COBB Accessport do Ecoboosta
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
- artjablo
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 77
- Rejestracja: 2016-02-04, 18:53
- Model: EcoBoost 2016
- Kolor: Oxford White
COBB Accessport do Ecoboosta
Witam,
czy ma może ktoś doświadczenia z użyciem do stanga COBB Accessport?
Zastanawiam się nad zakupem.
Pozdrawiam
czy ma może ktoś doświadczenia z użyciem do stanga COBB Accessport?
Zastanawiam się nad zakupem.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2019-01-03, 20:01 przez artjablo, łącznie zmieniany 1 raz.
Illuminatio per scientia et technicae...
- artjablo
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 77
- Rejestracja: 2016-02-04, 18:53
- Model: EcoBoost 2016
- Kolor: Oxford White
Re: COBB Accessport do Ecoboosta
Do It Yourself

Jestem po zakupie modułu COBB Accesport do Ecoboosta. Kupiłem na e-Bay za 500 USD, ale jak się okazało od firmy Cobb
, przez co kupiłem taniej i z niższymi kosztami dostawy.
Przy okazji wymieniłem filtr na mokry K&N i intercooler Wagner.
Sprzęgło wymienione na wzmocnione Xtreme Performance Clutch.
Wydechu nie wymieniałem ze względu na duże przebiegi i bóle głowy od hałasu rury wydechowej.
W takiej konfiguracji korzystam z dedykowanego programu Stage2.
Wrażenia z jazdy i użytkowania:
1. Na benzynie Pb95 większa moc o 18% chwilowa i do 21% maksymalna (374 do 383 KM) i moment obrotowy większy o 24% chwilowy i do 28% maksymalny. Na benzynie Pb98 i programie Stage 3 maksymalna moc dochodzi do 415KM.
Wg wskazań na wyświetlaczu - maksymalny moment obrotowy który osiągnąłem to 565 Nm.
Przykładowe wykresy ze strony Cobbtuning dla Pb95:

W mojej ocenie potwierdza się w 100%.
2. Brak ogranicznika prędkości.
3. Dużo większa elastyczność na każdym biegu i zmniejszona turbo-dziura.
4. Zmniejszyło się średnie spalanie o około 2 l/100 km przy normalnej jeździe.
5. Zmiana oprogramowania na żądanie, co zajmuje kilka minut.
6. Funkcja portfela, która pozwala na dodatkowe opcje z programami + ficzery za pomocą klawiszy Cruise Control w tym sloty na 5 aktywnych map do szybkiej zmiany.
7. Monitorowanie i kasowanie błędów.
Ciekawą opcją jest Anti-Theft Mode, który wgrywa program unieruchamiający samochód.
W trakcie jazdy na wyświetlaczu jest możliwość wyświetlania do 6 dowolnych parametrów monitorowania silnika i samochodu podczas jazdy (z ponad 40).
Generalnie dobrze zainwestowane 500 USD.
Wrażenia z jazdy z tą modyfikacją przy rozkładzie masy 50/50% rewelacyjne - jazda jak gokartem.
Wszyscy narzekają na silnik Ecoboost a dla mnie jest genialną bazą do modyfikacji i nie żałuję zakupu.
Pozdrawiam


Jestem po zakupie modułu COBB Accesport do Ecoboosta. Kupiłem na e-Bay za 500 USD, ale jak się okazało od firmy Cobb

Przy okazji wymieniłem filtr na mokry K&N i intercooler Wagner.
Sprzęgło wymienione na wzmocnione Xtreme Performance Clutch.
Wydechu nie wymieniałem ze względu na duże przebiegi i bóle głowy od hałasu rury wydechowej.
W takiej konfiguracji korzystam z dedykowanego programu Stage2.
Wrażenia z jazdy i użytkowania:
1. Na benzynie Pb95 większa moc o 18% chwilowa i do 21% maksymalna (374 do 383 KM) i moment obrotowy większy o 24% chwilowy i do 28% maksymalny. Na benzynie Pb98 i programie Stage 3 maksymalna moc dochodzi do 415KM.
Wg wskazań na wyświetlaczu - maksymalny moment obrotowy który osiągnąłem to 565 Nm.
Przykładowe wykresy ze strony Cobbtuning dla Pb95:

