Witam, po 11 latach bycia fanem marki, postanowilem wkoncu sobie takiego konika sprawic. Chcialbym skorzystac z pomocy i porady doswiadczonych uzytkownikow na temat:
- czy silnik V6 3.7 ma jakies powazniejsze wady przez ktore lepiej sklonic sie ku V8?
- skrzynia biegow manual/automat - ktos slyszal o powazniejszych problemach z manualem?
- wersja Premium Performance Package - czytalem ze sa tam wzmocnione hamulce i dodatkowe chlodzenie przy wysokich obrotach. Co ta wersja ma jeszcze dodatkowego i czy warto do niej dolozyc?
- Czy szukać konika na rynku polskim (allegro/otomoto/forum MKP) czy sprowadzic auto za pomoca posrednika z USA?
- ile srednio trwa sprowadzenie auta z USA od znalezienia odpowiedniego na aukcji, naprawy/przerobki i pierwszej rejestracji?
- wiadomo ze wiekszosc aut sprowadzanych jest uszkodzona - jakich uderzen/uszkodzen unikac?
- kupujac auto trzeba myslec o jego przyszlej sprzedazy - jakie parametry auta sa wazne aby przy jego potencjalnie przyszlej sprzedazy nie miec problemow?
- cena miedzy 65-70.000 zl jest adekwatna do tego modelu (V6, 2013/14, oplacony)?
- jak drogie w utrzymaniu jest to auto? nie chodzi mi o spalanie a bardziej o regularny serwis, wymiany, ewentualne naprawy.
- Czy sprawdzajac numer VIN w carfax moge miec pewnosc odnosnie historii auta?
- na co zwracac uwage przy ogledzinach auta?
Aktualnie znalazlem ciekawsze oferty - cos ciekawego powiecie o nich?
https://www.otomoto.pl/oferta/ford-must ... 2877304ca2
https://www.otomoto.pl/oferta/ford-must ... 2877304ca2
https://www.otomoto.pl/oferta/ford-must ... 0b639eaaa3
https://www.otomoto.pl/oferta/ford-must ... 2877304ca2
Bede wdzieczny za wszelka pomoc i porady/opinie.
Zakup Mustanga 2013/14 V6
Moderatorzy: Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
Re: Zakup Mustanga 2013/14 V6
Większość pytań dotyczy tematów-rzek i znajdziesz mnóstwo wątków na forum, nikt nie streści tego wszystkiego specjalnie dla Ciebie - takie prośby pojawiają się na forum co kilka miesięcy w kółko. Przez 11 lat bycia "fanem marki" powinieneś już coś kumać
Budżet masz generalnie wystarczający, 70k powinno pozwolić Ci już na zakup od polskiego właściciela, który ma auto parę lat, zrobił w nim wszystko co trzeba i bezproblemowo jeździ na codzień. Wielu ludzi sprzedaje V6 po paru latach szukając V8. To będzie zakup z najmniejszym ryzykiem i może być na prawdę opłacalny, bo dostaniesz już najpewniej dopieszczony samochód w który ktoś już wpakował sporo kasy i tej kasy nie odzyska – możesz sobie nie zdawać sprawy, ile trzeba włożyć w świeżo sprowadzony samochód, żeby naprawdę wszystko było cacy i sprawiało radochę - myślę, że około 10 tysięcy (felgi, opony, profesjonalna przeróbka świateł, program silnika i skrzyni, korekty lakieru, ewentualnie wał). Od losowych handlarzy, którzy dopiero co sprowadzili ryzyko jest większe, często naprawy robione są po łebkach i dopiero w toku użytkowania fuszerka wychodzi (ale są też profesjonaliści, którzy ściągają tylko Mustangi i robią wszystko jak trzeba, choćby tu na forum - umawiasz się na gotowe do jazdy, zarejestrowane, 100% sprawne auto). Najtaniej sprowadzić samemu, ale też największe ryzyko - nawet jak upolujesz dobre auto, może przypłynąć okradzione z części i potem będziesz szukał miesiącami. Były też historie silników, które zatarły się zaraz po przypłynięciu samochodu etc.
Budżet masz generalnie wystarczający, 70k powinno pozwolić Ci już na zakup od polskiego właściciela, który ma auto parę lat, zrobił w nim wszystko co trzeba i bezproblemowo jeździ na codzień. Wielu ludzi sprzedaje V6 po paru latach szukając V8. To będzie zakup z najmniejszym ryzykiem i może być na prawdę opłacalny, bo dostaniesz już najpewniej dopieszczony samochód w który ktoś już wpakował sporo kasy i tej kasy nie odzyska – możesz sobie nie zdawać sprawy, ile trzeba włożyć w świeżo sprowadzony samochód, żeby naprawdę wszystko było cacy i sprawiało radochę - myślę, że około 10 tysięcy (felgi, opony, profesjonalna przeróbka świateł, program silnika i skrzyni, korekty lakieru, ewentualnie wał). Od losowych handlarzy, którzy dopiero co sprowadzili ryzyko jest większe, często naprawy robione są po łebkach i dopiero w toku użytkowania fuszerka wychodzi (ale są też profesjonaliści, którzy ściągają tylko Mustangi i robią wszystko jak trzeba, choćby tu na forum - umawiasz się na gotowe do jazdy, zarejestrowane, 100% sprawne auto). Najtaniej sprowadzić samemu, ale też największe ryzyko - nawet jak upolujesz dobre auto, może przypłynąć okradzione z części i potem będziesz szukał miesiącami. Były też historie silników, które zatarły się zaraz po przypłynięciu samochodu etc.
-
- Forumowicz
- Posty: 261
- Rejestracja: 2016-10-01, 21:29
- Model: Mustang 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Śląsk
Re: Zakup Mustanga 2013/14 V6
Święte słowa. Ja właśnie sprzedaję V6 bo mam zamiar zakupić V8 Jakby coś, zapraszam cena musi spaść bo chętnych za dużo nie ma Wolą tańsze ale niepewne ...