Charakterystyka automatu 4.0 v6 2005 rok
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 44
- Rejestracja: 2015-06-19, 21:38
- Model: V
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Legend Lime
Charakterystyka automatu 4.0 v6 2005 rok
witam, mam pytanie odnosnie charakterystyki pracy przelozen automatu w moim niedawno zakupionym mustangu. Biegi skrzynia wrzuca fajnie ale kiedy wyłacze Overdrive zauwazylem ze zmienia je szybciej - czy to jest do jazdy spotowej? zamiast np Kick down ktory mam w BMW ? kiedy najlepiej to stosowac?
Ostatnio zmieniony 2015-10-24, 21:13 przez lexy, łącznie zmieniany 1 raz.
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Charakterystyka automatu 4.0 v6 2005 rok
Moim zdaniem kwestia programu. Pamiętam, że pierwsze kilka setek km moim konikiem również mnie pod tym względem wkurzało. Problem zniknął po przeprogramowaniu. Nie wiem, który z programów był odpowiedzialny za ten stan, silnika czy skrzyni biegów, robione były równocześnie. Ale bardziej stawiam na program silnika i reakcji na stopień uchylenia przepustnicy. Dokładnie to pewnie wytłumaczy to Paweł (Caniggia). Jeśli jest tak jak myślę to dostrojenie silnika do naszych oktanów powinno załatwić sprawę.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 132
- Rejestracja: 2012-07-30, 15:39
- Model: S197 coupe
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Red Fire
- Lokalizacja:: Wrocław
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: Charakterystyka automatu 4.0 v6 2005 rok
Cześć. Mam ten sam silnik. Nic takiego nie występowało i nie występuje rownież po przeprogramowaniu u Pawła Caniggi.
Skrzynia pracuje jak należy. Pzdr.
Skrzynia pracuje jak należy. Pzdr.
Re: Charakterystyka automatu 4.0 v6 2005 rok
Witam wszystkich, Posiadam od niedawna mustanga V, rocznik 2010 juz po lifcie, silnik 4.0 v6, ostatnio wymienilem olej w silniku i filtr, a teraz chyba czas na skrzynie biegów automat. Moje pytanie jest następujące, czy wymienia sie olej w automacie i co ile ( moj przebieg na liczniku 24000 mil), ile litrow oleju i jaki jest dobry, czy wymienia sie jakis filtr olejowy. Prosze o pomoc i jakies informacje, bo bylem w kilku warsztatach w Lublinie i albo sie nie podejma wymiany, albo nie wiedza ile litrow i jaki olej, a jesli chodzi o filtr oleju to juz 50/50, jedni mowia ze jest wymienialny, inni ze jest w skrzyni i sie go nie wymienia. Z gory dziekuje za info
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Charakterystyka automatu 4.0 v6 2005 rok
Przy takim przebiegu bym nie tykał , a wymianę robi się metodą dynamiczną różnie podają 100-200 tys mil i nie każdy warsztat umie , 2010 4.0 V6 & 4.6 V8 5R55S Automatic 11.8qts Mercon ATF czyli prawie 12 butelek , u mnie weszło 9
Re: Charakterystyka automatu 4.0 v6 2005 rok
Dziekuje kolego za odpowiedz, znalazlem dzisiaj warsztat w Lublinie zajmujacy sie amerykancami i gosc powiedzial ze powinienem wymienic, mimo niewielkiego przebiegu, podobnie olej w tylnym moscie. Nie wiem czy chce poprostu wyciagnac kase za wymiane,czy nie , choc mowil sensownie. Co do wymiany w automacie, to wlewa okolo 5 litrow pierwsze dwie wymiany, a potem kompleksowa wymiana za trzecim razem, tak wiec jestem teraz zdezorientowany, bo nie wiem czy ruszac wymiane czy nie, a gosc straszyl ze skrzynia kosztuje majątek jak sie rozleci. Jeszcze raz dzieki za informacje
- Chefofrats
- Forumowicz
- Posty: 221
- Rejestracja: 2011-07-09, 17:43
- Model: 2006 V6
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Vista Blue Metallic
Re: Charakterystyka automatu 4.0 v6 2005 rok
Gdy pytałem się o to samo kilka lat temu także dostałem odpowiedź, żeby wymienić olej w skrzyni po naprawdę dużym przebiegu. Mój Mustang ma teraz 11 lat i prawie 100 000 km przebiegu, a olej w skrzyni nie był wymieniany - wszystko wzorowo śmiga.