3,7L V6 - blokada?

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Nix2 » 2018-10-10, 15:06

Inny, to znaczy ( w kwestii wytrzymałości na duże obroty) lepszy ...

Tu piszą, że wał w V6 jest ten sam co w V8...
https://www.mustang6g.com/forums/thread ... ful.51724/" onclick="window.open(this.href);return false;



Tenroh
Młodszy Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 2018-11-01, 12:15
Model: 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Okolice Wawy

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Tenroh » 2018-12-12, 23:49

Macie namiary na kogoś kto zdejmuje ogranicznik prędkości ?
Najlepiej mazowieckie...



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Nix2 » 2018-12-12, 23:52

Ale Ty masz V generację, a tu były podobno przypadłości z wałem ? Jak się na to zapatrujesz ?
Podobno HD Custom - Opole zdejmuje.



Tenroh
Młodszy Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 2018-11-01, 12:15
Model: 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Okolice Wawy

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Tenroh » 2018-12-13, 00:51

Na ten moment mam nalatane niecałe 70000 km i nie mam żadnych oznak uszkodzenia wału. Jeśli coś zacznie się dziać to kupię wał aluminiowy.
Druga sprawa to to , że zdecydowaną większość kilometrów pokonuję w mieście i zapewne jeśli jadąc autostradą kilka razy w roku przekroczę tą prędkość to raczej nic się nie powinno wydażyć.
Bardziej bym się tutaj obawiał układu hamulcowego i zawieszenia.
Hamulce wymieniam na EBC , a zawieszenie jeszcze w trakcie poszukiwań wszak auto mam zaledwie od 5 dni :hurra:



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Nix2 » 2018-12-13, 01:13

No to jak zdejmiesz, to daj znać na forum jakie wrażenia/osiągi itp.

No i gdzie/ za ile dało się zdjąć.



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2393
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2018-12-13, 19:57

pooglądaj co się dzieje po ściągnięciu blokady z nie zmienionym wałem



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Nix2 » 2018-12-13, 20:17

To się MOŻE dziać potencjalnie...
Nie mówię, że to się stanie, albo nie stanie, no ale to się nie dzieje "z automatu" z każdym odblokowanym stangiem
i za każdym razem... no ale racja- trzeba ostrożnie :)



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1654
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Michał P. » 2018-12-13, 20:51

Ja do mojego wrzuciłem alu wał, łącznie wyszło mnie to z 3k ale jest spokój plus zwiększył się komfort przy wyższych prędkościach, mniej wibracji i hałasu w kabinie. Co prawda rzadko się zdarza jechać 180+ ale czasem jest miło pogalopować więcej jak dwie paki :D


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Nix2 » 2018-12-13, 21:18

No to pochwal się, gdzie i za ile robiłeś ? No i jak jest z V-max ?



Tenroh
Młodszy Forumowicz
Posty: 60
Rejestracja: 2018-11-01, 12:15
Model: 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Okolice Wawy

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Tenroh » 2018-12-13, 22:22

RAFAŁ(GROSZEK) widziałem ten filmik i jeszcze kilka innych w innym wątku. Biorę to pod uwagę , ale utkwił mi też w pamięci pod jednym z tego typu tematów post Korala , któremu przewinęło się przez ostatnie lata sporo tych aut i pisał , że nigdy nie miał żadnego problemu przy prędkościach nawet rzędu 250km/h.

Druga sprawa, że ja u siebie nie odczuwam kompletnie żadnych oznak wibracji nawet jadąc z V-max czyli na ten moment 180km/h.

Oczywiście nie chcę się mądrzyć bo jestem świezym użytkownikiem konika , (w którym już zdążyłem się zakochać) ale mądrze ktoś napisał , że przed zdjęciem kagańca ważniejsze będzie zrobienie hamulców i zawieszenia żeby bezpiecznie się poruszać tym autem z takimi prędkościami.

Nix2 Widzę tylko 2 opcje na zdjęcie ogranicznika.
1) SCT do którego przekonał mnie Przemek64, (jeszcze raz wielkie dzięki za bezinteresowną pomoc przy zakupie konika !!! ) gdyż można sobie samemu ogarnąć sporo innych tematów,
2) Pomoc Caniggi - zdjęcie ogranicznika przy okazji nowego programu , ale to chyba warto dopiero po jakichś ewentualnych modach , aby nie płacić 2 razy
Ostatnio zmieniony 2018-12-14, 00:39 przez Tenroh, łącznie zmieniany 3 razy.



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Nix2 » 2018-12-13, 23:06

@Tenroh - a jakie tematy można ogarnąć przy pomocy SCT ? Jaka kasa wchodzi w rachubę przy zakupie np. używanego ?



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1707
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Przemek64 » 2018-12-13, 23:26

Nowy SCT to około 1500 zł
Sam w 5 min zdejmiesz blokadę i zmienisz na paliwo o wyższych oktanach.
Jak zmienisz koła lub dyfer to przeprogramujesz licznik.
I oczywiście sprawdzanie i kasowanie błędów.
To te które można bezpiecznie samemu zrobić w parę minut.
Jest trochę więcej możliwości. :ok:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1654
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Michał P. » 2018-12-14, 09:55

Nix:
Sam ściągnąłem wał z USA, z americanmuscle.com i sam go zamontowałem, mam również programator Bama także i kaganiec poszedł w dół. Vmax jakie mi się udało zrobić przy przełożeniu 3,31 to 240-255 km/h póki co.

Tenroh:
Dokładnie, moim fabrycznym bałem się jechać te 180km/h dlatego zawieszenie zostało zmodyfikowane (tył kompletnie) i auto zachowuje się w zakrętach jak i przy większych prędkościach dużo lepiej.


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: Nix2 » 2018-12-14, 19:16

A co do octanów... Tu w linku jest wykres , który obiecuje +7HP i +10 Nm do fabrycznych osiągów przy zastosowaniu paliwa 93octany...
https://www.sctflash.com/Products/unfil ... 9A29B1FEAD#

A jeśli mamy w Europie benzynę nie 93 a 95 octanów, to ile to dałoby ? Jest taka opcja w ogóle ustawienia na 95 ?
Czy takie podniesienie mocy/momentu będzie odczuwalne, czy to raczej jest w granicach błędu statystycznego ?

Drugie pytanie: czy doregulowanie liczby octanowej spowoduje jednocześnie jakąś oszczędność w spalaniu ?

Trzecie pytanie: okazuje się, że ciężko jednoznacznie stwierdzić, że paliwo w US i co za tym idzie silniki dostosowane są do paliwa "w skrócie" o mniejszej liczbie
oktanowej... Inna jest metodologia pomiaru i wg. nie których źrodeł benzyna US -87 oct. odpowiada z grubsza naszej E95...

pzdr Nix



SBK00pl
Forumowicz
Posty: 399
Rejestracja: 2016-07-26, 09:08
Model: 4,6 GT 2007
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black
Lokalizacja:: Mińsk Mazowiecki

Re: 3,7L V6 - blokada?

Post autor: SBK00pl » 2018-12-16, 13:31

A tak odbiegając od tematu, po co Wam prędkości 200+ ? Zawsze znajdzie się niespodziewający się niczego, wolniejszy kierowca i tragedia gotowa...
I czy to ujma na honorze, że byle Tdi pojedzie szybciej? Niech jedzie, jego problem


Ex Clk430 V8 USA Amg pack
Ex Clk500 V8 USA Amg pack
Ex E500 V8 E63 pack
Ex 2012 Mustang 3,7 Premium Pony
Ex 2013 Mustang GT
Ex 2014 Mustang V6

2010 Camaro SS 6,2 Sinister Aero MBRP Performance
2015 Dodge Challenger SXT Plus

ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”