
FORD MUSTANG GT 2018 dziwny szczyrkot pod samochodem co to
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2018-10-21, 12:54
- Model: Ford Mustang gt 2018
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Kraków
FORD MUSTANG GT 2018 dziwny szczyrkot pod samochodem co to
Witam mam przejechane około 4 tyś km I zauważyłem już dawno zresztą dziwny dźwięk silnika pod samochodem pod silnikiem tak jakby taki szczyrkot przy około 2 tyś obrotów, (dodam tylko przy przegazowaniu do tych 2 tys obr na wolnych jest okey cichutko silnik chodzi )czy ciepły czy zimny na zimnym jedynie bardziej trochę, nic się z samochodem innego nie dzieje tylko taki szczyrkot co to może być? Ten bbq tick? Co to co robić itp poradzcie koledzy 

-
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-08-08, 18:52
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Oxford White
Re: FORD MUSTANG GT 2018 dziwny szczyrkot pod samochodem co to
Zwykle po FL samochód powinien być lepszy, ale ford potrafi spieprzyć wszystko (choć myślałem, że to będzie to bardzo trudne):
https://www.mustang6g.com/forums/forums ... calls.102/
https://www.mustang6g.com/forums/forums ... calls.102/
DamianNikos pisze: ↑2019-02-09, 21:57Witam mam przejechane około 4 tyś km I zauważyłem już dawno zresztą dziwny dźwięk silnika pod samochodem pod silnikiem tak jakby taki szczyrkot przy około 2 tyś obrotów, (dodam tylko przy przegazowaniu do tych 2 tys obr na wolnych jest okey cichutko silnik chodzi )czy ciepły czy zimny na zimnym jedynie bardziej trochę, nic się z samochodem innego nie dzieje tylko taki szczyrkot co to może być? Ten bbq tick? Co to co robić itp poradzcie koledzy![]()
Borla Touring Catback, BC RS43 Forged Wheels, BMR Vertical Links - Spherical Bushings, SR Performance IRS Tie Down Kit, Steeda IRS Alignment Kit, C&L Street CAI, Ford Perf. GT350R Strut Tower Brace, Ford Perf. Oil Catch Can, DD LED Sidemarkers
- Kratos
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 69
- Rejestracja: 2018-10-28, 22:27
- Model: GT Fastback
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Kolorowy
- Lokalizacja:: Za wójtem w prawo
Re: FORD MUSTANG GT 2018 dziwny szczyrkot pod samochodem co to
Krótka lektura i będziesz znać odpowiedź https://www.cjponyparts.com/resources/m ... ngine-tick
Dodam, że faktycznie czytałem o wielu przypadkach (i nawet widziałem wideo efektu po), gdzie ludzie lali LM ceratec'a i pomagało, ale to tylko doraźne lekarstwo i nie leczy problemu to po 1, a po 2 olej z cerateckiem wygląda jak cappucino i w razie tfu tfu awarii jeżeli wykryją go albo wezmą silnik do badań i ktoś zleci ustalenie parametrów oleju zalanego do auta to może to stanowić podstawę do odmowy naprawy/wymiany w ramach gwarancji.
Na marginesie zapytam - serwis olejowy za pasem?
Uwierz, że pierwsze tysiące km robią z oleju brudną zupę, a tu jeszcze jest gpf. Jeżeli nie zmieniałeś to zacznij "walkę" z problemem od wlania świeżego oleju, do wyboru na ten moment masz już parę ciekawych produktów, np. Amsoil, Millers czy Liquy Moly - tylko patrz na normę Fordowską żeby dobrze dobrać, bo np. LM ma dwa modele 5W20 i tylko jeden pasuje do nowego stanga ![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Dodam, że faktycznie czytałem o wielu przypadkach (i nawet widziałem wideo efektu po), gdzie ludzie lali LM ceratec'a i pomagało, ale to tylko doraźne lekarstwo i nie leczy problemu to po 1, a po 2 olej z cerateckiem wygląda jak cappucino i w razie tfu tfu awarii jeżeli wykryją go albo wezmą silnik do badań i ktoś zleci ustalenie parametrów oleju zalanego do auta to może to stanowić podstawę do odmowy naprawy/wymiany w ramach gwarancji.
Na marginesie zapytam - serwis olejowy za pasem?

![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2018-10-21, 12:54
- Model: Ford Mustang gt 2018
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Kraków
Re: FORD MUSTANG GT 2018 dziwny szczyrkot pod samochodem co to
Mam przejechane około 5 tyś i mam olej czysciutki odbierałem go do 4 tyś i bez sensu myślę wymieniać olej jak jest czysty ładny kasztanowy
- Kratos
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 69
- Rejestracja: 2018-10-28, 22:27
- Model: GT Fastback
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Kolorowy
- Lokalizacja:: Za wójtem w prawo
Re: FORD MUSTANG GT 2018 dziwny szczyrkot pod samochodem co to
"odbierałem go do 4 tyś" <- w sensie, że kupiłeś samochód z nalotem 4k km czy jak, bo totalnie nie rozumiem Twojej wypowiedzi. To po 1. Po 2 poczytaj sobie o pierwszej wymianie oleju w internecie, bo nie chcę tutaj robić żadnej g***burzy. W środowisku Mustangów jestem świeży, ale w BMW znam efekty serwisów olejowych w eMkach (oczywiście w interwałach mieszczących się w zaleceniach producenta), np. w BMW M3 E92, gdzie też jest V8 (4.0 420 HP) - auta z przebiegami ledwo pogwarancyjnymi (100+ tys. km) albo trafiają na stół operacyjny (np. do znanego fachowca w Legionowie) w ostatniej chwili z doszczętnie zjechanymi panewkami albo przyjeżdżają na lawecie i czekają na drugi silnik, bo ktoś sobie zmieniał olej raz na kilkanaście tys. km, a piłował auto jak rajdowiec (do tego je przecież zaprojektowano). Może to V8 stanga jest bardziej odporne, ale ja jednak wolę na zimne dmuchać i co te 6-8 tys. km lać nowy zwłaszcza, że robię spore przebiegi, a więc pewnie wyjdę z gwarancji nie wiekiem, a przebiegiem auta (już naklepałem prawie 10k km od listopada 2018).