2014 3.7 V6 klocki, tarcze EBC
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2019-02-07, 23:38
- Model: 2014
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: black
- Lokalizacja:: wrocław
2014 3.7 V6 klocki, tarcze EBC
Niedawno przesiadłem się z 2006 4.0 V6 do 2014 3.7 V6 i potrzebuję pomocy w wyborze tarcz i klocków(obecnie 100% fabryczny układ hamulcowy). W kilku tematach na forum widziałem podzielone opinie nt. tarcz i klocków EBC. Pytam więc czy warto inwestować w tarcze EBC (na obie osie), myślałem o Turbo Groove, ale może Ultimax wystarczą do normalnej jazdy (na torze nie jeżdżę)? Na tył myślałem również o klockach yellowstuff - miałem w poprzednim mustangu i byłem zadowolony. Ktoś używa/używał? Jeśli macie inne propozycje to też chętnie wysłucham.
-
- Forumowicz
- Posty: 872
- Rejestracja: 2014-12-01, 22:15
- Model: BULLITT 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: highland green
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
- Kontakt:
Re: 2014 3.7 V6 klocki, tarcze EBC
mam komplet na przód i tył Powerstop Z26 komplet tarcze nacinane i klocki za 3000zł do zabrania na allegro taki zestaw ok 3650zł
Re: 2014 3.7 V6 klocki, tarcze EBC
Czytałeś opinie i były podzielone, więc zadanie pytania na nowo sytuacji nie zmieni.
Ci, co polecali, nadal będą polecać - np. ja, mam od kilku lat EBC USR z klockami Bendix CT3 i zero problemów, hamują nieco mocniej niż seria i nie krzywią się jak seryjne tarcze. Za komplet tarcze + klocki na przód dałem ok. 1200.
Moja opinia: jak Ci wystarcza hamowanie na poziomie seryjnego i musisz wymienić OEM bo np. są krzywe to EBC warto, przynajmniej tarcze, klocki mają dosyść drogie. Dla samego wzrostu siły hamowania, jeśli obecne hamulce są ok - nie warto.
Natomiast jak masz wydawać 3-4 tysiące to lepiej wymienić całe zaciski na 4- lub 6-tłoczkowe, czy to z s197 Brembo GT czy GT500, czy to z s550. Wtedy dopiero będzie duża różnica warta tych pieniędzy.
Ci, co polecali, nadal będą polecać - np. ja, mam od kilku lat EBC USR z klockami Bendix CT3 i zero problemów, hamują nieco mocniej niż seria i nie krzywią się jak seryjne tarcze. Za komplet tarcze + klocki na przód dałem ok. 1200.
Moja opinia: jak Ci wystarcza hamowanie na poziomie seryjnego i musisz wymienić OEM bo np. są krzywe to EBC warto, przynajmniej tarcze, klocki mają dosyść drogie. Dla samego wzrostu siły hamowania, jeśli obecne hamulce są ok - nie warto.
Natomiast jak masz wydawać 3-4 tysiące to lepiej wymienić całe zaciski na 4- lub 6-tłoczkowe, czy to z s197 Brembo GT czy GT500, czy to z s550. Wtedy dopiero będzie duża różnica warta tych pieniędzy.
- sad
- Forumowicz
- Posty: 613
- Rejestracja: 2012-05-13, 09:22
- Model: 2011 Shelby Conv
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: kona blue metallic
- Lokalizacja:: Piastów
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: 2014 3.7 V6 klocki, tarcze EBC
Mam w oficjalnej ofercie EBC, jakby co wal śmiałocwyni pisze: ↑2019-12-29, 13:28Niedawno przesiadłem się z 2006 4.0 V6 do 2014 3.7 V6 i potrzebuję pomocy w wyborze tarcz i klocków(obecnie 100% fabryczny układ hamulcowy). W kilku tematach na forum widziałem podzielone opinie nt. tarcz i klocków EBC. Pytam więc czy warto inwestować w tarcze EBC (na obie osie), myślałem o Turbo Groove, ale może Ultimax wystarczą do normalnej jazdy (na torze nie jeżdżę)? Na tył myślałem również o klockach yellowstuff - miałem w poprzednim mustangu i byłem zadowolony. Ktoś używa/używał? Jeśli macie inne propozycje to też chętnie wysłucham.
Zestawy TurboGroove + Yellowstuff są zdecydowanie najpopularniejsze, idzie ich najwięcej, ale wersja tarcz USR też daje fajnie radę, jeśli nie ciśniesz konika jak zły Na tył można dać nawet gładkie.