obniżają o około 1 cal.... dołożyłbym relocation brackets do tyłu i już chyba pomyślałbym o regulowanych końcówkach drążków z przodu i KONIECZNIE śruby do regulacji pochylenia !!!!Krystian75 pisze:to i ja teraz się trochę dowiedziałem , dlatego zamówiłem sobie ten zestaw https://www.cjponyparts.com/ford-racing ... MFR3AMGTA/" onclick="window.open(this.href);return false; mam nadzieje że prowadzenie sie znacząco poprawi a jak będzie trzeba zrobić korektę to się do laminy zwrócę .....
Wybór wahaczy tylnych dolnych
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 2017-06-08, 08:40
- Model: GT CS 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: biały
- Lokalizacja:: NIECHORZE
- Stajnia: Stajnia Pomorze
- Kontakt:
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
https://www.americanmuscle.com/eibach-p ... -0512.html" onclick="window.open(this.href);return false;Krystian75 pisze:końcówki drążka kierowniczego mam steeda, a śruby to które
mozna to i u Eibacha czy Koni w Polsce kupić.
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
pytanie czy wysokość drążków dobrze wyregulowali.... czy w ogóle umieli i wiedzieli jak to sie robi... i najbardziej rozbijajace pytanie dla gości od geometrii.... czy w ogóle wiedzą po co to jest ...... niestety z tym bywa kiepsko...Krystian75 pisze:końcówki drążka kierowniczego mam steeda, a śruby to które
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 2017-06-08, 08:40
- Model: GT CS 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: biały
- Lokalizacja:: NIECHORZE
- Stajnia: Stajnia Pomorze
- Kontakt:
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
czy elocation brackets są konieczne, łape do trzymania dyfra mam bez regulacji
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
przy obniżeniu 1 cal jeśli będziesz miał puste auto to bedzie jeszcze znośnie, ale jak siądzie tył z bagażami to może być gorzej.Krystian75 pisze:czy elocation brackets są konieczne, łape do trzymania dyfra mam bez regulacji
jeśli zjawisko wheel hop ci nie przeszkadza to nie ma problemu
od 46 sekundy " onclick="window.open(this.href);return false;
to dokładnie jest wheel hop
" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 2017-06-08, 08:40
- Model: GT CS 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: biały
- Lokalizacja:: NIECHORZE
- Stajnia: Stajnia Pomorze
- Kontakt:
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
w mordę teraz będę miał stresa przy szybkiej jeżdzie hmm chyba nie ma wyjścia i będzie trzeba kupić , tylko będę miał problem aby to wszystko dobrze zestroić u mnie dobrego mechanika ze świecą szukać
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
tu nie chodzi o prędkość a w zasadzie o palenie gumy i ostry start..... zjawisko podczas jazdy występuje w skrajnych sytuacjach....... ale np na śliskiej nawierzchni jak koło traci przyczepność i zaczyna się ślizgac... w skrajnej sytuacji zacznei podskakiwac tracąc całkowicie stycznosć z podłożem... i wtedy mamy nikontrolowanego bączka...
w 90% przypadków chodzi o palenie gumy i start na 1/4 mili.... przy mocnych autach to moze nawet w dalszej konsekwencji jeśli pojawia się często rozwalić dyfer.
Prawda jest taka, że chyba 80% mustangów w Polsce ma obniżone zawieszenie..... a Relocation Brackets może z 15% z nich albo mniej.
w USA niestety podobnie...... potem oglądamy filmy ze zlotów w USA jak to mustangi po ludziach jeżdżą.
w 90% przypadków chodzi o palenie gumy i start na 1/4 mili.... przy mocnych autach to moze nawet w dalszej konsekwencji jeśli pojawia się często rozwalić dyfer.
Prawda jest taka, że chyba 80% mustangów w Polsce ma obniżone zawieszenie..... a Relocation Brackets może z 15% z nich albo mniej.
w USA niestety podobnie...... potem oglądamy filmy ze zlotów w USA jak to mustangi po ludziach jeżdżą.
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
Relocation Bracket zakładałem pierwsze u siebie na kobyłkach, tam nie ma regulacji.... jeśli kupujesz te z kilkoma otworami to przykręcasz proporcjonalnie do obnizenia i tyle. przy 1" zazwyczaj montuje się na średnim otworze.Krystian75 pisze:w mordę teraz będę miał stresa przy szybkiej jeżdzie hmm chyba nie ma wyjścia i będzie trzeba kupić , tylko będę miał problem aby to wszystko dobrze zestroić u mnie dobrego mechanika ze świecą szukać
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 2017-06-08, 08:40
- Model: GT CS 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: biały
- Lokalizacja:: NIECHORZE
- Stajnia: Stajnia Pomorze
- Kontakt:
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
dzieki za podpowiedz , czyli mogę sobie zostawić łape mostu bez regulacji
- nomad
- Forumowicz
- Posty: 635
- Rejestracja: 2011-07-09, 18:34
- Model: Bullitt & 939
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Highland Green
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
Krystian, a środkowy wahacz Steeda masz w której wersji?
Steeda produkuje identycznie wyglądające 2 wersje nieregulowane, tyle że jedna jest krótsza - właśnie do obniżonego zawieszenia korygując kąt na moście (ja mam taki wahacz Steeda).
Jak zamówiłeś cały zestaw Ford Racing to dorzuć te obniżone mocowania Ford Racing z BOSSa 302S. Idealnie się sprawdzają z wahaczami z BOSSa 302R (podobne do Steeda) i resztą zawiasu FRPP.
Steeda produkuje identycznie wyglądające 2 wersje nieregulowane, tyle że jedna jest krótsza - właśnie do obniżonego zawieszenia korygując kąt na moście (ja mam taki wahacz Steeda).
Jak zamówiłeś cały zestaw Ford Racing to dorzuć te obniżone mocowania Ford Racing z BOSSa 302S. Idealnie się sprawdzają z wahaczami z BOSSa 302R (podobne do Steeda) i resztą zawiasu FRPP.
Ostatnio zmieniony 2018-02-15, 13:45 przez nomad, łącznie zmieniany 1 raz.
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
Potwierdzamnomad pisze: Jak zamówiłeś cały zestaw Ford Racing to dorzuć te obniżone mocowania Ford Racing z BOSSa 302S.
Idealnie się sprawdzają z wahaczami z BOSSa 302R.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 2017-06-08, 08:40
- Model: GT CS 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: biały
- Lokalizacja:: NIECHORZE
- Stajnia: Stajnia Pomorze
- Kontakt:
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
mam ten zestaw założony https://lmr.com/item/ST-5552003/Mustang ... he-Hop-Pak" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
Powiem wam, że dobrze się temat rozwinął bo szukałem coś o zawieszeniu i ciężko cokolwiek znaleźć a tu proszę ! Tyle wiedzy. Pytanie, przy standardowych sprężynach warto zamontować "relocation bracket" oraz regulowany górny drążek do dyfra ?
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
- nomad
- Forumowicz
- Posty: 635
- Rejestracja: 2011-07-09, 18:34
- Model: Bullitt & 939
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Highland Green
Re: Wybór wahaczy tylnych dolnych
Czyli wersja krótsza,o której pisałem. Nie potrzebujesz regulowanego w takim razieKrystian75 pisze:mam ten zestaw założony https://lmr.com/item/ST-5552003/Mustang ... he-Hop-Pak" onclick="window.open(this.href);return false;
Michał, nie. Te części korygują zmiany w geometrii wywołane niższymi sprężynami.This stop the hop package is for lowered cars only, not stock ride height ford mustangs.