komfort jazdy gt 2006
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 13
- Rejestracja: 2014-05-05, 22:47
- Model: gt
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: red fire
komfort jazdy gt 2006
chcialbym sie dowiedziec jakie macie zdanie na temat komfortu jazdy waszymi mustangami.co zmienic w zawieszeniu zeby byl zarowno komfort jak i pewnosc prowadzenia . moj gt wydaje mi sie za bardzo kanapowaty ,ale nie chcialbym aby byl tez mega twardy . poprostu ma byc komfort i auto ma byc przyklejone do asfaltu bo wydaje mi sie za miekkie to wagi i mocy auta, czekam na wasze opinie i z gory dziekuje
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: komfort jazdy gt 2006
bo w serii to kanapowate amerykańskie auto
jak chcesz poprawić prowadzenie to:
- twardsze i krótsze sprężyny np. Eibach, H&R
- felgi o większej średnicy z nisko-profilowanymi oponami i szerszymi oponami
- rozpórki
te 3 elementy poprawią, a do taczki powinno jeszcze być daleko, choć każdy ma inny poziom komfortu
jak chcesz poprawić prowadzenie to:
- twardsze i krótsze sprężyny np. Eibach, H&R
- felgi o większej średnicy z nisko-profilowanymi oponami i szerszymi oponami
- rozpórki
te 3 elementy poprawią, a do taczki powinno jeszcze być daleko, choć każdy ma inny poziom komfortu
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: komfort jazdy gt 2006
Sprężyny , górne mocowanie mostu , dolne drążki - LOWER CONTROL ARMS , i Watts Linka niższy profil opon i będzie
- bart
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1286
- Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: windveil blue
Re: komfort jazdy gt 2006
Ja mam zawieszenie Rord Racing obnizone o 1", caly pakiet - jest dostatecznie twarde zeby czuc sie pewnie i dostatecznie sprezyscie zeby nie zgubic zebow na felgach 20" - bardzo polecam.
http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1613
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Re: komfort jazdy gt 2006
Ponieważ rozwiązania fabryczne są wystarczające.
No chyba, że zamierzasz jeździć na torze. Jeżeli nie, to tylko poprawiasz sobie samopoczucie. Szkoda kasy.
Powodzenia
No chyba, że zamierzasz jeździć na torze. Jeżeli nie, to tylko poprawiasz sobie samopoczucie. Szkoda kasy.
Powodzenia
Samotny Wilk
- MaciekW
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 490
- Rejestracja: 2012-07-28, 22:13
- Model: MY 2014 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: black
- Lokalizacja:: Kędzierzyn-Koźle
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: komfort jazdy gt 2006
Bo zawieszenie, hamulce itp są częścią natury tego samochodu...
Europeizowanie go na siłę - czyli obniżanie, utwardzanie, zmiana hamulców z pewnością poprawia zachowanie samochodu, ale to już nie będzie typowy Mustang - narowisty w sytuacjach ekstremalnych, lecz bardzo wygodny na co dzień. Litery GT są skrótem od gran turismo - czyli wygodnego, obszernego samochodu o cechach sportowych, ale przeznaczonego do pokonywania długich tras.
Cóż, puryści są jednak tutaj w mniejszości .
Jeżeli potrzebowałeś sportowca, trzeba było kupić GT500 - zaczynając modyfikacje GT nigdy ich nie skończysz, a ich koszt będzie wyższy, niż różnica w cenie pomiędzy nimi, a zawsze będzie to "tylko" modyfikowane GT - choć dla wielu właśnie modyfikacje i łatwość ich wprowadzania są istotą radości z posiadania Mustanga - to taki samochód dla każdego.
Jak chcesz zmodyfikować samochód z głową i metodycznie, zgłoś się do Pawła "Caniggii" - będziesz zadowolony.
Europeizowanie go na siłę - czyli obniżanie, utwardzanie, zmiana hamulców z pewnością poprawia zachowanie samochodu, ale to już nie będzie typowy Mustang - narowisty w sytuacjach ekstremalnych, lecz bardzo wygodny na co dzień. Litery GT są skrótem od gran turismo - czyli wygodnego, obszernego samochodu o cechach sportowych, ale przeznaczonego do pokonywania długich tras.
Cóż, puryści są jednak tutaj w mniejszości .
Jeżeli potrzebowałeś sportowca, trzeba było kupić GT500 - zaczynając modyfikacje GT nigdy ich nie skończysz, a ich koszt będzie wyższy, niż różnica w cenie pomiędzy nimi, a zawsze będzie to "tylko" modyfikowane GT - choć dla wielu właśnie modyfikacje i łatwość ich wprowadzania są istotą radości z posiadania Mustanga - to taki samochód dla każdego.
Jak chcesz zmodyfikować samochód z głową i metodycznie, zgłoś się do Pawła "Caniggii" - będziesz zadowolony.