Wyjące łożysko
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
Wyjące łożysko
Witam Panowie,
mam taki problem, od jakiegoś czasu huczy mi łożysko z przodu, dziś zacząłem sie rozglądać za częściami, na allegro głównie chińczyki NTN ale nie chcę żadnego badziewia zakładać.
Macie jakiś namiar na dobre sprawdzone łożyska (piasty)?
mam taki problem, od jakiegoś czasu huczy mi łożysko z przodu, dziś zacząłem sie rozglądać za częściami, na allegro głównie chińczyki NTN ale nie chcę żadnego badziewia zakładać.
Macie jakiś namiar na dobre sprawdzone łożyska (piasty)?
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 350
- Rejestracja: 2015-03-20, 01:00
- Model: '09 Shelby GT350
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Brilliant Silver
Re: Wyjące łożysko
reklama - Białystok, mają milion części z demontażu, do Mustangów również. Pomogli mi znaleźć dobry wał napędowy niedawno. Powołaj się na Tomka lub Adriana z Torunia to może będzie zniżka 

- Ventura!
- Yes Satan? ... Sorry sir, you sounded like my Shelby!
2006 V6 [25.04.2015 - 26.05.2015]
2007 GT [31.05.2015 - 15.09.2015]
2009 Shelby GT350 #5 of a build of 9. [14.05.2016 - infinity]
- Yes Satan? ... Sorry sir, you sounded like my Shelby!
2006 V6 [25.04.2015 - 26.05.2015]
2007 GT [31.05.2015 - 15.09.2015]
2009 Shelby GT350 #5 of a build of 9. [14.05.2016 - infinity]
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Re: Wyjące łożysko
Ja 5kkm temu zamontowalem te tanie z alegro i jak narazie nic sie nie dzieje. Auto bylo ba torze i w Chorwacji i wszystko gra. Mi sie fabryczne lozyska skończyły przy przebiegu 50kkm...
No ale wiadomo. Oem to oem
No ale wiadomo. Oem to oem
- mackiavelli
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 2015-06-19, 09:47
- Model: 2012 V6 Premium
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Kona Blue
- Kontakt:
Re: Wyjące łożysko
jeśli znasz oznaczenie łożyska to możesz mi podać.
Pracuję w branży łożyskowej i mogę załatwić w dobrej cenie SNR, SKF, Nachi czy inne.
Pracuję w branży łożyskowej i mogę załatwić w dobrej cenie SNR, SKF, Nachi czy inne.
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Re: Wyjące łożysko
Tylko jak wyjąć łożysko z piasty?mackiavelli pisze:jeśli znasz oznaczenie łożyska to możesz mi podać.
Pracuję w branży łożyskowej i mogę załatwić w dobrej cenie SNR, SKF, Nachi czy inne.
Masz jakiś sposób? Ciekawy pomysł.
Niby wymienia się piaste z łożyskiem, ale tak samo było z wachaczami przednimi. Niby wymienia się całe jak poleci sworzeń zwrotnicy a ja znalazłem warsztat który mi wymienił tylko sworznie. Trzeba prasy i działania temperatur. Czyli wycisnąć prasą stary, nowy do zamrażarki na -30 i wprasować
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Re: Wyjące łożysko
Napisałem do sklepu który sprzedaje części do mustangów, oto odpowiedź:
"Piasta firmy STD, produkcja Chińska - tak jak wszystkie inne dostępne na naszym rynku. "
Czyli wychodzi na to że albo chińczyk albo nic, używek nie chcę zakładać bo to loteria, same łożysko to też za dużo zabawy
"Piasta firmy STD, produkcja Chińska - tak jak wszystkie inne dostępne na naszym rynku. "
Czyli wychodzi na to że albo chińczyk albo nic, używek nie chcę zakładać bo to loteria, same łożysko to też za dużo zabawy

