Witam
Mam w mustangu uniwersalny pilot do bram w osłonie p/słonecznej jak w obrazkach poniżej. Probowałem go skonfigurowac z moim pilotem Nice (obsługujacy bramę wjazdową i garażową) ale nie chcą się sparować. Czy komuś udało się to skonfigurować?
Pilot do bramy Homelink wireless control system
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 23
- Rejestracja: 2015-09-21, 11:04
- Silnik: V6 3.7
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Pilot do bramy Homelink wireless control system
Obawiam się, że może Ci się to nie udać. Z tego co się orientuję to nadajniki bram na terenie EU pracują na częstotliwości ok. 433,3 MHz. Homelink made USA pracują raczej na częstotliwości niższej niż 400 MHz. Tak było w autach z USA starszych niż 2006 r. Musisz sprawdzić na jakim zakresie pracuje Twój nadajnik. Problem znany i poruszany na innych forach aut "hamerykańskich".
Ale tu masz rozwiązanie problemu : " onclick="window.open(this.href);return false;
Ale tu masz rozwiązanie problemu : " onclick="window.open(this.href);return false;
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 23
- Rejestracja: 2015-09-21, 11:04
- Silnik: V6 3.7
Re: Pilot do bramy Homelink wireless control system
szkoda myslalem ze jest latwiejszy sposob w takim razie bede musial zglebic temat tego konwertera
Dzieki bardzo!
Dzieki bardzo!