Da się... ale po co? Jak masz catback to muzyka leci wprost z silnika.motyla noga pisze:Siema, pierwsze co chcialbym zrobic w GT to zamienic wydech na Magnaflow Competition cat-back. Widze ze sa rozne opinie,m.in. ze glosno i meczace buczenie na niskich obrotach. Powiedzcie mi, da rade sluchac komfortowo muzyki przy tym wydechu (np na autostradzie), nie bedzie jej zagluszal itp (glownie klubowa i jak najwiecej basu)?![]()
Tez bym chetnie w Wawie go posluchal
Zmiana wydechu w Mustangu GT
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
- siara
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
- Model: 2015 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Przyjedz do Karpacza na weekend to bedziesz mial okazje posluchac ja ci moge swoj pokazac a i inni zapewne tez.lucasl0811 pisze:Chylę czoła przed wszystkimi którzy skutecznie zmodowali uklad wydechowy. Czy ktoś po przeróbce wydechu w 5.0 V8 jest na tyle zadowolony z efektu że zgodziły się zaprezentować mi efekty w Warszawie? Chodzi zarówno o zmienione tlumiki końcowe, jak i całe układy, a najchętniej aktywny układ z zaworem sterującym.
- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Wczoraj wróciłem co Axleback, Xpipe poszedł w odstawkę i czeka na specjalną okazję. Miałem zamiar przetestować Xpipa + stockowe tłumiki ale niestety nie pasują redukcje.
Po powrocie do AB Magnaflow Competition uważam, że to bardzo optymalny wydech, ładnie brzmi a poziom hałasu jest bardzo przyjemny. Zauważyłem, że to najgorsze buczenie występuje w zakresie 1400-1700 rpm czyli spokojnie da się jechać tak, że go nie słychać, natomiast CB buczy w zakresie 1800 - 2100 rpm co bywa niekomfortowe.
Po powrocie do AB Magnaflow Competition uważam, że to bardzo optymalny wydech, ładnie brzmi a poziom hałasu jest bardzo przyjemny. Zauważyłem, że to najgorsze buczenie występuje w zakresie 1400-1700 rpm czyli spokojnie da się jechać tak, że go nie słychać, natomiast CB buczy w zakresie 1800 - 2100 rpm co bywa niekomfortowe.
- azim
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 14
- Rejestracja: 2016-11-10, 14:36
- Model: Mustang GT FastBack
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Guard Green
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Cześć!
Jakby ktoś szukał, mam na sprzedaż wydech Magnaflow- cały od kolektora wydechowego.
Używany z przebiegiem 4000 km
Jakby ktoś był zainteresowany piszcie
883329871
Pozdro
Jakby ktoś szukał, mam na sprzedaż wydech Magnaflow- cały od kolektora wydechowego.
Używany z przebiegiem 4000 km
Jakby ktoś był zainteresowany piszcie
883329871
Pozdro
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Cos ostatnio duzo sie tych MF tutaj uzywanych oglasza...czyzby jednak DRONE doskwieral?
Rozwiazanie ponizej LOL


Rozwiazanie ponizej LOL


- azim
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 14
- Rejestracja: 2016-11-10, 14:36
- Model: Mustang GT FastBack
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Guard Green
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Dla mnie głośno po prostu.
Na miasto i do upalanka bym zostawił ale ja tez trasy robię i nie mogę spokojnie przez głośnomówiący gadać jak latam. Poza tym
Mój pies sie boi jak ze mną jedzie:)

Na miasto i do upalanka bym zostawił ale ja tez trasy robię i nie mogę spokojnie przez głośnomówiący gadać jak latam. Poza tym
Mój pies sie boi jak ze mną jedzie:)
-
- Forumowicz
- Posty: 379
- Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
- Model: Był GT Premium 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Kraków
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Z ciekawości-jaka to wersja MF, pytam, bo to zawsze dobra informacja dla potomności.
- azim
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 14
- Rejestracja: 2016-11-10, 14:36
- Model: Mustang GT FastBack
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Guard Green
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
... chiuaue 
Model 19101 - cały od kolektora wydechowego do końca
http://allegro.pl/ford-mustang-gt-magna ... 33090.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Model 19101 - cały od kolektora wydechowego do końca
http://allegro.pl/ford-mustang-gt-magna ... 33090.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Dlaczego sprzedajesz?azim pisze:... chiuaue
Model 19101 - cały od kolektora wydechowego do końca
http://allegro.pl/ford-mustang-gt-magna ... 33090.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- azim
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 14
- Rejestracja: 2016-11-10, 14:36
- Model: Mustang GT FastBack
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Guard Green
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Hej:)
Update- właśnie pogoniłem układ.
Nowy radosny kupiec będzie hałasował w Lądku zdrój:)
Swoją drogą ostatnio sporo mustangów widzę na drogach.
Się nas całkiem liczna grupa zrobiła!
Update- właśnie pogoniłem układ.
Nowy radosny kupiec będzie hałasował w Lądku zdrój:)
Swoją drogą ostatnio sporo mustangów widzę na drogach.
Się nas całkiem liczna grupa zrobiła!
- lukas220
- Forumowicz
- Posty: 143
- Rejestracja: 2014-12-07, 22:20
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: magnetic gray
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
U mnie dalej MF Competition AxleBack i osobiście nie widzę potrzeby zmiany. Często jadą ze mną dzieci, żona i nikt nie narzeka na hałas czy buczeniedeeboy pisze:Wczoraj wróciłem co Axleback, Xpipe poszedł w odstawkę i czeka na specjalną okazję. Miałem zamiar przetestować Xpipa + stockowe tłumiki ale niestety nie pasują redukcje.
Po powrocie do AB Magnaflow Competition uważam, że to bardzo optymalny wydech, ładnie brzmi a poziom hałasu jest bardzo przyjemny. Zauważyłem, że to najgorsze buczenie występuje w zakresie 1400-1700 rpm czyli spokojnie da się jechać tak, że go nie słychać, natomiast CB buczy w zakresie 1800 - 2100 rpm co bywa niekomfortowe.

GT magnetic -> odebrany 23.08 Ford Store Opole
- Gizmo771
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 30
- Rejestracja: 2016-09-25, 23:33
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Przymierzam się do montażu aktywnego wydechu . Myślę o Remusie lub Rashu z podwójnymi końcówkami. W tym przypadku trzeba wymienić tylny dyfuzor. Czy będzie on pasował do wersji europejskiej ? Czy ma być przystosowany pod czujniki parkowania czy też nie ? W opisach są takie i takie. Jak patrzę na mojego stanga to czujniki są nad dyfuzorem i nie wiem czy ma to znaczenie? I jeszcze jedno pytania : czy to prawda, że aktywny tłumik można wyciszyć na trasie poniżej fabrycznego brzmienia ? Dzięki za odpowiedzi.
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Zmiana wydechu w Mustangu GT
Potrzebujesz Roush dyfuzor na czujniki - bedzie pasowal. Zderzak sie w wersji premium nie rozni EU>US.
Tak, mozna w obu zrobic ciszej jak w org. Maja po 4 ustawienei a silniki do klap sa tego samego producenta.
Remus wyjdzie wg. mnie taniej.
Tak, mozna w obu zrobic ciszej jak w org. Maja po 4 ustawienei a silniki do klap sa tego samego producenta.
Remus wyjdzie wg. mnie taniej.