bede szukal do swojego albo mozliwosci wyciszenia albo wlasnie takiego rozwiazania jak mowisz z klapami..tez mam zamiar de co chwile zaliczac...taka byla idea posiadania stanga zeby miec z niego fun w deveeefour pisze:No i o to wlasnie mi chodzi. Ja sie niestety poruszam duzo Niemcy>Szwajcaria i nie moge miec jakiegos potwora bo by mnie zaraz zamkli.
A ten to jekyl and hyde - no i masz na niego "genehmigung".Boli w tym wszystkim jedynie cena ale to i tak najtanszy z "klapowcow".
A Remus to ma nawet wieksza tradycje jak Akrapovic. Od lat mam jedno albo drugie w motocyklach. Stawiam obie marki na rowni.
Zmiana wydechu w Mustangu GT
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
- robin
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 602
- Rejestracja: 2015-11-15, 23:21
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Bydgoszcz
- Stajnia: Stajnia Bydgoszcz
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Fiu fiu no i Remus wpadl na poklad.
https://www.remus.eu/sport-exhaust-left ... ation.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Wykonany jest bardzo dobrze - pasowanie bez problemu. Zlacza kulowe przed samymi wydechami zapewniaja
ladna regulacje. Przy okazji wyszlo, ze moj org wydech byl krzywo pospawany w okolicach tlumika srodkowego i to calkiem sporo.
Przy okazji tez sie dowiedzialem, ze tlumik srodkowy nie jest dlatego wymagany, ze jest za glosno - przepisy mowia, ze jak ma byc
homologacja to ilosc elementow musi odpowiadac org. ukladowi wydechowemu - taka ciekawostka.
Sam tlumik srodkowy to w zasadzie przelot absorbcyjny - zalaczam fotke - i jest ewidentnie tylko dla homologacji.

Wydech w calosci jest z 3" rury - w porownaniu z org wyglada jak ocynkowana rura splywowa z rynny
Dopiero na poczatku/koncu przed catami ma redukcje na 2,5" - wszystko jest w zestawie. Ciekawostka taka, ze do tej pory wszystkie wydechy
jakie widzialem uzywaly spowrotem org. opaski do poloczenia za catem - Remus daje wszystko nowe nierdzewne
Same redukcje sa na tyle fajnie wykonane ze wstawienie dobrych kolektoryw 3" to jest bajka - mam w planach
Jedyny wydech jaki widzialem do tej pory ktory w calosci jest szkiekowany - calosc ma ladny satynowy kolor stali nierdzewnej.
Brak przebarwien po spawaniu - mi sie to osobiscie podoba.
Pilot ma 4 przysicki: A,B,C i D - odpowiednio 10% otwarte, 50%, 70% i 100%. Zamknieta klapa daje dzwiek seryjnego wydechu i smiem
twierdzic, ze nawet ok 10% ciszej. Posrednich ustawiem nie uzywalem. Otwarcie na 100% na dolnych obrotach daje rasowe charczenie
i tak do 3k obrotow w sumie nie jest wiele glosniej tylko bardzo rasowo - to co sie dzieje powyzej to brzmi jak rasowe AMG i u mnie
powoduje automatyczny banan na twarzy i "zasciesnienie" miedzy nogami
Brzmi conajmniej jak RS6 albo AMG 63 i wychodzi
kolejny aspekt doskonalej automatycznej skrzyni ktora jak sie okazuje nie tylko robi "throttle blip" przy redukcjach w trybie SPORT
ale rowniez teraz slychac jak ladnie wydech "charknie" przy ostrej zmianie biegu na wyzszy - kapitlana sprawa.
Nie sadzilem, ze Kojot moze brzmiec jak silnik AMG czy RS6 - kwestia dobrego wydechu
Koncowki wyedechu sa wymienne a ja zamowilem te drugie najtansze - wygladaja jak org ale sa duzo masywniejsze i maja ok 20mm wieksza
srednice i ladnie wypelniaja wyciecia w dyfuzorze. Maja sporo regulacji jak wszystko.

