Generalnie jeżdżę szybko i lubię poupalać. Dlatego chcę wersję bardziej do upalania zdatną. Wiem, że do upalania to bardziej MT, ale to będzie mój daily i chciałbym mieć pierwsze auto z AT, a ta AT10 ponoć robi robotę.
Z wersją USA nie ma problemu, bo po prostu interesuje mnie egzemplarz z PERFORMANCE PACKAGE lvl 1 (lvl 2 występuje jedynie z manualem). Znalazłem, że wersja z PP1 różni się znacząco od gołej i zdecydowanie odpowiada moim potrzebom. Te różnice to:
Gdzieś mi się obiło o oczy, że w PP1 zawieszenie obniżone jest o 20mm. Czy to prawda?Felgi 19x9 i 19x9,5 Ebony Black painted
papcie 255/40/19 przód i 275/40/19 tył
zaciski hamulcowe z przodu: 6-tłoczkowe Brembo
jakieś aluminiowe wykończenie deski rozdzielczej
2 dodatkowe wskaźniki zamiast środkowego nawiewu (ciśnienie oleju i podciśnienie)
wzmocnione(?) sprężyny przedniego zawieszenia
K-brace (dolna spinka stabilizująca przedni zawias)
rozpórka kielichów przód
większa chłodnica
spojler klapy bagaznika
inne przełożenie szpery (3.73 w manualu i 3.55 w AT)
dodatkowe zmiany w podwoziu (?)
inaczej zaprogramowane EPAS, ABS i TC
powiększony tylny stabilizator
powiększony przedni spojler
Ale prawdziwe pytanie rodzi się gdy spojrzymy na wersje europejskie - co ma wersja EU z tego co oferuje PP1? I po czym poznać co ma? Czy każda EU ma wszystko co jest w PP1?
Z polskiej broszury: https://www.ford.pl/content/dam/guxeu/p ... ustang.pdf wynika, że GT ma w standardzie 6-tłoczkowe zaciski Brembo i nie ma rozpórki kielichów z przodu. Co jeszcze?
Jeśli gdzieś to już zostało z powodzeniem wyjaśnione to przepraszam za dubel. Ale szukałem i nie znalazłem jednoznacznych informacji.
EDIT: W tym temacie jest kilka słów na ten temat, ale chyba dotyczy to przedlifta http://forum.mustangklub.pl/forum/viewt ... 85&t=17819