Zaciski na tył w wersji GT (bez różnicy czy to 4 tłoczkowe i 6 tłoczkowe na przodzie) sa takie same i są wentylowane.
W wersji 3.7 były niewentylowane.
mrWlodi pisze: ↑2022-07-26, 15:251. Mam do kupienia hamulce od GT 2018 (to już jest chyba lift) i zastanawiam się czy są te same jak w przedlifcie? Na myśli mam cały zestaw, klocki, tarcze, jarzma, zaciski, przewody.
2. W tym zestawie który mogę kupić są tarcze na tył, ale nie ma zacisków. Chciałem kupić same zaciski na olx albo allegro ale są bardzo drogie
(cały zestaw zaciski przód + tarcze przód i tył mam za 1700zł, a same zaciski na tył 400-500zł sztuka....)
3. Zakładam że zaciski z tyłu w wersji 3.7 i 5.0 są inne?
 
			



 też taką robiłem u siebie. Szkoda , ze od razu nie pomalowałeś zacisków jak były poza autem ale zawsze można nadrobić. Jak odczucia z hamowania po zmianie ? Ja miałem wielkie woow
 też taką robiłem u siebie. Szkoda , ze od razu nie pomalowałeś zacisków jak były poza autem ale zawsze można nadrobić. Jak odczucia z hamowania po zmianie ? Ja miałem wielkie woow  Na standardowych hamulcach nie mogłem wyhamować JEDEN RAZ z dwustu do zera. Generalnie wyjeżdżając z domu 3-4 kilometry i nie miałem już hebli.
 Na standardowych hamulcach nie mogłem wyhamować JEDEN RAZ z dwustu do zera. Generalnie wyjeżdżając z domu 3-4 kilometry i nie miałem już hebli.