreszcie pochwalil.
Po raz kolejny zaufalem Michalowi i po raz kolejny jestem bardzo zadowolony. Uklad typu catback.
Zreszta ocencie sami: https://www.facebook.com/MGmotorsportpl ... 9355186035" onclick="window.open(this.href);return false;
Filmiki nie oddaja tego jaki jest na zywo. Przy otwartych klapach za samochodem robi sie pieklo a mi usmiech nie schodzi z twarzy. Drugi raz sie ciesze nowym autem.
Wygląda i brzmi super, ile sobie liczą za taki zestaw z regulacją? W jaki sposób otwierasz klapy?
Kaspergillus pisze:Moj Mustang tez juz po zabiegu wiec nadszedl czas zebym sie wreszcie pochwalil.
Po raz kolejny zaufalem Michalowi i po raz kolejny jestem bardzo zadowolony. Uklad typu catback.
Zreszta ocencie sami: https://www.facebook.com/MGmotorsportpl ... 9355186035" onclick="window.open(this.href);return false;
Filmiki nie oddaja tego jaki jest na zywo. Przy otwartych klapach za samochodem robi sie pieklo a mi usmiech nie schodzi z twarzy. Drugi raz sie ciesze nowym autem.
Wygląda i brzmi super, ile sobie liczą za taki zestaw z regulacją? W jaki sposób otwierasz klapy?
Dzisiaj założyłem wydech Magnaflow Competition jednak z zestawu catback zrobiłem axleback czyli zostawiłem fabryczny rezonator. X-pipe będzie zakładany tylko na specjalne okazje np na zloty.
Dźwięk z Magnaflow jest piękny, basowy, niski, trochę buczy w środku przy obciążaniu silnika na niskich obrotach. Myślę, że rozwiązanie jest optymalne dla codzienne jazdy jeśli chodzi o głośność, przynajmniej dla mnie.
Aby z zestawu catback zrobić axleback potrzebne były dodatkowe dwie redukcje z 3 cali na 2,5 cala i dwie opaski 2,5 cala tak jak widać na poniższym zdjęciu.
Wrzucam też fotkę wnętrza rezonatora, jak widać jest pełen przelot.
Mam założony Magnaflow Street catback - brzmienie jak piszesz , tylko pewnie o mniejszym natężeniu niż w competition ; nie męczy w codziennej jeździe ; X-pipe zostaje
Dobra opcja z zakupem catbacka-masz 2 możliwości wyboru. Chciałbym kiedyś usłyszeć na żywo porównanie z Catbackiem, ale jeśli już teraz mówisz, że axleback trochę buczy, to potwierdzają się obawy Pawła i kolegi Volvera, że system catback competition może być uciążliwy w codziennym użytkowaniu np. podczas jazdy z żoną i dziećmi. Od 3 miesięcy czeka u mnie seryjny axle back competition a dalej nie mam go do czego zainstalować Po instalacji u Ciebie jestem spokojniejszy Rozumiem, że nie bierzesz pod uwagę powrotu do serii?
lukas220 pisze: Dobra opcja z zakupem catbacka-masz 2 możliwości wyboru. Chciałbym kiedyś usłyszeć na żywo porównanie z Catbackiem, ale jeśli już teraz mówisz, że axleback trochę buczy, to potwierdzają się obawy Pawła i kolegi Volvera, że system catback competition może być uciążliwy w codziennym użytkowaniu np. podczas jazdy z żoną i dziećmi. Od 3 miesięcy czeka u mnie seryjny axle back competition a dalej nie mam go do czego zainstalować Po instalacji u Ciebie jestem spokojniejszy Rozumiem, że nie bierzesz pod uwagę powrotu do serii?
Wiesz, wcale nie jest tak, że seryjny idzie na złom. Rozważam opcje taką, że zupełnie testowo go wypatroszę i przyspawam jakieś ładne podwójne końcówki, może to być ciekawe doświadczenie. Ale wtedy musiałbym też zmienić dyfuzor.
Czy ktoś z Was kupował dokładnie ten wydech? http://arto-pph.pl/pl/p/Ford-Mustang-nr-19100/653" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak z homologacją i gwarancją pojazdu po założeniu tego zestawu?
Wydech wart swoich pieniędzy?
PS. Ktoś posiada może ten wydech? " onclick="window.open(this.href);return false;
Jak u niego z głośnością?
Czy ktoś wie ile wynoszą koszty sprowadzenia wydechu z USA, ile trzeba doliczyć do kwoty samego wydechu?
Volver pisze:Warto...żadne jutjuby nie oddają tego dźwięku należycie
nie oddają ale film poproszę nie ukrywam, że ściska mnie z zazdrości!
i kolejna osoba pisze, że po założeniu nowego wydechu to inne auto
Mowilem Ci;P nie wiem na co czekasz:] tym bardziej ze masz juz spojler;P teraz tylko wydechu brakuje;P a sa juz Axel backi z czarnymi koncowkami:D Jeden juz przyszedl i czeka na klienta;P
Witam,
mogę prosić o link do Axleback Magnaflow Street z czarnymi końcówkami i w jakiej cenie?
Jak wygląda montaż tego zestawu?
