Mustang GT 2015 - kilka rad na początek
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
Mustang GT 2015 - kilka rad na początek
Witajcie.
Jestem nowy, nie posiadam mustanga, ale robię małą przymiarkę, bo może z początkiem roku uda się zrobić przesiadkę.
Zaczęło się od tego, że żona jeździ mazdą CX-9 3,7 i bardzo spodobał się mi ten silnik, dźwięk, charakter. Okazało się później, że to silnik z mustanga.
Przymierzam się do wersji GT, teraz są wyprzedaże poprzedniej wersji i można w sensownej cenie kupic nowego lub używkę max. 2 letnią. Interesują mnie tylko egzemplarze salon.pl. Co przemawia do mnie za mustangiem:
- silnik, jego osiągi
- dźwięk
- cena do możliwości
- możliwość założenia gaziora (nie oburzajcie się - dzięki)- tak, to warunek konieczny u mnie, 40-50 tys,. robię rocznie km.
Mam do Was kilka pytań:
- czy wtrysk jest pośredni?
- jak wygląda regulacja zaworów?
- czy ta konstrukcja (silnik) jest wytrzymała? czy zrobi z 400-500 tys. km?
- chciałbym automat, czy się psuje? jakieś bolączki?
- jakie sa najczęstsze usterki?
- na co zwrócić uwagę przy zakupie (zawias, hamulce, wycieki, .......) ?
- podoba się mi cabrio, czy to rozsądny wybór, będę jeździł cały rok, czy ta tkanina pęka, czy jest ciepło w środku, czy nie wieje szczelinami, i takie tam ...
tyle na początek, z góry dziękuje za odpowiedzi
Jestem nowy, nie posiadam mustanga, ale robię małą przymiarkę, bo może z początkiem roku uda się zrobić przesiadkę.
Zaczęło się od tego, że żona jeździ mazdą CX-9 3,7 i bardzo spodobał się mi ten silnik, dźwięk, charakter. Okazało się później, że to silnik z mustanga.
Przymierzam się do wersji GT, teraz są wyprzedaże poprzedniej wersji i można w sensownej cenie kupic nowego lub używkę max. 2 letnią. Interesują mnie tylko egzemplarze salon.pl. Co przemawia do mnie za mustangiem:
- silnik, jego osiągi
- dźwięk
- cena do możliwości
- możliwość założenia gaziora (nie oburzajcie się - dzięki)- tak, to warunek konieczny u mnie, 40-50 tys,. robię rocznie km.
Mam do Was kilka pytań:
- czy wtrysk jest pośredni?
- jak wygląda regulacja zaworów?
- czy ta konstrukcja (silnik) jest wytrzymała? czy zrobi z 400-500 tys. km?
- chciałbym automat, czy się psuje? jakieś bolączki?
- jakie sa najczęstsze usterki?
- na co zwrócić uwagę przy zakupie (zawias, hamulce, wycieki, .......) ?
- podoba się mi cabrio, czy to rozsądny wybór, będę jeździł cały rok, czy ta tkanina pęka, czy jest ciepło w środku, czy nie wieje szczelinami, i takie tam ...
tyle na początek, z góry dziękuje za odpowiedzi
-
- Forumowicz
- Posty: 277
- Rejestracja: 2016-11-01, 15:58
- Model: 2016
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: Mustang GT 2015 - kilka rad na początek
Wtrysk pośredni, gaz można montować. Na lpg-forum jest nawet ładna galeria GT. Butla maks około 60l wchodzi w koło.
Podobno po lifcie ma być wtrysk bezpośredni i nici z gazu.....
Nie wiem czemu tak się upierasz na salon PL?
Podobno po lifcie ma być wtrysk bezpośredni i nici z gazu.....
Nie wiem czemu tak się upierasz na salon PL?
