Pokruszone zęby w moście
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 18
- Rejestracja: 2020-03-01, 13:25
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: WLKP
Pokruszone zęby w moście
Witam,
Ostatnio wymieniałem olej w dyfrze i zastałem niepokojący widok.
Ok 5 zebów jest ukruszonych na mniejszych zębatkach i mają luz kilka mm, luz osiowy. Podczas jazdy slychac wycie ale głównie na 5 i 6 przy stałej prędkości na niskich obrotach, podczas hamowania silnikiem czy dodawania gazu wycie cichnie.
Do tego mam znaki na wale jakby o coś oscierały, nie wiem czy to nie jest spowodowane obniżonym zawieszeniem
Ostatnio wymieniałem olej w dyfrze i zastałem niepokojący widok.
Ok 5 zebów jest ukruszonych na mniejszych zębatkach i mają luz kilka mm, luz osiowy. Podczas jazdy slychac wycie ale głównie na 5 i 6 przy stałej prędkości na niskich obrotach, podczas hamowania silnikiem czy dodawania gazu wycie cichnie.
Do tego mam znaki na wale jakby o coś oscierały, nie wiem czy to nie jest spowodowane obniżonym zawieszeniem
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1625
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Pokruszone zęby w moście
Automat?
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Pokruszone zęby w moście
Długo masz auto ? Od jak dawna zauważyłeś takie objawy ?
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 2015-03-20, 00:06
- Model: Mustang GT 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Śląsk
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Pokruszone zęby w moście
Nie wciągało ci jakiegoś zająca w wał ? To nie są ślady po regeneracji wału. Te 5, wypolerowanych, pasków to tak jakby komuś uchwyt w tokarce objechał.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 18
- Rejestracja: 2020-03-01, 13:25
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: WLKP
Re: Pokruszone zęby w moście
Auto mam pół roku, przejechałem nim ok 3tys km, te odgłosy byly od samego początku. Wcześniej jeździłem nimieckimi autami i tam była cisza a w Mustangu więcej słychać i co niektórzy twierdzą, że to auto tak ma.
Zajrzałem dokładnie pod auto i te paski sa od osłony termicznej która jest w tunelu. Więc albo wał dobija do osłony albo kiedyś dobijał. Była tez reklamówk foliowa która sie przykleiła i stopiła.
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Pokruszone zęby w moście
Zęby do wymiany dobra okazja aby zmienić przełożenie na krótsze, ożywi to bardzo Mustanga. Fabrycznie masz pewnie 2,73, dobrym zestawem jest 3,71. Auto dostaje lepszego kopa, jest bardziej responsywne na przyśpieszenie. U siebie mam 3,31 które chce wymienić na 4.1
Co do wału to nie trzeba dużo aby tak zeszlifować, w końcu kręci się to dość szybko więc wystarczy właśnie kawałek osłony i mamy tokarkę
Co do wału to nie trzeba dużo aby tak zeszlifować, w końcu kręci się to dość szybko więc wystarczy właśnie kawałek osłony i mamy tokarkę
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Pokruszone zęby w moście
Masz GT ? To by tłumaczyło przełożenie. To ciekawe, bo sądzę, że z fabryki powinno to być dobrze ustawione, chyba, że ktoś grzebał i źle ustawił zębatki i zaczęły się piłować.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 18
- Rejestracja: 2020-03-01, 13:25
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: WLKP
Re: Pokruszone zęby w moście
Tak, mam GT fabrycznie doposażone w 3,73,
Zęby nie wyglądają na wytarte tylko są ukruszone.
Na pewno będę je wymieniać ale chciałbym znaleźć przyczynę co by nowe sie nie pokruszyły.
Zęby nie wyglądają na wytarte tylko są ukruszone.
Na pewno będę je wymieniać ale chciałbym znaleźć przyczynę co by nowe sie nie pokruszyły.