Dzięki za info.
Pozdrawiam
Kamil
Volver pisze:Pojeździłem dzisiaj trochę po Krakowie, Kazimierz, kolacja, nocny cruising....kurde, już nie chcę innego wydechu BOMBA! KUPUJCIE I ZMIENIAJCIE! Grzmot na niskich obrotach odkręca głowy, a manewry na trójce przy 1200-1500 obr. zrzucają tynk ze ścian kamienic powyżej 3000 piękne warczenie..big, bad V8
Siemanko,
powiedz mi, gdzie w Krk można posłuchać tego wydechu i zamienić kilka zdań z Tobą na jego temat np. jutro lub pojutrze?
Gdzie w Krk go montowałeś?
Kusza85 pisze:
Witam,
mogę prosić o link do Axleback Magnaflow Street z czarnymi końcówkami i w jakiej cenie?
Jak wygląda montaż tego zestawu?
Dzięki za info.
Pozdrawiam
Kamil
Kusza85, oficjalnie nie ma takiej opcji w sprzedaży. Streeta możesz kupić tylko jako catback. Oficjalnie, bo z tego co wiem, kolega zalasz może Ci pomóc w tym temacie. Najlepiej poproś Volvera o info - u niego to przerobione i przetestowane.
Dla Kusza85 zebrane info o MF i aktywny układ REMUS
System MF 19100 street, wersja najcichsza, niestety tłumiki nie są czarne.
Ta wersja polerowana końcówek raczej znacznie dłużej wytrzyma w lepszym wyglądzie zewnętrznym niż czarne.
Na czarne wykończenie Magnaflow daje tylko rok gwarancji. Gwarancja dożywotnia jest na cały system, wykonanie ze stali nierdzewnej.
CatBack wersja street 19100 - cena detal 5.250,00 zł. brutto http://www.magnaflow.com/products?partNumber=19100" onclick="window.open(this.href);return false;
CatBack wersja competition (głośniejsza) 19101 - ale pod względem głośności to to samo co 19254 z czarnymi tłumikami
cena detal 5.250,00 zł. brutto, http://www.magnaflow.com/products?partNumber=19101" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak wyżej tylko z czarnymi tłumikami - CatBack wersja competition black 19254
- cena detal 6.100,00 zł. brutto, dostępny w połowie czerwca http://www.magnaflow.com/products?partNumber=19254" onclick="window.open(this.href);return false;
Powyższe wersje układów typu Cat Back mają w pierwszej części układu X-pipe, dzięki której przepływ spalin jest bardziej wyrównany, poprawia to pracę cylindrów, a co za tym idzie zwiększenie mocy i momentu obrotowego, nie zwiększając przy tym znacząco poziomu decybeli, co widać na stronie Magnaflow.
AxleBack wersja competition black 19255 - cena detal 3.700,00 zł. brutto
dostępny na zamówienie z USA w ciągu ca 14 dni, plus koszty transportu http://www.magnaflow.com/products?partNumber=19255" onclick="window.open(this.href);return false;
Wersja układu wydechowego RTR jest dużo bardziej agresywna pod względem dźwięku nawet niż systemy Magnaflow Competition. " onclick="window.open(this.href);return false; " onclick="window.open(this.href);return false; " onclick="window.open(this.href);return false;
Ja jednak wybrałem aktywny system wydechu firmy REMUS który łączy zalety wszystkich powyższych. Ma cztery ustawienia otwarcia klap (0%, 10% ,50%, 100%) sterowanych z kabiny podczas jazdy.
Nie budzisz domowników wracając w nocy do domu a przy "kolegach" można poszpanować.
Aktywny układ wydechowy składa się z sekcji środkowej Cat-Back, dwóch tłumików tylnych z klapami oraz dwóch końcówek wydechu. http://www.remus-polska.pl/aktywny-ukla" onclick="window.open(this.href);return false; ... -dostepny/
Cały zestaw jak na linku.
Czarne skośne końcówki wyglądają szałowo. Brzmienie na filmiku zupełnie nie oddaje piękna brzmienia tego zestawu i jego uniwersalności.
Nie trać czasu na rzeczy na które nie masz wpływu.
Bardzo dziękuję Volverowi za poświęcony czas, spotkanie oraz rady co do zmian w Mustangu
Twój Mustang świetnie się prezentuje i świetnie brzmi z tym wydechem MF Street Axelback.
Uważam, że jest to idealne rozwiązanie dla osób chcących podkreślić basowe mruczenie V8 i nie być zmęczonym dźwiękiem wydechu po dłuższej trasie.
Dźwięk jest przyjemny dla ucha, w manualu można fajnie go regulować za pomocą samego gazu.
Po kilku minutach przejażdżki z Volverem, aż wstyd mi było jechać moim GT ze stockowym wydechem.
Z tyłu pojazdu MF świetnie się prezentuje, idealnie wypełniając fabryczne miejsce na wydech.
Mam zamiar u siebie założyć taki sam system, ale z końcówkami w kolorze czarnym - CZY KTOŚ MOŻE POLECIĆ FIRMĘ PROFESJONALNIE LAKIERUJĄCĄ WYDECHY NP. W KRAKOWIE?