FORD MUSTANG MODEL 2015 GT
: 2014-10-12, 22:41
Mam przyjemność jako pierwszy zaproponować klubowiczom ofertę importu nowego Mustanga model 2015 GT z wolnossącą jednostką 5.0L 4951CC 302Cu. V 8
jeszcze przed oficjalną prezentacją nowego Modelu w Polskich salonach.
Możesz być pierwszy! Wystawiam pełną FV 23 %, zainteresowanych szczegółami odsyłam na PW .
Auto z minimalnym przebiegiem, sprzedawane jest przez Dealera Forda z którym nawiązałem współpracę na terenie wschodniego wybrzeża USA.






Konstruktorzy Forda opracowali dwie wersje nadwoziowe Fastback oraz cabriolet.
Sylwetki mocno nawiązują do klasycznych cech Mustanga z długim przodem i krótkim tyłem z nisko poprowadzoną linią dachu tak jak to było w pierwszych latach produkcji.
Wewnątrz zastosowano dużo wyższej jakości materiały w stosunku do poprzedników.
Zawieszenie z przodu oparto na kolumnach McPherson natomiast tył otrzymał niezależne zawieszenie.
Napęd oczywiście przenoszony jest na tylną oś z pomocą 6 stopniowej manualnej skrzyni biegów.
Silnik nowego legendarnego Mustanga 5.0L Ti-VCT V8 został jeszcze bardziej podrasowany i w tym modelu generuje 435 KM i 542 NM
Zaawansowany silnik jest przygotowany do maksymalizacji produkcji energii z większych zaworów ssących i wydechowych, w nowych cylindrach zostały zmienione fazy rozrządu co spowodowało zwiększenie jego wydajności.
System bezpieczeństwa dopracowano i dodano dodatkową poduszkę na kolana kierowcy.
I wiele innych…
jeszcze przed oficjalną prezentacją nowego Modelu w Polskich salonach.
Możesz być pierwszy! Wystawiam pełną FV 23 %, zainteresowanych szczegółami odsyłam na PW .
Auto z minimalnym przebiegiem, sprzedawane jest przez Dealera Forda z którym nawiązałem współpracę na terenie wschodniego wybrzeża USA.






Konstruktorzy Forda opracowali dwie wersje nadwoziowe Fastback oraz cabriolet.
Sylwetki mocno nawiązują do klasycznych cech Mustanga z długim przodem i krótkim tyłem z nisko poprowadzoną linią dachu tak jak to było w pierwszych latach produkcji.
Wewnątrz zastosowano dużo wyższej jakości materiały w stosunku do poprzedników.
Zawieszenie z przodu oparto na kolumnach McPherson natomiast tył otrzymał niezależne zawieszenie.
Napęd oczywiście przenoszony jest na tylną oś z pomocą 6 stopniowej manualnej skrzyni biegów.
Silnik nowego legendarnego Mustanga 5.0L Ti-VCT V8 został jeszcze bardziej podrasowany i w tym modelu generuje 435 KM i 542 NM
Zaawansowany silnik jest przygotowany do maksymalizacji produkcji energii z większych zaworów ssących i wydechowych, w nowych cylindrach zostały zmienione fazy rozrządu co spowodowało zwiększenie jego wydajności.
System bezpieczeństwa dopracowano i dodano dodatkową poduszkę na kolana kierowcy.
I wiele innych…