Cześć,
W związku z dość głośną pracą dyferencjału zastanawiam się nad generalnym jego remontem (Mustang 3,7 z 2016 roku). Przy okazji rozważam zmianę przekładni - chciałbym poświęcić nieco prędkości na rzecz przyspieszenia. Jaka przekładnia jest montowana fabrycznie? Jakie macie doświadczenia związane z tym tematem?
			
									
									przekładnia dyferencjału
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
- 
				
				Shin
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 31
- Rejestracja: 2023-03-12, 11:54
- Model: VI
- Silnik: V6 3.7
- Lokalizacja:: Leżajsk
Re: przekładnia dyferencjału
Podbijam temat.
Doczekałem się - dyfer hałasuje przy skręcie, dalsza jazda robi się nie tylko nie przyjemna, ale wręcz ryzykowna. Wymienię cały most, nie bardzo wierzę w skuteczną regenerację.
Mam przekładnię 3.15, chcę więcej mocy, myślę o 3.31 lub 3.55. Podzielcie się doświadczeniami, jeżeli ktoś już próbował takich zabiegów.
Interesuje mnie w szczególności:
1. Czy mosty z Eco-Boostów i GT pasują mechanicznie do 3,7?
2. Czy konfiguracja ECU (prawidłowe wskazania prędkości) to trudna sprawa, są komplikacje?
Wszelkie doświadczenia i opinie mile widziane.
			
									
									Doczekałem się - dyfer hałasuje przy skręcie, dalsza jazda robi się nie tylko nie przyjemna, ale wręcz ryzykowna. Wymienię cały most, nie bardzo wierzę w skuteczną regenerację.
Mam przekładnię 3.15, chcę więcej mocy, myślę o 3.31 lub 3.55. Podzielcie się doświadczeniami, jeżeli ktoś już próbował takich zabiegów.
Interesuje mnie w szczególności:
1. Czy mosty z Eco-Boostów i GT pasują mechanicznie do 3,7?
2. Czy konfiguracja ECU (prawidłowe wskazania prędkości) to trudna sprawa, są komplikacje?
Wszelkie doświadczenia i opinie mile widziane.
