Wymiana standardowych hamulców w GT500...EBC.

tarcze , klocki , pompa , ABS

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Wymiana standardowych hamulców w GT500...EBC.

Post autor: Deftronic » 2009-07-09, 17:55

Nazwa tematu może trochę myląca, ale nie wiedziałem jak to krótko ująć. :) W każdym bądź razie, po ostatnim rajdzie przez Europę (a właściwie przez jazdę w tę i z powrotem po górach w Szwajcarii), hamulce nie nadawały się już praktycznie do niczego. Zdecydowłem się zatem wymienic je na te co widać na zdjęciach, no i zobaczymy jak to teraz będzie...
Przednie tarcze są czarne, klocki z serii żółtych.


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2009-07-09, 19:09

Jacek, wyślij mi te stare tarcze i klocki , chciałem przerobić swoje hamulce ale nie miałem materiału do przeróbki , na Twoich mógłbym poexperymentować a dopiero jak juz by mi wyszło to kupiłbym nowe .... sam w tej chwili jezdze na EBC ale szczerze , nie jestem z nich zadowolony moze przez to ze tarcze mam EBC a klocki orginalne forda


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
ziolo
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2009-07-01, 21:39

Post autor: ziolo » 2009-07-09, 19:29

ja mam w moto tarcze sprzeglowe EBC i jestem zadowolony.
natomiast z klockow hamulcowych ktore mialem w peugeoie niezbyt zadowolony - szybko sie skonczyly :/ - w rok.

oby w stangu sluzyly dluzej.


www.ridazunit.pl

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-07-09, 20:54

Kurczę Celibad, za późno! :( Ja im je zostawiłem :(. Klocki były zniszczone i nie nadawały się do niczego, ale tarcze były jeszcze spoko (tak mi się wydaje). Nawet się pytałem czy coś będą z nimi robić np. przetaczać, ale mnie wyśmiali - powiedzieli, że chyba ostatni raz 15 lat temu widzieli, aby ktoś przetaczał tarcze itp. itd. Sorry za późno. :(


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-07-10, 09:20

jacku ja mam klocki czerwone EBC - pamietaj bardzo powoli je docieraj bo pokrzywisz !! EBC sa nie odporne na szybkie dotarcie - klocki skoncza ci sie szybko wiec zagladaj - ale sa bardzo wydajne - docieraj je okolo 200 km - Naprawde bo ci je pofaluje. Mam z nimi do czynienia - mozesz powiedziec ile za tarcze zaplaciles w uk - zobacze za ile ja je kupuje .



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-07-10, 15:20

Spoko, dzięki za info. Bedę uważał. :)

Co do cen:

- przednie tarcze - 180F
- tylnie tracze -160F
- pady przód - 110F
- pady tył - 80F

i do tego VAT 17.5%.


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-07-10, 17:33

Tylko napisz jak sie sprawują i czy warto na nie wymienic .



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-07-10, 20:22

Jasne, za jakiś czas dam znać jak się sprawują.


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-07-10, 21:15

Deftronic pisze:Jasne, za jakiś czas dam znać jak się sprawują.
Powiedz jedno - bo tej wersji jeszcze nie sprzedawalem i nie mialem u siebie - ten czarny kolor oczywiscie zostaje na stale !!. Wiesz ze u nas sa one ciezko dostepne tylko pod zamowienie - Sylwek z EBC Polska juz mi sprawdza cene to powiem wam jaka jest relacja cenowa.

Troche poszukalem i zauwazcie jedno :

producent calych zestawow hamulcowych do KR "BEAR BRAKE SYSTEMS" ma drozsze
http://www.baer.com/products/complete/shelby.php

Obrazek


ceny niz w sklepie uznawanym za drogi SHELBYPERFORMANCE

http://www.shelbyperformanceparts.com/L ... t%20(Front).aspx



i TO O SPORO ??


Obrazek



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-07-12, 18:05

Alustar - tarcze są czarne, a czy takimi zostaną? Zobaczymy. :]

Co do tych Bear'ów... Na tym całym Tour Of Thunder zaciągnąłem języka i generalnie wszyscy byli przekonani, że nie warto zmieniać naszych Brembo na coś innego. Można pokombinować z tarczami i klockami, ale zaciski zostawić. Jak się nie sprawdzą, będę szukał dalej, albo wrócę do tego co było (bo jak dla mnie było OK).


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-07-12, 18:30

ok - tak tylko pytalem - Pisalem wlasnei do EBC Polska - i maja mi sie zorientowac co i jak - ale czekam na twoje doswiadczenia .
Nie usmiecha mi sie wydac 3000$ dla wygladu zaciskow i trcz . Tylko tak dla mojej ciekawosci spytalem - jak skosze moje to zakupie takie jak ty masz - jezeli bedziesz zadowolony .



Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2009-07-16, 18:23

Alustar - tarcze były czarne tylko na początku jak były nowe. Teraz straciły swój czarny kolor. :(


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-07-17, 08:54

A czujesz znaczna roznice przy hamowaniu .. Bo ja mam na stanie do swojego klocki czerwone ( na zapas )
Ostatnio zmieniony 2009-07-17, 09:08 przez AluStar, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-08-18, 12:16

mam pytanie, czy ktos z was probowal sie z nimi skontaktowac?
probuje sie dodzwonic do nich od kilku tygodni zeby porozmawiac o mozliwosci zakupu brembo bezposrednio u producenta w Polsce ale... kurcze nikt nie podnosi sluchawki...
moze ktos mieszka w poblizu i podjedzie ?

http://www.brembo.com/PLN/AboutBrembo/O ... irections/

:)



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-08-18, 13:44

Od nich nie kupisz - tylko hurt



ODPOWIEDZ

Wróć do „10. układ hamowania”