Wyjące łożysko

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
marek91
Posty: 7
Rejestracja: 2015-10-23, 20:20
Model: V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny

Wyjące łożysko

Post autor: marek91 » 2016-07-18, 13:59

Witam Panowie,
mam taki problem, od jakiegoś czasu huczy mi łożysko z przodu, dziś zacząłem sie rozglądać za częściami, na allegro głównie chińczyki NTN ale nie chcę żadnego badziewia zakładać.
Macie jakiś namiar na dobre sprawdzone łożyska (piasty)?



Dante.
Stowarzyszenie MKP
Posty: 350
Rejestracja: 2015-03-20, 01:00
Model: '09 Shelby GT350
Silnik: V8 4.6
Kolor: Brilliant Silver

Re: Wyjące łożysko

Post autor: Dante. » 2016-07-18, 14:39

reklama - Białystok, mają milion części z demontażu, do Mustangów również. Pomogli mi znaleźć dobry wał napędowy niedawno. Powołaj się na Tomka lub Adriana z Torunia to może będzie zniżka :D


- Ventura!
- Yes Satan? ... Sorry sir, you sounded like my Shelby!

2006 V6 [25.04.2015 - 26.05.2015]
2007 GT [31.05.2015 - 15.09.2015]
2009 Shelby GT350 #5 of a build of 9. [14.05.2016 - infinity]

Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Re: Wyjące łożysko

Post autor: kaskader bart » 2016-07-18, 23:27

Ja 5kkm temu zamontowalem te tanie z alegro i jak narazie nic sie nie dzieje. Auto bylo ba torze i w Chorwacji i wszystko gra. Mi sie fabryczne lozyska skończyły przy przebiegu 50kkm...
No ale wiadomo. Oem to oem



Awatar użytkownika
mackiavelli
Młodszy Forumowicz
Posty: 73
Rejestracja: 2015-06-19, 09:47
Model: 2012 V6 Premium
Silnik: V6 3.7
Kolor: Kona Blue
Kontakt:

Re: Wyjące łożysko

Post autor: mackiavelli » 2016-07-19, 08:02

jeśli znasz oznaczenie łożyska to możesz mi podać.
Pracuję w branży łożyskowej i mogę załatwić w dobrej cenie SNR, SKF, Nachi czy inne.



Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Re: Wyjące łożysko

Post autor: kaskader bart » 2016-07-19, 10:43

mackiavelli pisze:jeśli znasz oznaczenie łożyska to możesz mi podać.
Pracuję w branży łożyskowej i mogę załatwić w dobrej cenie SNR, SKF, Nachi czy inne.
Tylko jak wyjąć łożysko z piasty?
Masz jakiś sposób? Ciekawy pomysł.
Niby wymienia się piaste z łożyskiem, ale tak samo było z wachaczami przednimi. Niby wymienia się całe jak poleci sworzeń zwrotnicy a ja znalazłem warsztat który mi wymienił tylko sworznie. Trzeba prasy i działania temperatur. Czyli wycisnąć prasą stary, nowy do zamrażarki na -30 i wprasować :]



marek91
Posty: 7
Rejestracja: 2015-10-23, 20:20
Model: V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny

Re: Wyjące łożysko

Post autor: marek91 » 2016-07-20, 12:56

Napisałem do sklepu który sprzedaje części do mustangów, oto odpowiedź:
"Piasta firmy STD, produkcja Chińska - tak jak wszystkie inne dostępne na naszym rynku. "

Czyli wychodzi na to że albo chińczyk albo nic, używek nie chcę zakładać bo to loteria, same łożysko to też za dużo zabawy :zalamany:



Awatar użytkownika
Gary2
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2016-10-19, 19:16
Model: GT 281 Supercharger
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarnuch

Re: Wyjące łożysko

Post autor: Gary2 » 2016-10-25, 22:09

W przedniej piaście niestety raczej nie da się wymienić łożyska. Nie w Mustangu.



