FORD MUSTANG GT 2018 dziwny szczyrkot pod samochodem co to

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

ODPOWIEDZ
DamianNikos
Posty: 3
Rejestracja: 2018-10-21, 12:54
Model: Ford Mustang gt 2018
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Kraków

FORD MUSTANG GT 2018 dziwny szczyrkot pod samochodem co to

Post autor: DamianNikos » 2019-02-09, 21:57

Witam mam przejechane około 4 tyś km I zauważyłem już dawno zresztą dziwny dźwięk silnika pod samochodem pod silnikiem tak jakby taki szczyrkot przy około 2 tyś obrotów, (dodam tylko przy przegazowaniu do tych 2 tys obr na wolnych jest okey cichutko silnik chodzi )czy ciepły czy zimny na zimnym jedynie bardziej trochę, nic się z samochodem innego nie dzieje tylko taki szczyrkot co to może być? Ten bbq tick? Co to co robić itp poradzcie koledzy 😉



konio12345
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2011-08-08, 18:52
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: Oxford White

Re: FORD MUSTANG GT 2018 dziwny szczyrkot pod samochodem co to

Post autor: konio12345 » 2019-02-10, 21:16

Zwykle po FL samochód powinien być lepszy, ale ford potrafi spieprzyć wszystko (choć myślałem, że to będzie to bardzo trudne):

https://www.mustang6g.com/forums/forums ... calls.102/
DamianNikos pisze:
2019-02-09, 21:57
Witam mam przejechane około 4 tyś km I zauważyłem już dawno zresztą dziwny dźwięk silnika pod samochodem pod silnikiem tak jakby taki szczyrkot przy około 2 tyś obrotów, (dodam tylko przy przegazowaniu do tych 2 tys obr na wolnych jest okey cichutko silnik chodzi )czy ciepły czy zimny na zimnym jedynie bardziej trochę, nic się z samochodem innego nie dzieje tylko taki szczyrkot co to może być? Ten bbq tick? Co to co robić itp poradzcie koledzy 😉


Borla Touring Catback, BC RS43 Forged Wheels, BMR Vertical Links - Spherical Bushings, SR Performance IRS Tie Down Kit, Steeda IRS Alignment Kit, C&L Street CAI, Ford Perf. GT350R Strut Tower Brace, Ford Perf. Oil Catch Can, DD LED Sidemarkers

Awatar użytkownika
Kratos
Młodszy Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 2018-10-28, 22:27
Model: GT Fastback
Silnik: V8 5.0
Kolor: Kolorowy
Lokalizacja:: Za wójtem w prawo

Re: FORD MUSTANG GT 2018 dziwny szczyrkot pod samochodem co to

Post autor: Kratos » 2019-02-11, 13:09

Krótka lektura i będziesz znać odpowiedź https://www.cjponyparts.com/resources/m ... ngine-tick
Dodam, że faktycznie czytałem o wielu przypadkach (i nawet widziałem wideo efektu po), gdzie ludzie lali LM ceratec'a i pomagało, ale to tylko doraźne lekarstwo i nie leczy problemu to po 1, a po 2 olej z cerateckiem wygląda jak cappucino i w razie tfu tfu awarii jeżeli wykryją go albo wezmą silnik do badań i ktoś zleci ustalenie parametrów oleju zalanego do auta to może to stanowić podstawę do odmowy naprawy/wymiany w ramach gwarancji.

Na marginesie zapytam - serwis olejowy za pasem? ;) Uwierz, że pierwsze tysiące km robią z oleju brudną zupę, a tu jeszcze jest gpf. Jeżeli nie zmieniałeś to zacznij "walkę" z problemem od wlania świeżego oleju, do wyboru na ten moment masz już parę ciekawych produktów, np. Amsoil, Millers czy Liquy Moly - tylko patrz na normę Fordowską żeby dobrze dobrać, bo np. LM ma dwa modele 5W20 i tylko jeden pasuje do nowego stanga :]



DamianNikos
Posty: 3
Rejestracja: 2018-10-21, 12:54
Model: Ford Mustang gt 2018
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Kraków

Re: FORD MUSTANG GT 2018 dziwny szczyrkot pod samochodem co to

Post autor: DamianNikos » 2019-02-17, 02:30

Mam przejechane około 5 tyś i mam olej czysciutki odbierałem go do 4 tyś i bez sensu myślę wymieniać olej jak jest czysty ładny kasztanowy



Awatar użytkownika
Kratos
Młodszy Forumowicz
Posty: 69
Rejestracja: 2018-10-28, 22:27
Model: GT Fastback
Silnik: V8 5.0
Kolor: Kolorowy
Lokalizacja:: Za wójtem w prawo

Re: FORD MUSTANG GT 2018 dziwny szczyrkot pod samochodem co to

Post autor: Kratos » 2019-02-17, 23:57

"odbierałem go do 4 tyś" <- w sensie, że kupiłeś samochód z nalotem 4k km czy jak, bo totalnie nie rozumiem Twojej wypowiedzi. To po 1. Po 2 poczytaj sobie o pierwszej wymianie oleju w internecie, bo nie chcę tutaj robić żadnej g***burzy. W środowisku Mustangów jestem świeży, ale w BMW znam efekty serwisów olejowych w eMkach (oczywiście w interwałach mieszczących się w zaleceniach producenta), np. w BMW M3 E92, gdzie też jest V8 (4.0 420 HP) - auta z przebiegami ledwo pogwarancyjnymi (100+ tys. km) albo trafiają na stół operacyjny (np. do znanego fachowca w Legionowie) w ostatniej chwili z doszczętnie zjechanymi panewkami albo przyjeżdżają na lawecie i czekają na drugi silnik, bo ktoś sobie zmieniał olej raz na kilkanaście tys. km, a piłował auto jak rajdowiec (do tego je przecież zaprojektowano). Może to V8 stanga jest bardziej odporne, ale ja jednak wolę na zimne dmuchać i co te 6-8 tys. km lać nowy zwłaszcza, że robię spore przebiegi, a więc pewnie wyjdę z gwarancji nie wiekiem, a przebiegiem auta (już naklepałem prawie 10k km od listopada 2018).



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”