Starsze modele tez rejestruja?veeefour pisze:Nic nie jest wylaczane - dokladnie tak jak w USA. Mieszkam, kupielm, jezdze.siara pisze:Bo zapewne ledy wylaczaja w lampach przednich i rejestruja niczym innym sie nie przejmuja
http://www.autoscout24.ch/de/autos/ford ... rfrom=2015
Gen 6 z US a homologacja
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
Re: Gen 6 z US a homologacja
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Gen 6 z US a homologacja
Wszystko z USA tu jezdzi i z czerownymi swiatlami i obrysowkami etc. - oni sie tu tylko czepiaja do zbyt glosnego wydechu.
Re: Gen 6 z US a homologacja
a mówią, że jak wyjdziemy z UE to tragedia będzie...veeefour pisze:Wszystko z USA tu jezdzi i z czerownymi swiatlami i obrysowkami etc. - oni sie tu tylko czepiaja do zbyt glosnego wydechu.
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Gen 6 z US a homologacja
Unia nie jest taka zla - zle jest to, ze rzadza nia niemcy i to jak tylko sobie chca. Wszystkie te bzdurne przepisy sa wlasnie od nich.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Gen 6 z US a homologacja
@up
i tak i nie. Dziwi mnie to właśnie, że większość naszych przepisów była wprowadzana z komentarzem: "Bo w Niemczech...". Tymczasem przebywając tutaj to wszystkie amreykany mają czerwone światła etc. Jedyny problem jeśli chodzi o samochody to diesle i normy emisji spalin. Gorsze są podatki i różne opłaty. Tu jest dopiero masakra.
i tak i nie. Dziwi mnie to właśnie, że większość naszych przepisów była wprowadzana z komentarzem: "Bo w Niemczech...". Tymczasem przebywając tutaj to wszystkie amreykany mają czerwone światła etc. Jedyny problem jeśli chodzi o samochody to diesle i normy emisji spalin. Gorsze są podatki i różne opłaty. Tu jest dopiero masakra.
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Gen 6 z US a homologacja
Wiem widze je czesto po Niemczech i to nie wygada na problem...wiec dlaczego 6gen ma:
-25w HID zamist 35 bo bedziemy wszyscy slepi...
-brak dziennych bo ktos stwierdzil, ze sa za male i nie widac z kata...cala masa VW, Audi Mecow i etc jedzi z wiekszymi wydziwami
-brak sekwencji z tylu - jakos w audi i bmw to nie jest problem
-zmniejszona moc(tu akurat pewnie inny cat bo nas spaliny zabija...) 310kW vs 324kW.
-wloty na masce...kwestia dyskusyjna...
Cos pominalem?
-25w HID zamist 35 bo bedziemy wszyscy slepi...
-brak dziennych bo ktos stwierdzil, ze sa za male i nie widac z kata...cala masa VW, Audi Mecow i etc jedzi z wiekszymi wydziwami
-brak sekwencji z tylu - jakos w audi i bmw to nie jest problem
-zmniejszona moc(tu akurat pewnie inny cat bo nas spaliny zabija...) 310kW vs 324kW.
-wloty na masce...kwestia dyskusyjna...
Cos pominalem?
- bkapust
- Forumowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 2010-07-05, 11:34
- Model: S550 GT Premium
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Ruby red
Re: Gen 6 z US a homologacja
Ale co mają do tego Niemcy? Normy są jednakowe - można dyskutować o tym czy są głupie czy potrzebne, ale nie istnieje coś takiego, że Fordowi zabroniono takich świateł, a BMW pozwolono. Bądźmy poważni.veeefour pisze:Wiem widze je czesto po Niemczech i to nie wygada na problem...wiec dlaczego 6gen ma:
-25w HID zamist 35 bo bedziemy wszyscy slepi...
-brak dziennych bo ktos stwierdzil, ze sa za male i nie widac z kata...cala masa VW, Audi Mecow i etc jedzi z wiekszymi wydziwami
-brak sekwencji z tylu - jakos w audi i bmw to nie jest problem
-zmniejszona moc(tu akurat pewnie inny cat bo nas spaliny zabija...) 310kW vs 324kW.
-wloty na masce...kwestia dyskusyjna...
Cos pominalem?
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Gen 6 z US a homologacja
No to poszukaj prosze tych wszystkich ustaw europejskich, sa dostepne za free w internecie. Kazda jedna zostala org napisana w jezyku niemieckim.
