Licznik
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 78
- Rejestracja: 2020-08-22, 14:41
- Model: Mk5 Legend Lime
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Lime
- Lokalizacja:: Bielsko Biała
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Licznik
Podepnę się pod temat...sprzedawca na Allegro zapewniał mnie, że wystarczy kupić licznik z czterema wskaźnikami na środku i dodatkowo komplet trzech przełączników z konsoli środkowej i wszystko działa plug&play. Czy ktoś mógłby to potwierdzić? Z góry dzięki za pomoc!
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1733
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Licznik
Większość tego tametu jest pokazana na YT
też myślałem o tym zabiegu.

Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 78
- Rejestracja: 2020-08-22, 14:41
- Model: Mk5 Legend Lime
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Lime
- Lokalizacja:: Bielsko Biała
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Licznik
Owszem ale ja mam przedlifta. Pytanie czy to da się zrobić tak jak twierdzą handlarze z Allegro....
- sad
- Forumowicz
- Posty: 613
- Rejestracja: 2012-05-13, 09:22
- Model: 2011 Shelby Conv
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: kona blue metallic
- Lokalizacja:: Piastów
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Licznik
Jakby co mam zestaw zegary + przyciski na sprzedaż

Do 11-12 trzeba dokupić jeszcze sterownik ABS z 13-14, żeby działały track apps.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 78
- Rejestracja: 2020-08-22, 14:41
- Model: Mk5 Legend Lime
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Lime
- Lokalizacja:: Bielsko Biała
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1733
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Licznik
W sumie ciekawe czy dałoby radę przeszczepić zegary z S550 V6 do S197 V6 

Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 78
- Rejestracja: 2020-08-22, 14:41
- Model: Mk5 Legend Lime
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Lime
- Lokalizacja:: Bielsko Biała
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Licznik
Podsumowując; do przedlifta wkładamy licznik z czterema zegarami po środku, zestaw trzech przycisków na konsoli środkowej i wszystko działa? Wskaźniki , przyciski itp?
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 78
- Rejestracja: 2020-08-22, 14:41
- Model: Mk5 Legend Lime
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Lime
- Lokalizacja:: Bielsko Biała
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Licznik
Rozebrałem środkowa konsolę i niestety brak wtyczki pod dodatkowe trzy przyciski...
Koledzy pomóżcie - czy trzeba ciągnąć instalację? Bo chyba nie jest to podłączenie typu pług&play
Koledzy pomóżcie - czy trzeba ciągnąć instalację? Bo chyba nie jest to podłączenie typu pług&play

- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Licznik
Aby rozjaśnić Twoją sytuację Bandit120080 - wg. mnie. Podłączyłeś się pod temat liczników w wersji poliftowej. Licznik polift a przedlift (2005-2009) to zupełnie inne liczniki i inna bajka. Moim zdaniem brak możliwości zamiany p&p z zachowaniem pełnej funkcjonalności.
Dodatkowo jak widzę masz S197 z silnikiem 4,0 V6 (2005-2009) . To co mówią handlarze z Allegro jest prawdą tylko w przypadku wersji GT, które występowały w wersji base (licznik z dwoma wskaźnikami pośrodku) i de Lux (licznik z czterema wskaźnikami pośrodku) ale w wersji base GT instalacja do sterowania "komputerem pokładowym" (do podłączenia tych 3 przycisków) też występowała. S197 4,0 V6 był tylko z jednym rodzajem licznika (dwa wskaźniki pośrodku) i dlatego też nie posiadasz dodatkowej wiązki przewodów.
Jeśli się mylę, wykasuję post aby nie wprowadzać zamętu.
Dodatkowo jak widzę masz S197 z silnikiem 4,0 V6 (2005-2009) . To co mówią handlarze z Allegro jest prawdą tylko w przypadku wersji GT, które występowały w wersji base (licznik z dwoma wskaźnikami pośrodku) i de Lux (licznik z czterema wskaźnikami pośrodku) ale w wersji base GT instalacja do sterowania "komputerem pokładowym" (do podłączenia tych 3 przycisków) też występowała. S197 4,0 V6 był tylko z jednym rodzajem licznika (dwa wskaźniki pośrodku) i dlatego też nie posiadasz dodatkowej wiązki przewodów.
Jeśli się mylę, wykasuję post aby nie wprowadzać zamętu.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 78
- Rejestracja: 2020-08-22, 14:41
- Model: Mk5 Legend Lime
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Lime
- Lokalizacja:: Bielsko Biała
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Licznik
No i wszystko jasne. Dziękuję Ci za wyczerpującą odpowiedź. Odpuszczam temat.
Raz jeszcze dzięki!
Raz jeszcze dzięki!