Jak znajde chwile to porobnie sound clipy i dokladne zdjecia. Naprawde jestem zadowolony. Wiem, ze nie kazdy da takie pieniedza za wydech
ale ja naprawde polecam kazdemu.
https://www.remus.eu/sport-exhaust-left ... ation.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Wykonany jest bardzo dobrze - pasowanie bez problemu. Zlacza kulowe przed samymi wydechami zapewniaja
ladna regulacje. Przy okazji wyszlo, ze moj org wydech byl krzywo pospawany w okolicach tlumika srodkowego i to calkiem sporo.
Przy okazji tez sie dowiedzialem, ze tlumik srodkowy nie jest dlatego wymagany, ze jest za glosno - przepisy mowia, ze jak ma byc
homologacja to ilosc elementow musi odpowiadac org. ukladowi wydechowemu - taka ciekawostka.
Sam tlumik srodkowy to w zasadzie przelot absorbcyjny - zalaczam fotke - i jest ewidentnie tylko dla homologacji.

Wydech w calosci jest z 3" rury - w porownaniu z org wyglada jak ocynkowana rura splywowa z rynny

Dopiero na poczatku/koncu przed catami ma redukcje na 2,5" - wszystko jest w zestawie. Ciekawostka taka, ze do tej pory wszystkie wydechy
jakie widzialem uzywaly spowrotem org. opaski do poloczenia za catem - Remus daje wszystko nowe nierdzewne

Same redukcje sa na tyle fajnie wykonane ze wstawienie dobrych kolektoryw 3" to jest bajka - mam w planach

Jedyny wydech jaki widzialem do tej pory ktory w calosci jest szkiekowany - calosc ma ladny satynowy kolor stali nierdzewnej.
Brak przebarwien po spawaniu - mi sie to osobiscie podoba.
Pilot ma 4 przysicki: A,B,C i D - odpowiednio 10% otwarte, 50%, 70% i 100%. Zamknieta klapa daje dzwiek seryjnego wydechu i smiem
twierdzic, ze nawet ok 10% ciszej. Posrednich ustawiem nie uzywalem. Otwarcie na 100% na dolnych obrotach daje rasowe charczenie
i tak do 3k obrotow w sumie nie jest wiele glosniej tylko bardzo rasowo - to co sie dzieje powyzej to brzmi jak rasowe AMG i u mnie
powoduje automatyczny banan na twarzy i "zasciesnienie" miedzy nogami

kolejny aspekt doskonalej automatycznej skrzyni ktora jak sie okazuje nie tylko robi "throttle blip" przy redukcjach w trybie SPORT
ale rowniez teraz slychac jak ladnie wydech "charknie" przy ostrej zmianie biegu na wyzszy - kapitlana sprawa.
Nie sadzilem, ze Kojot moze brzmiec jak silnik AMG czy RS6 - kwestia dobrego wydechu

Koncowki wyedechu sa wymienne a ja zamowilem te drugie najtansze - wygladaja jak org ale sa duzo masywniejsze i maja ok 20mm wieksza
srednice i ladnie wypelniaja wyciecia w dyfuzorze. Maja sporo regulacji jak wszystko.

Jak znajde chwile to porobnie sound clipy i dokladne zdjecia. Naprawde jestem zadowolony. Wiem, ze nie kazdy da takie pieniedza za wydech
ale ja naprawde polecam kazdemu.
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Jakby kto pytal DRONE w tym wydechu nie istnieje - nawet w najmniejszym stopniu. W kabinie kompletnie sie nic nie zmienilo.
Sprawdzone dzisiaj do 200 km/h w roznych trybach. Jak ktos jest nie obeznany to do 3 tys obr w ogole nie wyczuje roznicy.
Zapomnialem wrzucic filmik od Remusa dla potomstwa
" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprawdzone dzisiaj do 200 km/h w roznych trybach. Jak ktos jest nie obeznany to do 3 tys obr w ogole nie wyczuje roznicy.
Zapomnialem wrzucic filmik od Remusa dla potomstwa

" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Hejka, możesz podrzucić link do kupna tego całego zestawu?veeefour pisze:Fiu fiu no i Remus wpadl na poklad.
https://www.remus.eu/sport-exhaust-left ... ation.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wykonany jest bardzo dobrze - pasowanie bez problemu. Zlacza kulowe przed samymi wydechami zapewniaja
ladna regulacje. Przy okazji wyszlo, ze moj org wydech byl krzywo pospawany w okolicach tlumika srodkowego i to calkiem sporo.
Przy okazji tez sie dowiedzialem, ze tlumik srodkowy nie jest dlatego wymagany, ze jest za glosno - przepisy mowia, ze jak ma byc
homologacja to ilosc elementow musi odpowiadac org. ukladowi wydechowemu - taka ciekawostka.
Sam tlumik srodkowy to w zasadzie przelot absorbcyjny - zalaczam fotke - i jest ewidentnie tylko dla homologacji.
Wydech w calosci jest z 3" rury - w porownaniu z org wyglada jak ocynkowana rura splywowa z rynny![]()
Dopiero na poczatku/koncu przed catami ma redukcje na 2,5" - wszystko jest w zestawie. Ciekawostka taka, ze do tej pory wszystkie wydechy
jakie widzialem uzywaly spowrotem org. opaski do poloczenia za catem - Remus daje wszystko nowe nierdzewne![]()
Same redukcje sa na tyle fajnie wykonane ze wstawienie dobrych kolektoryw 3" to jest bajka - mam w planach![]()
Jedyny wydech jaki widzialem do tej pory ktory w calosci jest szkiekowany - calosc ma ladny satynowy kolor stali nierdzewnej.
Brak przebarwien po spawaniu - mi sie to osobiscie podoba.
Pilot ma 4 przysicki: A,B,C i D - odpowiednio 10% otwarte, 50%, 70% i 100%. Zamknieta klapa daje dzwiek seryjnego wydechu i smiem
twierdzic, ze nawet ok 10% ciszej. Posrednich ustawiem nie uzywalem. Otwarcie na 100% na dolnych obrotach daje rasowe charczenie
i tak do 3k obrotow w sumie nie jest wiele glosniej tylko bardzo rasowo - to co sie dzieje powyzej to brzmi jak rasowe AMG i u mnie
powoduje automatyczny banan na twarzy i "zasciesnienie" miedzy nogamiBrzmi conajmniej jak RS6 albo AMG 63 i wychodzi
kolejny aspekt doskonalej automatycznej skrzyni ktora jak sie okazuje nie tylko robi "throttle blip" przy redukcjach w trybie SPORT
ale rowniez teraz slychac jak ladnie wydech "charknie" przy ostrej zmianie biegu na wyzszy - kapitlana sprawa.
Nie sadzilem, ze Kojot moze brzmiec jak silnik AMG czy RS6 - kwestia dobrego wydechu![]()
Koncowki wyedechu sa wymienne a ja zamowilem te drugie najtansze - wygladaja jak org ale sa duzo masywniejsze i maja ok 20mm wieksza
srednice i ladnie wypelniaja wyciecia w dyfuzorze. Maja sporo regulacji jak wszystko.
Jak znajde chwile to porobnie sound clipy i dokladne zdjecia. Naprawde jestem zadowolony. Wiem, ze nie kazdy da takie pieniedza za wydech
ale ja naprawde polecam kazdemu.
Jaka kwota za taką przyjemność?
Jak wygląda montaż tego wydechu?
Dzięki za ww info.
Pozdrawiam
Kamil
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
W PL handluje Remusem np. firma http://gransport.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Po ebay.de widzialem od 1900 EU do wyrwania. Remus podniosl cene ostatnio - ja po dobrej znajomosci wyrwalem deko taniej.
Jest jeszcze tansza wersja bez homologacji/bez tlumika srodkowego - chyba z 350 EU mniej.
http://www.ebay.de/itm/Remus-Sportauspu ... SwnLdWtLud" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest tez wersja dla Ecofurza.
Zamontowalem sam - potrzebny podnosnik, dwie pary rak i 2h czasu. Instrukcja wszystko ladnie opisuje - przewody sa zarobione
i dlugie az nadto a PLUS bierze sie z lampki osw. baganika. Montaz jest plug and play - nic nie tniemy tylko skrecamy.
Po ebay.de widzialem od 1900 EU do wyrwania. Remus podniosl cene ostatnio - ja po dobrej znajomosci wyrwalem deko taniej.
Jest jeszcze tansza wersja bez homologacji/bez tlumika srodkowego - chyba z 350 EU mniej.
http://www.ebay.de/itm/Remus-Sportauspu ... SwnLdWtLud" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest tez wersja dla Ecofurza.
Zamontowalem sam - potrzebny podnosnik, dwie pary rak i 2h czasu. Instrukcja wszystko ladnie opisuje - przewody sa zarobione
i dlugie az nadto a PLUS bierze sie z lampki osw. baganika. Montaz jest plug and play - nic nie tniemy tylko skrecamy.
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Nie rozumiem o czym ty do mnie rozmawiasz...Volver pisze:No bo te na zagłówkach mogą nie wystarczyć...

- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Veeefour fajne zabawki
Ja u siebie w Dziadziusiu mam jeden tłumik stokowy mimo że V8 jest bardzo cichy i bez szału ale to klasyk
W Mach1 jest cały układ wydechowy SLP i powiem tylko tyle: Robi robotę
Ale Ty poszedłeś po bandzie 

Ja u siebie w Dziadziusiu mam jeden tłumik stokowy mimo że V8 jest bardzo cichy i bez szału ale to klasyk

W Mach1 jest cały układ wydechowy SLP i powiem tylko tyle: Robi robotę


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Thx Przemo - szkoda tylko, ze swinka skarbonka znowu pusta
Dziadki to zupelnie inny silnik - te push-rody nawet na samej rurze nie sa tak glosne a dla mnie to wlasnie jest "urok".
Nawet jak teraz mam rasowy komin to i tak kazdy dziadek lepiej brzmi - tego nie podrobisz.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Podczas zakladania u mnie wydechu oczywiscie sie nie obylo bez odpalenia silnika na samych kolektorach - sufit to zle zniosl bo zaczal sie sypac
Moze w tyg uda sie jakies fly-bye filmik nagrac to sie pochwale.

Dziadki to zupelnie inny silnik - te push-rody nawet na samej rurze nie sa tak glosne a dla mnie to wlasnie jest "urok".
Nawet jak teraz mam rasowy komin to i tak kazdy dziadek lepiej brzmi - tego nie podrobisz.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Podczas zakladania u mnie wydechu oczywiscie sie nie obylo bez odpalenia silnika na samych kolektorach - sufit to zle zniosl bo zaczal sie sypac

Moze w tyg uda sie jakies fly-bye filmik nagrac to sie pochwale.
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Niedziela, kiepska pogoda, nic sie nie chce...wydech nowy zalozony...ale umysl elektroniczny poniekad nie pozwala tego tak zostawic
Ustawienia sa z pistolota 4 - mi sie to widzi, ze w trybie SPORT ma sie samo otwierac. 15 min na stole:

I juz wiadomo jak to sie steruje - prosto z punktu widzenia elektronika
" onclick="window.open(this.href);return false;
Odpalilem swoje zakurzone Arduino i zaczalem "sniffowac" po CAN'nie za odpowiednimi poleceniami - juz cos sie znalazlo.
Kilka dni musze dopracowac kod i bedzie smigac. Musze znalezc schematy i znalezc gdzies przewody z CAN z tylu - na 100% dochodza
do tylnego modulu. Ktos ma schematy do S550?
Plan jest taki:
-normalny tryb jazdy: zamkniety albo otwarty z 10-20% - % sie pozniej ustali
-tryb SPORT czy TRACK to 100% otwarty
-pistolot zostaje jako sterowanie "nadrzedne"

Ustawienia sa z pistolota 4 - mi sie to widzi, ze w trybie SPORT ma sie samo otwierac. 15 min na stole:

I juz wiadomo jak to sie steruje - prosto z punktu widzenia elektronika

" onclick="window.open(this.href);return false;
Odpalilem swoje zakurzone Arduino i zaczalem "sniffowac" po CAN'nie za odpowiednimi poleceniami - juz cos sie znalazlo.
Kilka dni musze dopracowac kod i bedzie smigac. Musze znalezc schematy i znalezc gdzies przewody z CAN z tylu - na 100% dochodza
do tylnego modulu. Ktos ma schematy do S550?
Plan jest taki:
-normalny tryb jazdy: zamkniety albo otwarty z 10-20% - % sie pozniej ustali
-tryb SPORT czy TRACK to 100% otwarty
-pistolot zostaje jako sterowanie "nadrzedne"
- lukas220
- Forumowicz
- Posty: 143
- Rejestracja: 2014-12-07, 22:20
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: magnetic gray
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
veeefour, dobra robota
jeśli chodzi o końcówki, to pomimo standardowej wersji, pasują najlepiej do Mustanga. Proste końcówki z czarnym dodatkiem ( te z filmu na YT ) kompletnie mi nie pasują do ogólnego wyglądu tyłu 


GT magnetic -> odebrany 23.08 Ford Store Opole
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Dokladnie - tez mam takie zdanie. Dlatego sam wybralem koncowki 70S i polecam tez takie brac:

