Witajcie. Mam pytanie bo nie wiem czy to problem...
Kiedy ściskam gaz do połowy lub do końca, przy 4000 obr zauważam tak jakby silnik lub skrzynia robiła opór, przytrzymuje obroty w tym zakresie na około pół sekundy poprostu nie uda płynnie obroty. To normalne czy mam się czym martwić?
Auto ma tylko 80000 km. 3.7 2013 r
Problem przy 4000 obr
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Problem przy 4000 obr
U mnie tak się nie dzieję.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Re: Problem przy 4000 obr
Ja podejrzewam, że to normalny poślizg konwertera.
Hestur, dobrze zgaduję że to Twój pierwszy samochód ze skrzynią auto?
Hestur, dobrze zgaduję że to Twój pierwszy samochód ze skrzynią auto?
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2019-03-15, 13:14
- Model: Mustang fastback
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Red race
- Lokalizacja:: Elbląg
Re: Problem przy 4000 obr
Tak pierwsza osobowka bo ciezarowkami dużo jeździłem z automatem i nigdy czegoś takiego nie było Ale w dużym jest jednak co innego.
Mam się martwić tym , myslec o naprawie ?
Mam się martwić tym , myslec o naprawie ?
Re: Problem przy 4000 obr
Nagraj film, ale stawiam że to normalne. Albo obejrzyj filmiki z przyspieszeń na YT i porównaj.
W automacie obroty silnika czasem się dziwnie zachowują dla nieprzyzwyczajonych, przy depnięciu najpierw jest wzrost obrotów, po chwili konwerter zaczyna "kleić" i spadają, jest taka chwila zawieszenia.
W automacie obroty silnika czasem się dziwnie zachowują dla nieprzyzwyczajonych, przy depnięciu najpierw jest wzrost obrotów, po chwili konwerter zaczyna "kleić" i spadają, jest taka chwila zawieszenia.