Letni dolny wąż przy temperaturze głowicy ponad 90
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 38
- Rejestracja: 2024-06-14, 23:30
- Model: Boss
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Pomaranczowy
- Lokalizacja:: Kielce
Letni dolny wąż przy temperaturze głowicy ponad 90
Panowie Mustang 3.7 . Zauważyłem że gdy mam ponad 90 stopni głowicy na dodatkowych zegarach wąż dolny jest ledwo letni .... Czy po otwarciu termostatu nie powinien być tak samo gorący jak górny ? Przy jakich temp otwiera się termostat w mustangach ? I czy otwiera się odrazu na maksa czy uchyla wraz ze wzrostem temp ?
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2447
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Letni dolny wąż przy temperaturze głowicy ponad 90
uchyla się wraz z wzrostem temp. ,Benten pisze: ↑2024-11-07, 12:47Panowie Mustang 3.7 . Zauważyłem że gdy mam ponad 90 stopni głowicy na dodatkowych zegarach wąż dolny jest ledwo letni .... Czy po otwarciu termostatu nie powinien być tak samo gorący jak górny ? Przy jakich temp otwiera się termostat w mustangach ? I czy otwiera się odrazu na maksa czy uchyla wraz ze wzrostem temp ?
od tego jest chłodnica ,że ma być letni
jak się zagotuje to będzie gorący
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 38
- Rejestracja: 2024-06-14, 23:30
- Model: Boss
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Pomaranczowy
- Lokalizacja:: Kielce
Re: Letni dolny wąż przy temperaturze głowicy ponad 90
Naprawione. Po otwarciu termostatu wąż dolny powinien być ciepły ( trochę mniej od górnego gdyż na dużym obiegu powrót chłodnicy ). Ja miałem jak pisałem ledwo letni . Powodem był przycięty termostat . Po wymianie wszystko wróciło do normy