
Ten post powstał nie bez powodów tak tak już i takie chcą w naszym gronie


Mój człowiek jest po rozmowach U DEALERA Forda w związku z tym mogę sprowadzić ten egzemplarz na indywidualne zamówienie
Od lat 60-tych Shelby zajmował się Mustangiem i podawał go w najlepszej konfiguracji, tak by można było cieszyć się mocą i szybkością .
Obecny Shelby GT350 stał się niezwykle pożądanym pojazdem. Czarne koła, szerokie szczęki, cztery rury z tyłu, osłona chłodnicy wykonane z carbonu. Maska leży pięć centymetrów niżej dla lepszej aerodynamiki .Oczywiście Brembo odpowiadają za doprowadzenie tego potwora do ogłady , przód 394 mm z sześcioma tłokami z przodu i cztery z tyłu. Podwozie współpracuje z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami odpowiadającymi za komfortową i sportową jazdę .
Shelby szczególnie gruntownie przebudował silnik. Zamiast pięciu-litrów i 421 KM w Coyote ma teraz V8 5,2 litra "Voodoo". Voodoo to fabryczne oznaczenie silnika.
Ten ośmiocylindrowy silnik ma max. 8250 obrotów. Zapewnia przy tym 533 KM przy 7500 / min, i maksymalnie 582 Nm na wale korbowym więc widać że potrafi się kręcić.
Włączając pierwszy bieg Shelby aktywuje cztery potężne fanfary ryczy jak potwór, to nie do opisania należy posłuchać tego koncertu w realu , dwójka ciągniesz do 120, trzeci do 210 na czwartym ciągnie do 250 km / h, ale powinien swobodnie osiągnąć 275 km/h
Silnik: V8, umieszczony z przodu • Pojemność skokowa: 5163 cc • Moc: 392 kW (533 KM) przy 7500 / min • max. Moment obrotowy: 582 Nm przy 4750 / min • maxymalna prędkośc 275 km / h • 0-100 km / h: 4,0 s • Napęd: tylne koła, sześciobiegowa skrzynia biegów • Pojemność zbiornika paliwa: 61 l • D / SZ / W: 4798/1928 / 1377 mm • bagażnik: 323 l • waga netto: 1705 kg • mix: 14,7 l / 100 km CO2 • wydechowego: 337 g / km
Było wam kiedyś ciepło w BMW M4 lub w Mercedesie C 63 ?
W Shelby GT350 nastawcie się na zupełny inny wymiar dawkowania adrenaliny to nie Europejczyk to prawdziwa amerykańska V8-ka z Michigan.



i jeszcze filmik

" onclick="window.open(this.href);return false;