3,7L V6 - blokada?
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: 3,7L V6 - blokada?
Inny, to znaczy ( w kwestii wytrzymałości na duże obroty) lepszy ...
Tu piszą, że wał w V6 jest ten sam co w V8...
https://www.mustang6g.com/forums/thread ... ful.51724/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tu piszą, że wał w V6 jest ten sam co w V8...
https://www.mustang6g.com/forums/thread ... ful.51724/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 2018-11-01, 12:15
- Model: 2014
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Okolice Wawy
Re: 3,7L V6 - blokada?
Macie namiary na kogoś kto zdejmuje ogranicznik prędkości ?
Najlepiej mazowieckie...
Najlepiej mazowieckie...
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: 3,7L V6 - blokada?
Ale Ty masz V generację, a tu były podobno przypadłości z wałem ? Jak się na to zapatrujesz ?
Podobno HD Custom - Opole zdejmuje.
Podobno HD Custom - Opole zdejmuje.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 2018-11-01, 12:15
- Model: 2014
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Okolice Wawy
Re: 3,7L V6 - blokada?
Na ten moment mam nalatane niecałe 70000 km i nie mam żadnych oznak uszkodzenia wału. Jeśli coś zacznie się dziać to kupię wał aluminiowy.
Druga sprawa to to , że zdecydowaną większość kilometrów pokonuję w mieście i zapewne jeśli jadąc autostradą kilka razy w roku przekroczę tą prędkość to raczej nic się nie powinno wydażyć.
Bardziej bym się tutaj obawiał układu hamulcowego i zawieszenia.
Hamulce wymieniam na EBC , a zawieszenie jeszcze w trakcie poszukiwań wszak auto mam zaledwie od 5 dni
Druga sprawa to to , że zdecydowaną większość kilometrów pokonuję w mieście i zapewne jeśli jadąc autostradą kilka razy w roku przekroczę tą prędkość to raczej nic się nie powinno wydażyć.
Bardziej bym się tutaj obawiał układu hamulcowego i zawieszenia.
Hamulce wymieniam na EBC , a zawieszenie jeszcze w trakcie poszukiwań wszak auto mam zaledwie od 5 dni

-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: 3,7L V6 - blokada?
No to jak zdejmiesz, to daj znać na forum jakie wrażenia/osiągi itp.
No i gdzie/ za ile dało się zdjąć.
No i gdzie/ za ile dało się zdjąć.
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: 3,7L V6 - blokada?
To się MOŻE dziać potencjalnie...
Nie mówię, że to się stanie, albo nie stanie, no ale to się nie dzieje "z automatu" z każdym odblokowanym stangiem
i za każdym razem... no ale racja- trzeba ostrożnie
Nie mówię, że to się stanie, albo nie stanie, no ale to się nie dzieje "z automatu" z każdym odblokowanym stangiem
i za każdym razem... no ale racja- trzeba ostrożnie

- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1733
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: 3,7L V6 - blokada?
Ja do mojego wrzuciłem alu wał, łącznie wyszło mnie to z 3k ale jest spokój plus zwiększył się komfort przy wyższych prędkościach, mniej wibracji i hałasu w kabinie. Co prawda rzadko się zdarza jechać 180+ ale czasem jest miło pogalopować więcej jak dwie paki 

Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 60
- Rejestracja: 2018-11-01, 12:15
- Model: 2014
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Okolice Wawy
Re: 3,7L V6 - blokada?
RAFAŁ(GROSZEK) widziałem ten filmik i jeszcze kilka innych w innym wątku. Biorę to pod uwagę , ale utkwił mi też w pamięci pod jednym z tego typu tematów post Korala , któremu przewinęło się przez ostatnie lata sporo tych aut i pisał , że nigdy nie miał żadnego problemu przy prędkościach nawet rzędu 250km/h.
Druga sprawa, że ja u siebie nie odczuwam kompletnie żadnych oznak wibracji nawet jadąc z V-max czyli na ten moment 180km/h.
Oczywiście nie chcę się mądrzyć bo jestem świezym użytkownikiem konika , (w którym już zdążyłem się zakochać) ale mądrze ktoś napisał , że przed zdjęciem kagańca ważniejsze będzie zrobienie hamulców i zawieszenia żeby bezpiecznie się poruszać tym autem z takimi prędkościami.
Nix2 Widzę tylko 2 opcje na zdjęcie ogranicznika.
1) SCT do którego przekonał mnie Przemek64, (jeszcze raz wielkie dzięki za bezinteresowną pomoc przy zakupie konika !!! ) gdyż można sobie samemu ogarnąć sporo innych tematów,
2) Pomoc Caniggi - zdjęcie ogranicznika przy okazji nowego programu , ale to chyba warto dopiero po jakichś ewentualnych modach , aby nie płacić 2 razy
Druga sprawa, że ja u siebie nie odczuwam kompletnie żadnych oznak wibracji nawet jadąc z V-max czyli na ten moment 180km/h.
Oczywiście nie chcę się mądrzyć bo jestem świezym użytkownikiem konika , (w którym już zdążyłem się zakochać) ale mądrze ktoś napisał , że przed zdjęciem kagańca ważniejsze będzie zrobienie hamulców i zawieszenia żeby bezpiecznie się poruszać tym autem z takimi prędkościami.
Nix2 Widzę tylko 2 opcje na zdjęcie ogranicznika.
1) SCT do którego przekonał mnie Przemek64, (jeszcze raz wielkie dzięki za bezinteresowną pomoc przy zakupie konika !!! ) gdyż można sobie samemu ogarnąć sporo innych tematów,
2) Pomoc Caniggi - zdjęcie ogranicznika przy okazji nowego programu , ale to chyba warto dopiero po jakichś ewentualnych modach , aby nie płacić 2 razy
Ostatnio zmieniony 2018-12-14, 00:39 przez Tenroh, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: 3,7L V6 - blokada?
@Tenroh - a jakie tematy można ogarnąć przy pomocy SCT ? Jaka kasa wchodzi w rachubę przy zakupie np. używanego ?
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: 3,7L V6 - blokada?
Nowy SCT to około 1500 zł
Sam w 5 min zdejmiesz blokadę i zmienisz na paliwo o wyższych oktanach.
Jak zmienisz koła lub dyfer to przeprogramujesz licznik.
I oczywiście sprawdzanie i kasowanie błędów.
To te które można bezpiecznie samemu zrobić w parę minut.
Jest trochę więcej możliwości.
Sam w 5 min zdejmiesz blokadę i zmienisz na paliwo o wyższych oktanach.
Jak zmienisz koła lub dyfer to przeprogramujesz licznik.
I oczywiście sprawdzanie i kasowanie błędów.
To te które można bezpiecznie samemu zrobić w parę minut.
Jest trochę więcej możliwości.

Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1733
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: 3,7L V6 - blokada?
Nix:
Sam ściągnąłem wał z USA, z americanmuscle.com i sam go zamontowałem, mam również programator Bama także i kaganiec poszedł w dół. Vmax jakie mi się udało zrobić przy przełożeniu 3,31 to 240-255 km/h póki co.
Tenroh:
Dokładnie, moim fabrycznym bałem się jechać te 180km/h dlatego zawieszenie zostało zmodyfikowane (tył kompletnie) i auto zachowuje się w zakrętach jak i przy większych prędkościach dużo lepiej.
Sam ściągnąłem wał z USA, z americanmuscle.com i sam go zamontowałem, mam również programator Bama także i kaganiec poszedł w dół. Vmax jakie mi się udało zrobić przy przełożeniu 3,31 to 240-255 km/h póki co.
Tenroh:
Dokładnie, moim fabrycznym bałem się jechać te 180km/h dlatego zawieszenie zostało zmodyfikowane (tył kompletnie) i auto zachowuje się w zakrętach jak i przy większych prędkościach dużo lepiej.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: 3,7L V6 - blokada?
A co do octanów... Tu w linku jest wykres , który obiecuje +7HP i +10 Nm do fabrycznych osiągów przy zastosowaniu paliwa 93octany...
https://www.sctflash.com/Products/unfil ... 9A29B1FEAD#
A jeśli mamy w Europie benzynę nie 93 a 95 octanów, to ile to dałoby ? Jest taka opcja w ogóle ustawienia na 95 ?
Czy takie podniesienie mocy/momentu będzie odczuwalne, czy to raczej jest w granicach błędu statystycznego ?
Drugie pytanie: czy doregulowanie liczby octanowej spowoduje jednocześnie jakąś oszczędność w spalaniu ?
Trzecie pytanie: okazuje się, że ciężko jednoznacznie stwierdzić, że paliwo w US i co za tym idzie silniki dostosowane są do paliwa "w skrócie" o mniejszej liczbie
oktanowej... Inna jest metodologia pomiaru i wg. nie których źrodeł benzyna US -87 oct. odpowiada z grubsza naszej E95...
pzdr Nix
https://www.sctflash.com/Products/unfil ... 9A29B1FEAD#
A jeśli mamy w Europie benzynę nie 93 a 95 octanów, to ile to dałoby ? Jest taka opcja w ogóle ustawienia na 95 ?
Czy takie podniesienie mocy/momentu będzie odczuwalne, czy to raczej jest w granicach błędu statystycznego ?
Drugie pytanie: czy doregulowanie liczby octanowej spowoduje jednocześnie jakąś oszczędność w spalaniu ?
Trzecie pytanie: okazuje się, że ciężko jednoznacznie stwierdzić, że paliwo w US i co za tym idzie silniki dostosowane są do paliwa "w skrócie" o mniejszej liczbie
oktanowej... Inna jest metodologia pomiaru i wg. nie których źrodeł benzyna US -87 oct. odpowiada z grubsza naszej E95...
pzdr Nix
-
- Forumowicz
- Posty: 399
- Rejestracja: 2016-07-26, 09:08
- Model: 4,6 GT 2007
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Mińsk Mazowiecki
Re: 3,7L V6 - blokada?
A tak odbiegając od tematu, po co Wam prędkości 200+ ? Zawsze znajdzie się niespodziewający się niczego, wolniejszy kierowca i tragedia gotowa...
I czy to ujma na honorze, że byle Tdi pojedzie szybciej? Niech jedzie, jego problem
I czy to ujma na honorze, że byle Tdi pojedzie szybciej? Niech jedzie, jego problem
Ex Clk430 V8 USA Amg pack
Ex Clk500 V8 USA Amg pack
Ex E500 V8 E63 pack
Ex 2012 Mustang 3,7 Premium Pony
Ex 2013 Mustang GT
Ex 2014 Mustang V6
2010 Camaro SS 6,2 Sinister Aero MBRP Performance
2015 Dodge Challenger SXT Plus
Ex Clk500 V8 USA Amg pack
Ex E500 V8 E63 pack
Ex 2012 Mustang 3,7 Premium Pony
Ex 2013 Mustang GT
Ex 2014 Mustang V6
2010 Camaro SS 6,2 Sinister Aero MBRP Performance
2015 Dodge Challenger SXT Plus