Wnioski nasuwaja sie same...oni sobie sami dla siebie te ustawy pisza.
Wnioski nasuwaja sie same...oni sobie sami dla siebie te ustawy pisza.
- bkapust
- Forumowicz
- Posty: 231
- Rejestracja: 2010-07-05, 11:34
- Model: S550 GT Premium
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Ruby red
Re: Gen 6 z US a homologacja
Sorry, ale to jest chyba już jakiś bełkot. Powtarzam - normy są, czasami są durne, ale nic nie zmienia faktu, że są jednakowe dla BMW, Forda czy Łady. Np. słabsze ksenony dostaliśmy bo Ford szukał oszczędności, żeby cena w EU była konkurencyjna. BMW ma samopoziomowanie i spryskiwacze, dlatego ma mocniejsze ksenony. Tylko M3 kosztuje 400k, a Mustang kosztuje 200k. W tum tkwi różnicaveeefour pisze:No to poszukaj prosze tych wszystkich ustaw europejskich, sa dostepne za free w internecie. Kazda jedna zostala org napisana w jezyku niemieckim.
Wnioski nasuwaja sie same...oni sobie sami dla siebie te ustawy pisza.
Są też normy, którym i Niemcy są mocno przeciwni - np. nowy czynnik do klimy to absolutnie nie jest wymysł niemiecki
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Gen 6 z US a homologacja
Moj Kon tez ma spryskiwacze reflektorow a jak by mial poziomowanie to by nie kosztowal 40k USD.
Slabsze ksenony bo palnik D3S jest drozszy od D8S? No wlasnie ten EU jest 2x drozszy bo kosztuje az 200zl...mhmmm...amerykanski D3S mozna kupic u osrama za 80zl...a roznica w oprawce prawie zadna. Tu akurat nie bardzo trafiles
Nie chodzilo tu o oszczednosi o o EU przepisy.
Przepisy przepisami i czasem jak piszesz, to jest totalny debilizm. Ale nadal uwazam, ze niemcy swoje auta swoimi przepisami faworyzuja a Kon Gen6 zostal
masakrycznie okrojony na EU. Tu sie mozemy nie zgadzac
Slabsze ksenony bo palnik D3S jest drozszy od D8S? No wlasnie ten EU jest 2x drozszy bo kosztuje az 200zl...mhmmm...amerykanski D3S mozna kupic u osrama za 80zl...a roznica w oprawce prawie zadna. Tu akurat nie bardzo trafiles
Nie chodzilo tu o oszczednosi o o EU przepisy.
Przepisy przepisami i czasem jak piszesz, to jest totalny debilizm. Ale nadal uwazam, ze niemcy swoje auta swoimi przepisami faworyzuja a Kon Gen6 zostal
masakrycznie okrojony na EU. Tu sie mozemy nie zgadzac
- jager
- Forumowicz
- Posty: 180
- Rejestracja: 2015-07-25, 22:10
- Model: Mustang GT 5.0 conv.
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: 1.czarny i 2. biały
- Kontakt:
Re: Gen 6 z US a homologacja
Jest dokładnie tak jak piszesz, .. jakies 4 tyg temu kolega przywiózł nowego Kuca GT ze Szwajcarii. Podniósł mi trochę ciśnienie, ponieważ u niego lampy dokładnie tak samo działają jak w US. Poza tym są lepiej wyposażone, fabrycznie miał PP, czarne fele 20", fotele Recaro i wydech Ford Performance.veeefour pisze:Nic nie jest wylaczane - dokladnie tak jak w USA. Mieszkam, kupielm, jezdze.siara pisze:Bo zapewne ledy wylaczaja w lampach przednich i rejestruja niczym innym sie nie przejmuja
http://www.autoscout24.ch/de/autos/ford ... rfrom=2015
Jednak zarejestrowanie Coyota w Szwecji to już fortuna, .. a koszty utrzymania - paliwo do Coyota, podatki i ubezpieczenia, to obecnie dla nich bankructwo.
Szwedzi lubią musclecary, ale rząd szwedzki lobbuje w kierunku samochodów elektrycznych. Obecnie Szwedzi mają świra na punkcie samochodów Tesla ;o)
Rząd szwedzki dopłaca bezpośrednio na zakup Tesli około 30% - zależy od landu. Dodatkowo zero podatku, zero opłat za parkowanie w miastach, strefach ciszy, darmowy wjazd do każdego centrum miasta czy osiedla, plus symboliczne ubezpieczenie. W ubiegłym tygodniu było u mnie kilku znajomych Szwedów Harleyowców. Oglądali mojego Coyota, cmokali, wąchali, słuchali pięknego bulgotu V8, ... odjechali z przeświadczeniem że kupią jednak Tesly ... sorry, taki mają przepisy, lobbing i wsparcie swojego rządu.
