Regulowane mocowanie dyferencjału

skrzynia, wał, tylni most

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1654
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V GT/CS
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony
Lokalizacja:: Zabrze
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Regulowane mocowanie dyferencjału

Post autor: Michał P. » 2018-03-08, 13:20

Panowie, powoli płynie do mnie zestaw:
https://www.americanmuscle.com/bmr-rear ... -0514.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.americanmuscle.com/rtr-rear ... -1114.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.americanmuscle.com/rtr-adj- ... -1114.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Mocowanie jest regulowane i chciałbym poszerzyć swoją wiedzę dotyczącą właśnie tej regulacji, jak ustawić ? Jak fabrycznie, skrócić, wydłużyć ? Jakie są efekty zmian itd.
Mam nadzieję, że już parę osób wykonywało taką modyfikację i podzieli się wiedzą w tym zakresie, ponieważ jak na razie nie widziałem informacji o tej tematyce.


Mustang 3.7l - 2012 Black Beauty 2017 - 2021
Mustang 5.0 l - GT/VS 2012 2021 -

ODPOWIEDZ

Wróć do „8.przeniesienie napędu”