SPRZEDANY
1965 Ford Mustang 2+2 V8 289ci 4v Fastback
Pierwszy Mustang w wersji nadwoziowej Fastback został wyprodukowany we wrześniu 1964 roku.
Prezentowany egzemplarz jest wyjątkowy właśnie ze względu na jego datę produkcji 22.12.64, przypuszczam że jest to najstarszy Mustang w wersji Fastback w Polsce!
FAKT TEN POTWIERDZA ORYGINALNA TABLICZKA JAKA JEST NA DRZWIACH WRAZ Z KODEM WYPOSARZENIA I DATĄ PRODUKCJI.
Mustang wyposażony jest w silnik 289 ci V8 o mocy 200 hp oraz czterobiegową manualną skrzynię biegów pochodzącą z mocniejszej wersji GT.
Z wersji GT pochodzi również kolektor dolotowy i gaźnik Holley.
Ford Mustang Fastback jest w znakomitym stanie technicznym, pozytywnie przeszedł badanie techniczne na okręgowej stacji badań pod koniec 2020 r.
Auto jest zarejestrowane posiada ważne ubezpieczenie i zostało wpisane do rejestru aut zabytkowych.
Przez ostatnie 20 miesięcy auto zostało poddane renowacji podczas której zostało rozebrane do ostatniej śrubki.
Elementy wnętrza takie jak tapicerka, deska, panel wskaźników, wykładzina, podsufitka, klamki, uszczelki zostały zastąpione nowymi.
Elementy chromowane takie jak klamki zewnętrzne, listwy szyb, lusterko, grill wraz z halogenami, korek wlewu paliwa, zderzaki są nowe.
Wszystkie podzespoły mechaniczne układu zawieszenia są nowe, układ kierowniczy ma nowe elementy tak jak i układ hamulcowy i paliwowy.
Cztery opony z białym paskiem w rozmiarze 205/75/14’’ są również fabrycznie nowe.
Za dźwięk silnika V8 odpowiada nowo zamontowany układ wydechowy który brzmi znakomicie.
Silnik wraz z komorą silnika był gruntownie wyczyszczony i na nowo pomalowany odpowiednio na niebiesko i czarny mat. Silnik ma nowe chromowanie dekle zaworów pasujące do filtra powietrza z napisem „Ford Mustang” uszczelki i osprzęt jest również nowy.
Zainstalowano wydajniejszy cztero-gardzielowy gaźnik pochodzący z firmy Holley który poprawił pracę silnika i podniósł wyraźnie jego moc w porównaniu z poprzednim dwu gardzielowym.
Silnik pracuje równo i bez zastrzeżeń.
Mustang Fastback z V8 pod maską z manualną skrzynią biegów to jeden z najbardziej poszukiwanych pojazdów tej epoki.
Świetny w prowadzeniu, wzbudzający zachwyt na pokazach, tani w utrzymaniu i zapewniający dużą rozrywkę.
Kolejnym ważnym argumentem które skłania do posiadania auta klasycznego to ich mocna pozycja na rynku inwestycyjnym. To pewna lokata kapitału która w ostatnim okresie czasu mocno szybuje w górę.
Cena 179 000 zł
Dla zainteresowanych mam ponad 500 zdjęć które przedstawiają proces odnowy auta.
Masz pytania zadzwoń chętnie odpowiem.