Awatar użytkownika
speedster
Forumowicz
Posty: 509
Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
Model: 93' Mustang LX 5.0
Silnik: V8 5.0
Kolor: Titanium Frost

Re: Wyjące łożysko

Post autor: speedster » 2016-10-26, 07:56

Jesteś pewien że to łożysko? Opony potrafią wydawać podobne dźwięki jak coś z nimi nie halo.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Wyjące łożysko

Post autor: veeefour » 2016-10-26, 08:17

Z doswiwadczenia to wszystkie lozyska sie da wymienic - ostatnio w szlifierce narzedziowej we wrzecionie probowano mi wcisnac, ze trzeba kupic caly wal z lozyskami
za 12k EU bo sam tego nie wymienie. Wymienilem i juz drugi rok wrzeciono pracuje bez problemow.

Z lozyskami piast jest tak, ze sie dziela na takie ktore sie wymienia albo takie ktorych sie nie wymienia bo sa bardzo ciasno wprasowane - z napieciem wstepnym.
Teoretycznie sie nie wymienia bo juz kilka takich wymienialem gdzie jak powyzej zapewniano mnie, ze sie wymienic nie da - nawet na infolini SKF...wymienialem.
Ale tu sie niestety w 95% przypadkow pojawia jeden problem - lozysko piasty ktore jest wprasowanie w piaste jest nie do kupienia osobno...juz kilka razy probowalem
kupic lozysko szczesliwie majac jego numer. Producenci lozysk maja umowy z producentami samochodow i mimo, ze maja takie lozyska to ich nie sprzedadza bez piasty.

Z tego co widze w Koniach jest podobnie - cala piasta ze szpilkami i zebatka ABS. Tu masz org nr czesci: 4R3Z1104B.



Awatar użytkownika
kaskader bart
Forumowicz
Posty: 510
Rejestracja: 2009-10-30, 23:35
Model: GT '08 roush
Silnik: V8 4.6

Re: Wyjące łożysko

Post autor: kaskader bart » 2016-11-25, 10:38

SECHUBU pisze:Mam do wymiany tylne lozyska w V6 2011.
Ma ktos doswiadczenie gdzie dostac cos warte uwagi, a nie jakiegos chinczyka oraz przede wszystkim czy mozna wymienic same lozysko, czy trzeba cala piaste (temat porusza tylko przednie)?
Procedura wymiany łożyska tył jest taka:

Zdjąć koła
odkręcić tylne zaciski hamulcowe z jarzmami
zdjąć dekiel mlostu
rozpiąć półoś w dyferencjale poprzez cofnięcie półosi do dyfra i usuniecie c clip'a ( żeby sie dobrać do c clipa trzeba wyciagnąć diferential pin )
Teraz wyjąć półoś
Odkręcić flanszę od obudowy półosi i wyjąć ( wybić ) łożysko.

Bez podnośnika mega jest trudno ( ale da się )

Montaz w odwrotnej kolejności.

Co do łożysk to polecem tzw. Repeir kit mają trochę inną lepszą budowe.
Znajdziesz w google

pozdr



marek91
Posty: 7
Rejestracja: 2015-10-23, 20:20
Model: V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny

Re: Wyjące łożysko

Post autor: marek91 » 2017-05-15, 16:13

Taki mały update dla potomnych, od czasu wymiany łożyska zrobiłem ok 8 tyś km, póki co cisza :D



Awatar użytkownika
Piotr_G
Młodszy Forumowicz
Posty: 87
Rejestracja: 2017-03-06, 13:54
Model: GT '10
Silnik: V8 4.6

Re: Wyjące łożysko

Post autor: Piotr_G » 2017-07-13, 09:39

To i ja dorzucę od siebie: w drugim aucie ponad rok czasu dobrze sprawuje się piasta TTB. Teraz to nazywają Ultra TTB lub CBK. Taką właśnie kupiłem do mustanga - 249 zł w Zuzcar. Na razie zrobiłem tylko tysiąc km.



ODPOWIEDZ

Wróć do „12. zawieszenie i układ kierowniczy”