W mojej ocenie potwierdza się w 100%.
2. Brak ogranicznika prędkości.
3. Dużo większa elastyczność na każdym biegu i zmniejszona turbo-dziura.
4. Zmniejszyło się średnie spalanie o około 2 l/100 km przy normalnej jeździe.
5. Zmiana oprogramowania na żądanie, co zajmuje kilka minut.
6. Funkcja portfela, która pozwala na dodatkowe opcje z programami + ficzery za pomocą klawiszy Cruise Control w tym sloty na 5 aktywnych map do szybkiej zmiany.
7. Monitorowanie i kasowanie błędów.
Ciekawą opcją jest Anti-Theft Mode, który wgrywa program unieruchamiający samochód.
W trakcie jazdy na wyświetlaczu jest możliwość wyświetlania do 6 dowolnych parametrów monitorowania silnika i samochodu podczas jazdy (z ponad 40).
Generalnie dobrze zainwestowane 500 USD.
Wrażenia z jazdy z tą modyfikacją przy rozkładzie masy 50/50% rewelacyjne - jazda jak gokartem.
Wszyscy narzekają na silnik Ecoboost a dla mnie jest genialną bazą do modyfikacji i nie żałuję zakupu.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2019-04-24, 17:15 przez artjablo, łącznie zmieniany 1 raz.
Illuminatio per scientia et technicae...
- beceen
- Forumowicz
- Posty: 151
- Rejestracja: 2017-09-01, 12:07
- Model: S550 | 2.3 EB EU
- Kolor: Magnetic Grey
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: COBB Accessport do Ecoboosta
dzieki za info i recencje - masz automat, czy manual? EU czy USDM?
jak to sie ma do gwarancji?
jak to sie ma do gwarancji?
beceen | Magnetic GreyEcoboost
- artjablo
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 77
- Rejestracja: 2016-02-04, 18:53
- Model: EcoBoost 2016
- Kolor: Oxford White
Re: COBB Accessport do Ecoboosta
Mam wersję EU ze skrzynią manualną.
Ostatnio zmieniony 2019-04-24, 17:13 przez artjablo, łącznie zmieniany 1 raz.
Illuminatio per scientia et technicae...
- Torsen
- Forumowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 2018-04-02, 22:10
- Model: GT Track Pack
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: ...
Re: COBB Accessport do Ecoboosta
A to w serwisie nie udowodnią, że był program? Znajomemu w Mercedesie udowodnili, że coś w sofcie było grzebane. Miał program i go usunął przed serwisem.
- beceen
- Forumowicz
- Posty: 151
- Rejestracja: 2017-09-01, 12:07
- Model: S550 | 2.3 EB EU
- Kolor: Magnetic Grey
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: COBB Accessport do Ecoboosta
A IC wymieniales z jakiego powodu? Nie wyrabial przy wiekszym ladowaniu?
Cobba robiles juz na wiekszym IC, czy jeszcze na seryjnym?
Ile juz km po modyfikacji? Jakies objawy negatywne widzisz?
Te 2 litry mniej brzmią az za dobrze
te przyrosty to wg wskazan accesportu, czy hamownia?
Tez mam gwarancje 5-letnia i tak sie szczypię z modami - na razie obniżałem w ASO, zeby nie miec problemów z ew. roszczeniem. A w przywołanym Mercedesie modzilem (W205) i tez mialem problem z serwisem (wreszcie uznali, ale oczywiście problemy robili).
Cobba robiles juz na wiekszym IC, czy jeszcze na seryjnym?
Ile juz km po modyfikacji? Jakies objawy negatywne widzisz?
Te 2 litry mniej brzmią az za dobrze