SPRZEDANY 1965 Ford Mustang 2+2 V8 289ci 4v Fastback
Import -Sprzedaż samochodów
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
SPRZEDANY 1965 Ford Mustang 2+2 V8 289ci 4v Fastback
Post autor: MAX » 2020-12-10, 13:28
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
Wróć do „IMPORT POJAZDÓW Z USA As-Profi”
Przejdź do
- Klub
- ↳ Regulamin forum
- ↳ Aktualności
- ↳ Klub MKP / Stowarzyszenie / Sprawy Organizacyjne
- ↳ KARTY KLUBOWE
- ↳ Stajnie Mustangów
- ↳ Zostań klubowiczem MKP ! Oficjalne informacje
- Zloty
- ↳ Zloty i spoty
- ↳ 2008
- ↳ 2009
- ↳ 2010
- ↳ II Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2011
- ↳ III Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2012
- ↳ IV Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2013
- ↳ V Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ Uniejów
- ↳ 2014
- ↳ VI Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2015
- ↳ VII Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2016
- ↳ VIII Ogólnopolski Zlot Mustangów 2016
- ↳ 2017
- ↳ Kalendarz zlotów , imprez i wydarzeń 2017
- ↳ IX Ogólnopolski Zlot Mustangów 22.04.2017
- ↳ 2018
- ↳ Kalendarz zlotów , spotów , imprez i wydarzeń . 2018
- ↳ *--- X OZM w Warszawie ---*
- ↳ X OZM - 2018 -RELACJA foto, video
- ↳ X OZM w Warszawie - POGADUCHY
- ↳ X OZM w Warszawie - Wystawa PKiN
- ↳ X OZM w Warszawie - NOCLEG
- ↳ X OZM w Warszawie - GADŻETY
- ↳ 2019
- ↳ Kozaczok Trip - Petersburg/Moskwa lipiec 2019
- ↳ XI Ogólno Polski Zlot mustangów 12-14 kwietnia
- ↳ 2020
- ↳ XII Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2021
- ↳ 2022
- ↳ XII Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2023
- ↳ XV Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2024
- ↳ XVI Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ 2025
- ↳ XVII Ogólnopolski Zlot Mustangów
- ↳ Film MR2012
- ↳ MUSTANG RACE
- ↳ Mustang Race 2015
- ↳ MUSTANG RACE 2014
- ↳ Mustang Race 2014
- ↳ Mustang Race 2013
- ↳ Mustang Race 2012
- ↳ Mustang Race 2011
- ↳ Mustang Race 2016
- ↳ Mustang Race 2013
- ↳ Mustang Race 2012
- ↳ Mustang Race 2011
- ↳ Mustang Race 2016
- ↳ Mustang Race 2017
- ↳ Mustang Race 2018
- ↳ Mustang Race 2019
- ↳ Mustang Race 2020
- ↳ Mustang Race 2021
- ↳ MUSTKA
- ↳ 2015
- ↳ 2016
- ↳ 2017
- ↳ 2018
- ↳ 2019
- ↳ 2020
- ↳ ClassicMustangRally
- ↳ 2018
- ↳ 2019
- ↳ 2020
- ↳ 2022
- ↳ 2023
- Mustang
- ↳ Spis treści
- ↳ Jak to zrobić - Gotowe poradniki
- ↳ Car audio
- ↳ Felgi i Opony
- ↳ Garaż
- ↳ Porady techniczne
- ↳ ForScan
- ↳ I Generacja (1964 1/2 - 1973)
- ↳ 1. silnik
- ↳ 2. układ chłodzenia
- ↳ 3. Klimatyzacja i ogrzewanie
- ↳ 4. układ paliwowy
- ↳ 5. układ wydechowy
- ↳ 6. układ zapłonowy