Re: Mustang GT 2015 - kilka rad na początek
Nie wiem do końca jak jest z samochodami z USA sprowadzonymi, ale te z Francji, Niemiec czy Szwajcarii, najczęściej spawane lub przebiegi kręcone, bo samochody na zachodzie droższe niż u nas. Najlepiej gdy sa po szkodzie całkowitej, wtedy opłaca się je sprowadzać. To po pierwsze, a po drugie przy odsprzedaży otrzymujesz więcej za polski egzemplarz, więc teraz płacisz więcej, później dostajesz więcej. Oczywiście są przypadki bezwypadkowych aut, ale tłumaczyć komuś przy odsprzedaży, że to ten wyjątkowy, który jest dziewicą, nie chce mi się i nie wiem, czy ktoś będzie chciał mnie w ogóle słuchać.
A wracając do tematu - czy zawory/ ich luz kasuje się automatycznie, czy regulacja jest na śrubkę, szklanki, krzywki? Co z awaryjnością mustanga?
A wracając do tematu - czy zawory/ ich luz kasuje się automatycznie, czy regulacja jest na śrubkę, szklanki, krzywki? Co z awaryjnością mustanga?
Re: Mustang GT 2015 - kilka rad na początek
Allo, allo jest tu ktoś?
Może mi ktoś szanowny odpowiedzieć na te pytanka z pierwszego postu? Może są one dla Was bezsensu, ale ja mustanga nie znam.
Mjaza dzięki.
Może mi ktoś szanowny odpowiedzieć na te pytanka z pierwszego postu? Może są one dla Was bezsensu, ale ja mustanga nie znam.
Mjaza dzięki.
-
- Forumowicz
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-01, 21:29
- Model: Mustang 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Śląsk
Re: Mustang GT 2015 - kilka rad na początek
Pytań bez sensu nie ma, tyle że na wszystkie już odpowiedziano, wystarczy poszukać na forum. Jest ono tak usystematyzowane, że nie stanowi to problemu. A przy okazji można dowiedzieć sie wielu ciekawych rzeczy.
Ale najłatwiej jest dostać wszystko na tacy
Ale najłatwiej jest dostać wszystko na tacy

Re: Mustang GT 2015 - kilka rad na początek
Odkopię ten temat, bo pytanie do Was mam raczej z tych podstawowych: w naszym domowym s550 GT’17 dziwnie zachowuje sie automat. Przy trybie sport przeciąga zmianę z jedynki na dwójkę, aż do rev limitera (obrotomierz zapala sie cały na czerwono), ma to spory negatywny wpływ na sprint do setki. Auto jest z nami od nowości, ma przejechane 19kkm, naturalnie regularnie serwisowane etc.
Czym takie zachowanie może być spowodowane? Skalibrować na nowo automat? Dodam, ze w moim EB A/T nic takiego nie ma miejsca.
Z góry dzieki za rady oraz wskazówki!
Czym takie zachowanie może być spowodowane? Skalibrować na nowo automat? Dodam, ze w moim EB A/T nic takiego nie ma miejsca.
Z góry dzieki za rady oraz wskazówki!
-
- Forumowicz
- Posty: 571
- Rejestracja: 2017-02-17, 10:02
- Model: 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: ............
- Kontakt:
Re: Mustang GT 2015 - kilka rad na początek
a byles w salonie z tym pytaniem ?
https://www.instagram.com/darkknightv6/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Mustang GT 2015 - kilka rad na początek
Nie, jeszcze w ASO sie z tym nie pojawiłem. Mając na uwadze ich wciąż znikoma wiedzę n/t mustangów wątpię, by zasugerowali jakieś rewolucyjne rozwiązanie. Przeglądając forum natrafiłem w paru miejscach na posty odnośnie kalibracji skrzyni stad wolałem spytać tutaj. Wiem, ze ten automat, jak kazdy, uczy sie stylu jazdy kierowcy. Może opisane zachowanie ma związek z dziwnymi nawykami kierujących? Pytam czy spotkaliście sie z takim przypadkiem, będzie łatwiej w trakcie ewentualnej dyskusji z ASO.