- speedster
- Forumowicz
- Posty: 509
- Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
- Model: 93' Mustang LX 5.0
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Titanium Frost
Re: Wyjące łożysko
Jesteś pewien że to łożysko? Opony potrafią wydawać podobne dźwięki jak coś z nimi nie halo.
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Wyjące łożysko
Z doswiwadczenia to wszystkie lozyska sie da wymienic - ostatnio w szlifierce narzedziowej we wrzecionie probowano mi wcisnac, ze trzeba kupic caly wal z lozyskami
za 12k EU bo sam tego nie wymienie. Wymienilem i juz drugi rok wrzeciono pracuje bez problemow.
Z lozyskami piast jest tak, ze sie dziela na takie ktore sie wymienia albo takie ktorych sie nie wymienia bo sa bardzo ciasno wprasowane - z napieciem wstepnym.
Teoretycznie sie nie wymienia bo juz kilka takich wymienialem gdzie jak powyzej zapewniano mnie, ze sie wymienic nie da - nawet na infolini SKF...wymienialem.
Ale tu sie niestety w 95% przypadkow pojawia jeden problem - lozysko piasty ktore jest wprasowanie w piaste jest nie do kupienia osobno...juz kilka razy probowalem
kupic lozysko szczesliwie majac jego numer. Producenci lozysk maja umowy z producentami samochodow i mimo, ze maja takie lozyska to ich nie sprzedadza bez piasty.
Z tego co widze w Koniach jest podobnie - cala piasta ze szpilkami i zebatka ABS. Tu masz org nr czesci: 4R3Z1104B.
za 12k EU bo sam tego nie wymienie. Wymienilem i juz drugi rok wrzeciono pracuje bez problemow.
Z lozyskami piast jest tak, ze sie dziela na takie ktore sie wymienia albo takie ktorych sie nie wymienia bo sa bardzo ciasno wprasowane - z napieciem wstepnym.
Teoretycznie sie nie wymienia bo juz kilka takich wymienialem gdzie jak powyzej zapewniano mnie, ze sie wymienic nie da - nawet na infolini SKF...wymienialem.
Ale tu sie niestety w 95% przypadkow pojawia jeden problem - lozysko piasty ktore jest wprasowanie w piaste jest nie do kupienia osobno...juz kilka razy probowalem
kupic lozysko szczesliwie majac jego numer. Producenci lozysk maja umowy z producentami samochodow i mimo, ze maja takie lozyska to ich nie sprzedadza bez piasty.
Z tego co widze w Koniach jest podobnie - cala piasta ze szpilkami i zebatka ABS. Tu masz org nr czesci: 4R3Z1104B.
- kaskader bart
- Forumowicz
- Posty: 510
- Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
- Model: GT '08 roush
- Silnik: V8 4.6
Re: Wyjące łożysko
Procedura wymiany łożyska tył jest taka:SECHUBU pisze:Mam do wymiany tylne lozyska w V6 2011.
Ma ktos doswiadczenie gdzie dostac cos warte uwagi, a nie jakiegos chinczyka oraz przede wszystkim czy mozna wymienic same lozysko, czy trzeba cala piaste (temat porusza tylko przednie)?
Zdjąć koła
odkręcić tylne zaciski hamulcowe z jarzmami
zdjąć dekiel mlostu
rozpiąć półoś w dyferencjale poprzez cofnięcie półosi do dyfra i usuniecie c clip'a ( żeby sie dobrać do c clipa trzeba wyciagnąć diferential pin )
Teraz wyjąć półoś
Odkręcić flanszę od obudowy półosi i wyjąć ( wybić ) łożysko.
Bez podnośnika mega jest trudno ( ale da się )
Montaz w odwrotnej kolejności.
Co do łożysk to polecem tzw. Repeir kit mają trochę inną lepszą budowe.
Znajdziesz w google
pozdr
Re: Wyjące łożysko
Taki mały update dla potomnych, od czasu wymiany łożyska zrobiłem ok 8 tyś km, póki co cisza 

Re: Wyjące łożysko
To i ja dorzucę od siebie: w drugim aucie ponad rok czasu dobrze sprawuje się piasta TTB. Teraz to nazywają Ultra TTB lub CBK. Taką właśnie kupiłem do mustanga - 249 zł w Zuzcar. Na razie zrobiłem tylko tysiąc km.