Mustang GT 2015 - kilka rad na początek

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

ODPOWIEDZ
trebor
Posty: 6
Rejestracja: 2017-12-17, 20:11
Model: gt
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Mustang GT 2015 - kilka rad na początek

Post autor: trebor » 2017-12-18, 09:48

Witajcie.
Jestem nowy, nie posiadam mustanga, ale robię małą przymiarkę, bo może z początkiem roku uda się zrobić przesiadkę.
Zaczęło się od tego, że żona jeździ mazdą CX-9 3,7 i bardzo spodobał się mi ten silnik, dźwięk, charakter. Okazało się później, że to silnik z mustanga.

Przymierzam się do wersji GT, teraz są wyprzedaże poprzedniej wersji i można w sensownej cenie kupic nowego lub używkę max. 2 letnią. Interesują mnie tylko egzemplarze salon.pl. Co przemawia do mnie za mustangiem:
- silnik, jego osiągi
- dźwięk
- cena do możliwości
- możliwość założenia gaziora (nie oburzajcie się - dzięki)- tak, to warunek konieczny u mnie, 40-50 tys,. robię rocznie km.

Mam do Was kilka pytań:
- czy wtrysk jest pośredni?
- jak wygląda regulacja zaworów?
- czy ta konstrukcja (silnik) jest wytrzymała? czy zrobi z 400-500 tys. km?
- chciałbym automat, czy się psuje? jakieś bolączki?
- jakie sa najczęstsze usterki?
- na co zwrócić uwagę przy zakupie (zawias, hamulce, wycieki, .......) ?
- podoba się mi cabrio, czy to rozsądny wybór, będę jeździł cały rok, czy ta tkanina pęka, czy jest ciepło w środku, czy nie wieje szczelinami, i takie tam ...

tyle na początek, z góry dziękuje za odpowiedzi



mjaza
Forumowicz
Posty: 277
Rejestracja: 2016-11-01, 15:58
Model: 2016
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Warszawa

Re: Mustang GT 2015 - kilka rad na początek

Post autor: mjaza » 2017-12-18, 12:16

Wtrysk pośredni, gaz można montować. Na lpg-forum jest nawet ładna galeria GT. Butla maks około 60l wchodzi w koło.
Podobno po lifcie ma być wtrysk bezpośredni i nici z gazu.....

Nie wiem czemu tak się upierasz na salon PL?



trebor
Posty: 6
Rejestracja: 2017-12-17, 20:11
Model: gt
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Mustang GT 2015 - kilka rad na początek

Post autor: trebor » 2017-12-18, 14:11

Nie wiem do końca jak jest z samochodami z USA sprowadzonymi, ale te z Francji, Niemiec czy Szwajcarii, najczęściej spawane lub przebiegi kręcone, bo samochody na zachodzie droższe niż u nas. Najlepiej gdy sa po szkodzie całkowitej, wtedy opłaca się je sprowadzać. To po pierwsze, a po drugie przy odsprzedaży otrzymujesz więcej za polski egzemplarz, więc teraz płacisz więcej, później dostajesz więcej. Oczywiście są przypadki bezwypadkowych aut, ale tłumaczyć komuś przy odsprzedaży, że to ten wyjątkowy, który jest dziewicą, nie chce mi się i nie wiem, czy ktoś będzie chciał mnie w ogóle słuchać.

A wracając do tematu - czy zawory/ ich luz kasuje się automatycznie, czy regulacja jest na śrubkę, szklanki, krzywki? Co z awaryjnością mustanga?



trebor
Posty: 6
Rejestracja: 2017-12-17, 20:11
Model: gt
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Re: Mustang GT 2015 - kilka rad na początek

Post autor: trebor » 2017-12-19, 20:37

Allo, allo jest tu ktoś?

Może mi ktoś szanowny odpowiedzieć na te pytanka z pierwszego postu? Może są one dla Was bezsensu, ale ja mustanga nie znam.
Mjaza dzięki.



Anpio
Forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-01, 21:29
Model: Mustang 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black
Lokalizacja:: Śląsk

Re: Mustang GT 2015 - kilka rad na początek

Post autor: Anpio » 2017-12-19, 21:56

Pytań bez sensu nie ma, tyle że na wszystkie już odpowiedziano, wystarczy poszukać na forum. Jest ono tak usystematyzowane, że nie stanowi to problemu. A przy okazji można dowiedzieć sie wielu ciekawych rzeczy.

Ale najłatwiej jest dostać wszystko na tacy :rotfl:



delegate
Posty: 5
Rejestracja: 2017-10-01, 21:10
Model: S550 EB
Kolor: Race red

Re: Mustang GT 2015 - kilka rad na początek

Post autor: delegate » 2018-04-05, 22:16

Odkopię ten temat, bo pytanie do Was mam raczej z tych podstawowych: w naszym domowym s550 GT’17 dziwnie zachowuje sie automat. Przy trybie sport przeciąga zmianę z jedynki na dwójkę, aż do rev limitera (obrotomierz zapala sie cały na czerwono), ma to spory negatywny wpływ na sprint do setki. Auto jest z nami od nowości, ma przejechane 19kkm, naturalnie regularnie serwisowane etc.

Czym takie zachowanie może być spowodowane? Skalibrować na nowo automat? Dodam, ze w moim EB A/T nic takiego nie ma miejsca.

Z góry dzieki za rady oraz wskazówki!



MaciekK
Forumowicz
Posty: 571
Rejestracja: 2017-02-17, 10:02
Model: 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: ............
Kontakt:

Re: Mustang GT 2015 - kilka rad na początek

Post autor: MaciekK » 2018-04-05, 22:19

a byles w salonie z tym pytaniem ?


https://www.instagram.com/darkknightv6/" onclick="window.open(this.href);return false;

delegate
Posty: 5
Rejestracja: 2017-10-01, 21:10
Model: S550 EB
Kolor: Race red

Re: Mustang GT 2015 - kilka rad na początek

Post autor: delegate » 2018-04-05, 23:09

Nie, jeszcze w ASO sie z tym nie pojawiłem. Mając na uwadze ich wciąż znikoma wiedzę n/t mustangów wątpię, by zasugerowali jakieś rewolucyjne rozwiązanie. Przeglądając forum natrafiłem w paru miejscach na posty odnośnie kalibracji skrzyni stad wolałem spytać tutaj. Wiem, ze ten automat, jak kazdy, uczy sie stylu jazdy kierowcy. Może opisane zachowanie ma związek z dziwnymi nawykami kierujących? Pytam czy spotkaliście sie z takim przypadkiem, będzie łatwiej w trakcie ewentualnej dyskusji z ASO.



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”