Mustang jak i silnik są po remoncie który został przeprowadzony w 2002 roku .
Od tamtej pory pokonał około 23 000 mil .
W kabriolecie zainstalowano kolektory wydechowe firmy Hedman, gaźnik Edelbrock wraz z kolektorem dolotowym Carter AFB. 4-bbl brzmi bosko

Elektroniczny układ zapłonowy firmy Petronics.
Skrzynia automatyczna C4 działa znakomicie.
Siedzenia, panele drzwi, jak i całe wnętrze zostało również odświeżone w 2002 roku.
Przekładnia kierownicza została przebudowana na nową, hamulce pochodzą od firmy SSBC.
Nowe pokrycie dachu , właśnie dotarła z USA
Nowa wykładzina w kolorze czarnym.
W bagażniku znajdują się torby z logo mustanga wraz z kołem zapasowym.
Oczywiście samochód ma pewne niedoskonałości. Na karoserii w kilku miejscach znaleźć można małe odpryski lakieru.
Prawy dolny drążek zawieszenia wymaga wymiany (już zakupiony).
Mustanga można oglądać w Wieliczce.
Ford Mustang Convertible bez wątpienia należy do kanonu motoryzacyjnych legend. Z silnikiem 289 i automatyczną skrzynią C 4 wśród amerykańskich kolosów był samochodem małolitrażowym, ekonomicznym i doskonale sprawdzającym się na co dzień. Składany dach, wspomaganie kierownicy i automatyczna skrzynia biegów w samochodzie sprzed półwiecza robią wrażenie nawet dziś, lecz najbardziej przykuwają uwagę jego stylistyka , wysmakowane detale i wszechobecne chromy Szczególnie gdy mówimy o egzemplarzu w pięknym zestawieniu kolorystycznym,
Zasiąść za jego kierownicą to jak przenieść się w czasie… to coś, czego nie zagwarantuje nam żaden nowy samochód.
ok teraz kilka fotek





















