Tarcza hamulcowa ma luz kątowy.
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Tarcza hamulcowa ma luz kątowy.
Pierwszy raz widzę że tarcza hamulcowa ma luz kątowy, 5 otworów w przedniej tarczy hamulcowej ma większą śednicę niż szpilki do felg, efekt jest taki że można obracać tarczą o niewielki kąt wzglęem szpilek jak się zdejmie felgę. Czy to jest amerykański design we wszystkich mustangach ?
- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
Jeśli macie takie same tarcze to jest OK.AluStar pisze:Moze to jest tak skonstruowane jak tarcze pływające - czyli maja pewne przemieszcenie - albo jak sie dokreci felge to tarcza sie blokuje na stale ( raczej sie nie obawiaj / felga dociska tarcze i pod wplywem tarcia nei moze sie przesunac ) .. Jak sie myle poprawcie mnie .
W takim układzie trzeba przestrzegać aby felgi były dokręcane momentem 135 Nm jak w instrukcji.
Zależy jakie się ma śruby jak wąskie (slim) to maksymalnie 115NmDark Red pisze:Jeśli macie takie same tarcze to jest OK.AluStar pisze:Moze to jest tak skonstruowane jak tarcze pływające - czyli maja pewne przemieszcenie - albo jak sie dokreci felge to tarcza sie blokuje na stale ( raczej sie nie obawiaj / felga dociska tarcze i pod wplywem tarcia nei moze sie przesunac ) .. Jak sie myle poprawcie mnie .
W takim układzie trzeba przestrzegać aby felgi były dokręcane momentem 135 Nm jak w instrukcji.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- Darenty
- Forumowicz
- Posty: 488
- Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver Metallic
- Lokalizacja:: Przemyśl
Mi osobiście zawsze wystraczało..alfatech pisze:a powiedzcie ,dokręcanie śrub z określonym momentem jest takie ważne ? Czy wystarczy do oporu i już

Wg. mnie napisane jest "tyle i tyle Nm" żeby lżej niedokręcać bo może bieda się zrobić.. mocniej źle pewnie niebędzie o ile śrób niepoukręcasz

You can never have too much power, just not enough traction.