- ↳ 7. sprzęgło
- ↳ 8. przeniesienie napędu
- ↳ 9. składany dach
- ↳ 10. układ hamowania
- ↳ 11. układ elektryczny
- ↳ 12. zawieszenie i układ kierowniczy
- ↳ 13. nadwozie
- ↳ 14. wnętrze i detale
- ↳ 15 audio
- ↳ 16 tematy prawne
- ↳ 17 koła i ogumienie
- ↳ 18 instalacja gazowa
- ↳ 19 sklepy, warsztaty, fachowcy
- ↳ 20 kupowanie samochodu
- ↳ 21 przeróbki
- ↳ 22. instrukcje i poradniki
- ↳ 23. VIN - rozkodowanie
- ↳ II Generacja (1974-1978)
- ↳ III Generacja (1979-1993)
- ↳ IV Generacja (1994-2004)
- ↳ 1 silnik
- ↳ 2 układ chłodzenia
- ↳ 3 klimatyzacja i ogrzewanie
- ↳ 4 układ paliwowy
- ↳ 5 układ wydechowy
- ↳ 6 układ zapłonowy
- ↳ 7 sprzęgło
- ↳ 8 przeniesienie napędu
- ↳ 9 składany dach
- ↳ 10 układ hamowania
- ↳ 11 układ elektryczny
- ↳ 12 zawieszenie i układ kierowniczy
- ↳ 13 nadwozie
- ↳ 14 wnętrze i detale
- ↳ 15 audio
- ↳ 16 tematy prawne
- ↳ 17 koła i ogumienie
- ↳ 18 instalacja gazowa
- ↳ 19 sklepy, warsztaty, fachowcy
- ↳ 20 kupowanie samochodu
- ↳ 21 przeróbki
- ↳ 22 instrukcje i poradniki
- ↳ 23 VIN - rozkodowanie
- ↳ 1. silnik
- ↳ 5.0 V8 2011 -
- ↳ 3.7 V6 2011 -
- ↳ 4.0 V6 2005 - 2010
- ↳ 4,6 V8 2005 - 2010
- ↳ 2. układ chłodzenia
- ↳ 3. klimatyzacja i ogrzewanie
- ↳ 4. układ paliwowy
- ↳ 5. układ wydechowy
- ↳ 6. układ zapłonowy , przepustnica
- ↳ 7. sprzęgło
- ↳ 8.przeniesienie napędu
- ↳ 9. składany dach
- ↳ 10. układ hamowania
- ↳ 11. układ elektryczny
- ↳ 12. zawieszenie i układ kierowniczy
- ↳ 13. nadwozie
- ↳ 14. wnętrze i detale
- ↳ 15. audio
- ↳ 16. tematy prawne
- ↳ 17. koła i ogumienie
- ↳ 18. sklepy, warsztaty, fachowcy - dotyczy V generacji
- ↳ 19. kupowanie samochodu
- ↳ 20. przeróbki i tuning
- ↳ 21. instrukcje i poradniki
- ↳ VI Generacja (2015- ... )
- ↳ Zrób to sam
- ↳ Alternatywne źródła energii
- ↳ FoMoCo
- ↳ Sklepy, warsztaty, UBEZPIECZENIA
- ↳ UBEZPIECZENIA AC / OC / NNW
- ↳ Tor
- ↳ Mustang Race Car
- International Talk
- ↳ International Talk
- Galeria
- ↳ Galeria
- ↳ I Generacja (1964 1/2 - 1973)
- ↳ II Generacja (1974-1978)
- ↳ III Generacja (1979-1993)
- ↳ IV Generacja (1994-2004)
- ↳ V Generacja (2005-2010; 2011-2014)
- ↳ VI Generacja (2015- ... )
- ↳ Inne
- ↳ Zdjęcie miesiąca
- Wszystko poza Mustangiem
- Partnerzy FORUM
- ↳ Sprzedaż
- ↳ IMPORT POJAZDÓW Z USA As-Profi
- ↳ Mustang-Shop.pl
- ↳ Amerykany-Sklep
- ↳ MUSTANGPERFORMANCE.EU
- ↳ US.Autoimport
- ↳ Oficjalna Sprzedaż Mustangów w Polsce
- ↳ STOREOPOLE
- ↳ Usługi
- ↳ HD-Customs
- ↳ CarForceOne
- ↳ AmCarChips
- ↳ StrefaBlysku autodetailing
- ↳ Projekty Firm
- ↳ Gadżety Klubowe
- Ogłoszenia
- ↳ Sprzedam
- ↳ Gadżety kolekcjonerskie
- ↳ SAMOCHODY
- ↳ Części , wyposażenie i cała reszta.
- ↳ Kupię