te przyrosty to wg wskazan accesportu, czy hamownia?
Tez mam gwarancje 5-letnia i tak sie szczypię z modami - na razie obniżałem w ASO, zeby nie miec problemów z ew. roszczeniem. A w przywołanym Mercedesie modzilem (W205) i tez mialem problem z serwisem (wreszcie uznali, ale oczywiście problemy robili).
beceen | Magnetic GreyEcoboost
- artjablo
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 77
- Rejestracja: 2016-02-04, 18:53
- Model: EcoBoost 2016
- Kolor: Oxford White
Re: COBB Accessport do Ecoboosta
Do poczytania na ten temat:
https://www.ecoboostmustang.org/forum/m ... uning.html
https://www.ecoboostmustang.org/forum/m ... uning.html
Ostatnio zmieniony 2019-04-24, 17:14 przez artjablo, łącznie zmieniany 1 raz.
Illuminatio per scientia et technicae...
- beceen
- Forumowicz
- Posty: 151
- Rejestracja: 2017-09-01, 12:07
- Model: S550 | 2.3 EB EU
- Kolor: Magnetic Grey
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: COBB Accessport do Ecoboosta
ok, to testuj i daj znac - chetnie poczytam jak to sie sprawdza na codzien.
Masz Wagnera stage 1 czy 2?
mozesz napisac jaki masz przebieg?
Swiece wymieniales w kontekscie modów?
Masz Wagnera stage 1 czy 2?
mozesz napisac jaki masz przebieg?
Swiece wymieniales w kontekscie modów?
beceen | Magnetic GreyEcoboost
- artjablo
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 77
- Rejestracja: 2016-02-04, 18:53
- Model: EcoBoost 2016
- Kolor: Oxford White
Re: COBB Accessport do Ecoboosta
Założyłem Intrcooler Wagner EVO1, ponieważ zależało mi na tym aby wstawić go w miejsce oryginalnego bez cięcia zderzaka.
Przebieg mam ponad 70 000. Przy okazji zmiany sprzęgła i intercoolera zmieniłem świece na Motorcrafty.
Przebieg mam ponad 70 000. Przy okazji zmiany sprzęgła i intercoolera zmieniłem świece na Motorcrafty.
Illuminatio per scientia et technicae...
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 14
- Rejestracja: 2019-11-20, 11:15
- Model: szukam
- Lokalizacja:: Września
Re: COBB Accessport do Ecoboosta
Witam.
Odgrzeję trochę kotleta, ale... Dobrze rozumiem że wystarczy np pożyczyć od kogoś tego COBBa, wgrać u siebie np bez modyfikacji Stage1, odłączyć i oddać a soft będzie zapamiętany cały czas aż do ponownego wgrania? Czy jednak "komputerek" musi być cały czas wpięty aby to działało?
Odgrzeję trochę kotleta, ale... Dobrze rozumiem że wystarczy np pożyczyć od kogoś tego COBBa, wgrać u siebie np bez modyfikacji Stage1, odłączyć i oddać a soft będzie zapamiętany cały czas aż do ponownego wgrania? Czy jednak "komputerek" musi być cały czas wpięty aby to działało?
- artjablo
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 77
- Rejestracja: 2016-02-04, 18:53
- Model: EcoBoost 2016
- Kolor: Oxford White
Re: COBB Accessport do Ecoboosta
Tak to tylko w Erze,
COBB po wgraniu moda jest przypisany do ECU stanga i jeżeli chcesz go użyć w innym, to musisz go najpierw odinstalować ze starego.
COBB po wgraniu moda jest przypisany do ECU stanga i jeżeli chcesz go użyć w innym, to musisz go najpierw odinstalować ze starego.
Illuminatio per scientia et technicae...
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 14
- Rejestracja: 2019-11-20, 11:15
- Model: szukam
- Lokalizacja:: Września
Re: COBB Accessport do Ecoboosta
A to ciekawie się zabezpieczyli
czyli kupując używkę trzeba się upewnić czy ktoś z poprzedniego auta go odinstalował bo może u nas nie zadziałać?

- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1733
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: COBB Accessport do Ecoboosta
Dokładnie, to samo zabezpieczenie jest w każdym tego typu urządzeniu, urządzenie jest żenione z autem aby nie robić ich w konia 
Tak na to trzeba uważać, czasem się zdarzają używki po autach wypadkowych, dalej są ożenione i z tym dużo nie zrobisz bo można to odblokować zdalnie przez twórce urządzenia ale to zazwyczaj płatne rzędu 200-250$ czyli lepiej kupić nówkę i wio.
W Bama (i chyba większości) jest tak, że za cene 400-500$ masz programator + parę programów w pakiecie, używki często gęsto mają je wykorzystane czyli trzeba kupic jeszcze program pod Twój silnik z Twoimi modami, które też nie są tanie. Polecam nowe.

Tak na to trzeba uważać, czasem się zdarzają używki po autach wypadkowych, dalej są ożenione i z tym dużo nie zrobisz bo można to odblokować zdalnie przez twórce urządzenia ale to zazwyczaj płatne rzędu 200-250$ czyli lepiej kupić nówkę i wio.
W Bama (i chyba większości) jest tak, że za cene 400-500$ masz programator + parę programów w pakiecie, używki często gęsto mają je wykorzystane czyli trzeba kupic jeszcze program pod Twój silnik z Twoimi modami, które też nie są tanie. Polecam nowe.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -