Ciągle świeci się prawy stop/kierunkowskaz tył
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
Ciągle świeci się prawy stop/kierunkowskaz tył
Dziś wieczorem zauważyłem, że ciągle świeci mi tylna prawa skrajna żarówka stop/kierunkowskaz. Bez znaczenia czy zapłon, pozycje są włączone. Przy migającym kierunkowskazie, prawa środkowa żarówka zachowuje się poprawnie, a skrajna świeci bez żadnego przygasania. Czyżby pad SJB? Cały dzień pada deszcz, jednak auto nie ma przecieków, sprawdzałem dokładnie okolice słupka i jest sucho, więc deszcz i ta żarówka to chyba zbieg okoliczności.
Re: Ciągle świeci się prawy stop/kierunkowskaz tył
Rano podłączyłem żarówkę i o dziwo nie świeciła się. Wyjąłem i rozebrałem SJB - była woda na płytce i w jednej z wtyczek. Lejąc wodę w okolicy podszybia namierzyłem lekki przeciek, tak więc sytuacja opanowana. Czytając zagramaniczne fora okazuje się, że przeciek w tamtej okolicy wielokrotnie uwalał moduły ludzikom, więc jak komuś jeszcze nie padł, to może sobie po obfitej ulewie rozebrać plastik przy SJB i ręcznikiem papierowym wymacać okolice słupka w kierunku podszybia, jak będzie sucho to ok, a jeśli nie to lepiej zareagować póki jest na to pora
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Ciągle świeci się prawy stop/kierunkowskaz tył
Nie trzeba męczyć się szukając i czytając zagraniczne fora, wystarczy zapoznać się z zawartością tego forum. Zaciekający SJB to standardowa usterka S197. Jak ją usunąć też jest tu opisane.s4e pisze:Rano podłączyłem żarówkę i o dziwo nie świeciła się. Wyjąłem i rozebrałem SJB - była woda na płytce i w jednej z wtyczek. Lejąc wodę w okolicy podszybia namierzyłem lekki przeciek, tak więc sytuacja opanowana. Czytając zagramaniczne fora okazuje się, że przeciek w tamtej okolicy wielokrotnie uwalał moduły ludzikom, więc jak komuś jeszcze nie padł, to może sobie po obfitej ulewie rozebrać plastik przy SJB i ręcznikiem papierowym wymacać okolice słupka w kierunku podszybia, jak będzie sucho to ok, a jeśli nie to lepiej zareagować póki jest na to pora
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
Re: Ciągle świeci się prawy stop/kierunkowskaz tył
To może jakiś link? Bo niestety nie znalazłem żadnego info.