Wieje, gwizda śwista..
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
- stef
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 53
- Rejestracja: 2015-09-12, 19:56
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Red race
Wieje, gwizda śwista..
Czy macie problem z szybą? tzn z wianiem, powyżej 140 km/h strasznie wieje przez lewą szybę pomimo iż jest zamknięta oczywiście. Podmuchy, świst i gwizd.
Jak nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o lans.
Re: Wieje, gwizda śwista..
Czy to pytanie na prima aprilis? Jak mogloby w standardzie wiac przez zamknieta szybe... jedz do aso, tylko radze wziac gostka na przejazdzke bo inaczej zrobia rundke po parkingu 20 kmh i powiedza, ze ci sie wydaje.
- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Wieje, gwizda śwista..
stef pisze:Czy macie problem z szybą? tzn z wianiem, powyżej 140 km/h strasznie wieje przez lewą szybę pomimo iż jest zamknięta oczywiście. Podmuchy, świst i gwizd.
Mam to samo, też lewa strona, oddawałem na przegląd to zgłaszałem że gwizda śwista powyżej 150kmh to stwierdzili że nie mają jak tego sprawdzić bo "ciężko go rozpędzić"

- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: Wieje, gwizda śwista..
Koledzy może to cecha nie wada
Trzeba na to zerknąć z innej strony. VI generacja musi jakoś nawiązywać do pierwszej, może właśnie w ten sposób
A tak na serio to jest to kwestia regulacji szyby lub ewentualnie całych drzwi.
Serwis może powiedzieć że nie mogą tego sprawdzić bo w Polsce nie ma gdzie max 140 ale zawsze można się wesprzeć danymi technicznymi Vmax i muszą usterkę usunąć (gdzie i jak to zrobią to ich problem)

Trzeba na to zerknąć z innej strony. VI generacja musi jakoś nawiązywać do pierwszej, może właśnie w ten sposób



A tak na serio to jest to kwestia regulacji szyby lub ewentualnie całych drzwi.
Serwis może powiedzieć że nie mogą tego sprawdzić bo w Polsce nie ma gdzie max 140 ale zawsze można się wesprzeć danymi technicznymi Vmax i muszą usterkę usunąć (gdzie i jak to zrobią to ich problem)
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Wieje, gwizda śwista..
U mnie tez z lewej byla zagieta uczczelka na trojkacie w rogu - 20 min i po sprawie. Sciagnelem tapicerke +
trojkat i szczypcami podgielem deko blache w srodku uszczelki i po problemie. Tam bym szukal przyczyny.
trojkat i szczypcami podgielem deko blache w srodku uszczelki i po problemie. Tam bym szukal przyczyny.
- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Wieje, gwizda śwista..
Skoro producent podaje, że prędkość max to 250kmh to powinien zapewnić komfortowe podróżowanie z taką prędkością. Gdybym się uparł to kazałbym im to naprawić, nie interesuje mnie to, że nie ma gdzie sprawdzić. Niech wynajmą tor i to sprawdząPrzemek pisze: Serwis może powiedzieć że nie mogą tego sprawdzić bo w Polsce nie ma gdzie max 140 ale zawsze można się wesprzeć danymi technicznymi Vmax i muszą usterkę usunąć (gdzie i jak to zrobią to ich problem)

- stef
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 53
- Rejestracja: 2015-09-12, 19:56
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Red race
Re: Wieje, gwizda śwista..
Mnie powiedzieli, ze tak to już jest z tymi samochodami - czytaj " do widzenia"
Zobaczę może samemu coś podziałam jak kolega veeefour. Dzięki za radę.
Mam jeszcze jeden problem, mianowicie podczas otwierania prawych drzwi szyba nie nadąża się opuścić, jest jakby 1-2 sekundowe opóźnienie.
Otwierający ma wrażenie jakby wyszarpywał szybę. Czy to też jest cecha?
Zobaczę może samemu coś podziałam jak kolega veeefour. Dzięki za radę.
Mam jeszcze jeden problem, mianowicie podczas otwierania prawych drzwi szyba nie nadąża się opuścić, jest jakby 1-2 sekundowe opóźnienie.
Otwierający ma wrażenie jakby wyszarpywał szybę. Czy to też jest cecha?

Jak nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o lans.
- stef
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 53
- Rejestracja: 2015-09-12, 19:56
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Red race
Re: Wieje, gwizda śwista..
We środę jadę jeszcze do aso, zobaczymy co powiedzą.
Jak nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o lans.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2018-08-29, 10:30
- Model: VI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Magnetic Grey
- Lokalizacja:: Katowice
Re: Wieje, gwizda śwista..
Odkopię troche temat. Udało się załatwić sprawe w ASO czy sam sobie radziłeś? U mnie sytuacja podobna (świst aktywuje się przy 160, a staje się nieznośny przy około 200) z tym, że wydaje mi się że problem nie jest w rogu a bardziej na końcu drzwi kierowcy na wysokości przejścia szyba/karoseria.
- MZR
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 51
- Rejestracja: 2019-12-04, 22:35
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Ebony
- Lokalizacja:: Podkarpackie
Re: Wieje, gwizda śwista..
U mnie to samo, tylko z lewej strony
Ale zauważyłem, że z lewej strony jest większa odległość między szybami (przednia - tylna) niż z prawej (więcej uszczelki jest odsłonięte), także to chyba kwestia regulacji szyby albo drzwi.

http://forum.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?f=186&t=17904
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 11
- Rejestracja: 2019-10-22, 23:09
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Gdynia
Re: Wieje, gwizda śwista..
U mnie dzieje się to samo, ale przy prędkości znacznie większej.
Generalnie to trochę wygląda tak.
Do środka samochodu wtłaczana jest większa ilość powietrza przez system wentylacji podczas większych prędkości. Rośnie ciśnienie w środku samochodu co powoduje rozpychanie szyb w środku. Szyby wyskakują z uszczelek na zewnątrz i pojawia się szpara, która wywołuje świst. Można to sprawdzić analizując odległość szyby od uszczelki, sprawdzając palcem w środku samochodu.
Zauważyłem że jak zamknie się wloty i włączy obieg wewnętrzny, szybkość samochodu jest większa przy której zachodzi to zjawisko. Próbowałem u mojego mechanika zrobić regulację szyb, ale - nie udało się.
Pozdrowienia
Juliusz
Generalnie to trochę wygląda tak.
Do środka samochodu wtłaczana jest większa ilość powietrza przez system wentylacji podczas większych prędkości. Rośnie ciśnienie w środku samochodu co powoduje rozpychanie szyb w środku. Szyby wyskakują z uszczelek na zewnątrz i pojawia się szpara, która wywołuje świst. Można to sprawdzić analizując odległość szyby od uszczelki, sprawdzając palcem w środku samochodu.
Zauważyłem że jak zamknie się wloty i włączy obieg wewnętrzny, szybkość samochodu jest większa przy której zachodzi to zjawisko. Próbowałem u mojego mechanika zrobić regulację szyb, ale - nie udało się.
Pozdrowienia
Juliusz
- MZR
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 51
- Rejestracja: 2019-12-04, 22:35
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Ebony
- Lokalizacja:: Podkarpackie
Re: Wieje, gwizda śwista..
Rozwiązanie problemu:
http://forum.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?f=186&t=17904