Szarpanie skrzyni a10

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

ODPOWIEDZ
Bartek.71
Posty: 1
Rejestracja: 2021-07-25, 19:38
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Wro
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Szarpanie skrzyni a10

Post autor: Bartek.71 » 2021-07-25, 19:50

Model 2019 5.0 skrzynia a10
Dość mocno szarpie na Sport + przy dynamicznej jeździe.
W trybie zwykłym i sport oraz spokojnej jeździe na Sport plus nie ma tego problemu.
U Was to samo?



mjaza
Forumowicz
Posty: 277
Rejestracja: 2016-11-01, 15:58
Model: 2016
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Warszawa

Re: Szarpanie skrzyni a10

Post autor: mjaza » 2021-07-28, 21:37

Opisz bardziej jak szarpie. Ogólnie w mojej opinii to jedna ze słabszych skrzyń biegów - może masz za duże oczekiwania.

Podjedz do ASO i się demowka przejedz, raczej zobaczysz, ze wszystko jest ok z Twoja skrzynia….

Ta skrzynia jest w jednym dobra - w sprincie. Wszystko inne, to lata świetlne za wiekowym już ZF 8 biegowym.



Awatar użytkownika
kamilw
Młodszy Forumowicz
Posty: 14
Rejestracja: 2020-10-26, 14:25
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Biały
Lokalizacja:: Warszawa

Re: Szarpanie skrzyni a10

Post autor: kamilw » 2021-09-07, 12:12

1. Laptop z WIFI
2. INTERFEJS iCAR2 WIFI OBD2 ELM327
3. Aplikacja FORscan

Podłącz się do komputera i wyczyść tablicę adaptacyjną skrzyni biegów - nie ma za co :)

Te skrzynie "uczą" się naszego stylu jazdy i zbiera dane. Na podstawi tych danych później skrzynia z czasem zaczyna tłuc ( bo np. większe ciśnienie jest na zaworach ) i warto zresetować wtedy tablicę.

Więcej info np tu:
1. https://www.mustang6g.com/forums/thread ... WLxVsHnhNU

2. https://www.mustang6g.com/forums/thread ... st-2336328

3. https://www.mustang6g.com/forums/thread ... U0Gos4oPuU

4. https://forscan.org/forum/viewtopic.php ... RU6FtXV0gU

Albo... powoli będzie to oznaka zużycia jakichś części.. mi np. tak padł SBS i zaciął się elemnt cierny ... wtedy jeszcze nie wiedziałem, że jest coś takiego jak resetowanie tablicy. Ostatecznie musiałem wymienić stator pompy skrzyni, pompę skrzyni, sprzęgło, przekładki i inne małe badziewia które warto było już założyć do środka nowe - 18.500 brutto :P

PS. 50k olej zmienić na 100% i nie czekać ! dyfer też :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”