Jager.
GT 5.0 Cabrio zamówiony w kwietniu 2015.
Odebrany w Łodzi u najlepszego dealera Forda 18 września 2015, ... a następny GT odebrany 5 m-cy później.
--
Obecnie w stajni 911 S Coupe, Boxster S, Mustang GT,
Jednak musclecar-y to moja miłość od dzieciaka ;o)
Odebrany w Łodzi u najlepszego dealera Forda 18 września 2015, ... a następny GT odebrany 5 m-cy później.
--
Obecnie w stajni 911 S Coupe, Boxster S, Mustang GT,
Jednak musclecar-y to moja miłość od dzieciaka ;o)
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Gen 6 z US a homologacja
Co do rejestracji TUTAJ auta USA(moj akurat z Meksyku) to nie problem ale jest male ale. Musze wozic z dowodem rejestracyjnym 3 papiery homologacyjne.
Jeden na wydech, drugi na bezpieczenstwo i trzeci na swiatla.
Wydech wiadomo. Bezpieczenstow to crash testy, air bagi etc. ale dane przepisane mam z 5gen LOL.
Za to glajt na swiatla zmniejszyl mi obciazenie max. na tylna os - co by nie walic po oczach jak kamieni w bagaznik naladujesz Tyle w teori.
Mam tez dosyc ladne spryskiwacze w zderzaku. Natomiast czerowne swiatla z tylu nikogo ine interesuja.
Jak szukalem dla siebie konia to na 100 dostepnych sztuk JEDNA wersja EU sciagnieta z DE ktora do tej pory stoi a wszystko inne wersje USA - V6'tek tez od groma, to znalazlem czerwonego, pojechalem podpisalem papiery i za 3-4 dni juz jezdzilem. Jak pisza niektorzy, ze czekac trzeba 8-10 miechow to ja bym chyba zrezygnowal, pojechal do Szwajcari i doplacil do importu do PL.
Warto wspomniec o cenie. Przyzwoity automat GT wychodzi ok 170k PLN i duzo dostepnych od reki, na placu i pojezdzic tez mozna na probe. Wg mnie wersja USA mimo problemow i zachodu z papierami jest duzo bardziej korzystna nie wspominajac nawet o zauwazalnej roznicy w mocy i dzwieku.
Co do Tesli w CH - podatkow zero za to sie placi a Supercharger'y sa darmowe i dosyc sporo ich pobudowali. Tesle tu wyrosly jak u nas Polonezy za komuny.
Jeden Supercharger mam doslownie z okna.
Jeden na wydech, drugi na bezpieczenstwo i trzeci na swiatla.
Wydech wiadomo. Bezpieczenstow to crash testy, air bagi etc. ale dane przepisane mam z 5gen LOL.
Za to glajt na swiatla zmniejszyl mi obciazenie max. na tylna os - co by nie walic po oczach jak kamieni w bagaznik naladujesz Tyle w teori.
Mam tez dosyc ladne spryskiwacze w zderzaku. Natomiast czerowne swiatla z tylu nikogo ine interesuja.
Jak szukalem dla siebie konia to na 100 dostepnych sztuk JEDNA wersja EU sciagnieta z DE ktora do tej pory stoi a wszystko inne wersje USA - V6'tek tez od groma, to znalazlem czerwonego, pojechalem podpisalem papiery i za 3-4 dni juz jezdzilem. Jak pisza niektorzy, ze czekac trzeba 8-10 miechow to ja bym chyba zrezygnowal, pojechal do Szwajcari i doplacil do importu do PL.
Warto wspomniec o cenie. Przyzwoity automat GT wychodzi ok 170k PLN i duzo dostepnych od reki, na placu i pojezdzic tez mozna na probe. Wg mnie wersja USA mimo problemow i zachodu z papierami jest duzo bardziej korzystna nie wspominajac nawet o zauwazalnej roznicy w mocy i dzwieku.
Co do Tesli w CH - podatkow zero za to sie placi a Supercharger'y sa darmowe i dosyc sporo ich pobudowali. Tesle tu wyrosly jak u nas Polonezy za komuny.
Jeden Supercharger mam doslownie z okna.