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Pokruszone zęby w moście
Auto miało strzał w tylne koło ? Może przy uderzeniu coś się ułamało z zabezpieczeń półosi (są n p. takie wkładki w kształt litery C aby półoś nie wyszła na zewnątrz) dyfra i może wpadło między zęby. Musiałbyś całość wylać, wyczyścić i może coś znajdziesz.
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1625
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Pokruszone zęby w moście
Wystarczy nawalać udarem ktoś może kapcia palił i nie przejmował sie wheelhopem. Albo szarpnęło solidnie na jakiejś dziurze. Albo już wcześniej most się rozleciał i ktoś założył z automatu. Czasem potrafi dyfer mocno oberwać jak się na P zostawi samochód i go szarpnie. Gdybać można ale dyfer trzeba wymienić niestety
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 18
- Rejestracja: 2020-03-01, 13:25
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: WLKP
Re: Pokruszone zęby w moście
Auto nie było uszkodzone z tyłu, przynajmniej do Polski trafił z uszkodzeniem przodu a i tez nic nie wskazuje na uszkodzenia tylne.
Skrzynia to manual, byc moze ze od upalania to sie stało bo auto na slikach przyjechało do Polski.
Skrzynia to manual, byc moze ze od upalania to sie stało bo auto na slikach przyjechało do Polski.
- artu-41
- Forumowicz
- Posty: 190
- Rejestracja: 2013-06-02, 16:02
- Model: Mustang V6 manual
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: szary
- Lokalizacja:: Pisz
- Stajnia: Stajnia Warmińsko-Mazurska
Re: Pokruszone zęby w moście
Michał a powiedz czy wymieniałeś zębatki na 3.31, czy już miałeś? Jeżeli wymieniałeś to czemu nie na 3.73 ? - jaki to koszt, czy jest to skomplikowana robota żeby to wymienić i gdzie najkorzystniej kupić zębatki (pewnie łożyska itp.. też).?Michał P. pisze: ↑2020-08-16, 17:50Zęby do wymiany dobra okazja aby zmienić przełożenie na krótsze, ożywi to bardzo Mustanga. Fabrycznie masz pewnie 2,73, dobrym zestawem jest 3,71. Auto dostaje lepszego kopa, jest bardziej responsywne na przyśpieszenie. U siebie mam 3,31 które chce wymienić na 4.1
Co do wału to nie trzeba dużo aby tak zeszlifować, w końcu kręci się to dość szybko więc wystarczy właśnie kawałek osłony i mamy tokarkę
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)
(George Carlin)
- Michał P.
- Forumowicz
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
- Model: Mustang V GT/CS
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czerwony
- Lokalizacja:: Zabrze
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Pokruszone zęby w moście
To jest u mnie fabryczne przełożenie z performance package. Chciałbym zmienić na 4.1 . Koszt nie jest duży bo jakieś 190$, rozmontować też nie problem gorzej z montażem, trzeba odpowiednio ustawić luzy między zębami aby się nie starły, nie popękały.artu-41 pisze: ↑2020-09-01, 19:49Michał a powiedz czy wymieniałeś zębatki na 3.31, czy już miałeś? Jeżeli wymieniałeś to czemu nie na 3.73 ? - jaki to koszt, czy jest to skomplikowana robota żeby to wymienić i gdzie najkorzystniej kupić zębatki (pewnie łożyska itp.. też).?Michał P. pisze: ↑2020-08-16, 17:50Zęby do wymiany dobra okazja aby zmienić przełożenie na krótsze, ożywi to bardzo Mustanga. Fabrycznie masz pewnie 2,73, dobrym zestawem jest 3,71. Auto dostaje lepszego kopa, jest bardziej responsywne na przyśpieszenie. U siebie mam 3,31 które chce wymienić na 4.1
Co do wału to nie trzeba dużo aby tak zeszlifować, w końcu kręci się to dość szybko więc wystarczy właśnie kawałek osłony i mamy tokarkę
Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -